>
NFT

قرارداد مسی با اینترمیامی

قرارداد مسی با اینترمیامی چه جزییاتی دارد؟

قرارداد مسی با اینترمیامی چه جزییاتی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دوران حضور لیونل مسی در فوتبال اروپا به پایان خود رسید و به این ترتیب این ستاره آرژانتینی قرار است راهی لیگ فوتبال آمریکا شود.

به گزارش فوتبالی، لئو مسی از بین بارسلونا، الهلال عربستان و اینترمیامی ترجیح داد که تیم آمریکایی را انتخاب کند و راهی این باشگاه شود.

فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات دنیای فوتبال درباره جزییاتی که قرارداد لیونل مسی با اینترمیامی دارد گفته است که قرارداد ستاره آرژانتینی با این باشگاه دو ساله خواهد بود و لئو مسی قرار است به ازای هر سال 200 میلیون یورو دریافت کند. مسی با این دستمزد در کنار کریستیانو رونالدو و کریم بنزما قرار می گیرد و به این ترتیب به همراه آن ها پر درآمدترین بازیکن دنیای فوتبال می شود.

همچنین لیونل مسی در باشگاه اینترمیامی صد درصد حق تصویر و حق تبلیغاتش را در اختیار خواهد داشت. در قراردادی که کریم بنزما با الاتحاد عربستان بسته بود نیز چنین بندی وجود داشت.

گفته می شود که برخی از شرکت های بزرگ آمریکایی مثل کمپانی اپل و همچنین آدیداس از پروژه جذب لیونل مسی توسط اینترمیامی حمایت کرده اند و به عنوان حامی مالی این پروژه به بسته شدن این قرارداد بزرگ کمک کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان و ستاره تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفته به جنوب فلوریدا برود و در تیم اینتر میامی بازی کند. البته نام بارسلونا در میانه گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مسی مطرح شد و خورخه مسی، پدر او، اعلام کرد اولویت با بارسا است اما با در نظر گرفتن وضعیت مالی بی‌ثبات باشگاه بعید است بهترین گلزن تاریخ بارسلونا به آنجا برگردد.

جذب مسی می‌تواند جان تازه‌ای به میامی مستاصل ببخشد که در جدول کنفرانس شرق در رده آخر نشسته است. این در حالی است که تیم ملی آرژانتین هم برنامه دارد تا یک مرکز تمرین در جنوب فلوریدا بنا کند.

1884311

روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ فرانسه، گزارش کرده که مسی و همسرش ترجیح داده‌اند در عربستان زندگی نکنند؛ ضمن اینکه بی‌اعتمادی به خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا نیز سبب شده تا نظر مساعدی نسبت به بازگشت به نوکمپ نداشته باشند.

پیشنهاد کلان از عربستان در حالی به دست مسی رسیده که صندوق سرمایه‌گذاری عمومی این کشور پول زیادی برای جذب ستاره‌های پا به سن گذاشته خرج می‌کند تا پای آن‌ها را به عربستان باز کند. در این بین، جواب رد مسی به آن‌ها می‌تواند نقطه منفی در کارنامه این تلاش‌ها باشد چرا که عربستان قصد داشت رقابت مسی و رونالدو را در لیگ این کشور تجدید کند و توجه زیادی را معطوف خود کند.