>
NFT

دانلود بازی Dead Space 2023 برای XBOX Series X/S/ONE

نسخه اورجینال ورژن V1.1.14.12333

بازی XBOX Dead Space Remake 2023 یک گیم ترسناک بقا است که توسط استودیو Motive ساخته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. بازسازی بازی 2008 با همین نام که توسط EA Redwood Shores ساخته شده است. نسخه جدید 2023 ریمک اولین سری بازی دد اسپیس خواهد بود.

بازی دد اسپیس با استفاده از موتور اختصاصی Frostbite EA، که استودیو Motive قبلا برای توسعه Star Wars: Squadrons و کمپین تک نفره Star Wars Battlefront II از آن استفاده کرده بود، در حال توسعه است. بازی همان داستان و ساختار بازی اصلی را حفظ خواهد کرد، اما دارای دارایی‌ها، مدل‌های شخصیت و محیط‌های بازطراحی‌شده است. توسعه‌دهندگان قصد دارند از SSD‌ های نسل نهم کنسول‌ها استفاده کنند تا بازی را به‌عنوان یک «تصویر متوالی بدون وقفه» ارائه کنند، بدون صفحه‌های بارگذاری. محتوایی که به دلیل محدودیت های فنی از بازی اصلی حذف شده است نیز ممکن است اضافه شود. برخلاف بازی Dead Space 3 که افزودن ریزتراکنش‌ها منجر به استقبال منفی شد، بازی هیچ ریزتراکنش‌هایی را نشان نخواهد داد. مدیر هنری بازی، مایک یازیجان، قبلاً به عنوان مدیر هنری در EA Montreal کار می کرد و به Visceral Games در توسعه Dead Space 2 کمک می کرد.

بازی همان داستان اصلی را حفظ می کند. داستان در قرن بیست و ششم اتفاق می افتد، مهندس آیزاک کلارک، خدمه یک کشتی تعمیری است که به USG Ishimura، یک کشتی عظیم استخراج سیاره ای که خاموش شده است، منصوب شده است. در حین بررسی یک تماس مضطرب که توسط افسر پزشکی کشتی، نیکول برنان (دوست آیزاک) ارسال شده بود، خدمه کشتی توسط اجساد انسانی جهش یافته مورد حمله قرار می گیرند. آیزاک مجبور می شود تا از خود مراقبت کند زیرا سعی می کند خدمه بازمانده خود را نجات دهد و حقیقت را در پشت از دست دادن ایشیمورا بیاموزد.

کلاسیک علمی تخیلی بقا و ترسناک Dead Space Remake بازمی گردد، که به طور کامل از ابتدا بازسازی شده تا تجربه ای عمیق تر و فراگیرتر را ارائه دهد. این بازسازی، وفاداری بصری خیره کننده، صدای اتمسفری پر تعلیق و بهبودهایی را در گیم پلی به ارمغان می آورد و در عین حال به دید هیجان انگیز بازی اصلی وفادار می ماند. آیزاک کلارک یک مهندس همه افراد است که در ماموریت تعمیر یک کشتی معدنی بزرگ، USG Ishimura است، اما متوجه می شود که چیزی به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفته است. خدمه کشتی سلاخی شده اند و شریک محبوب آیزاک، نیکول، در جایی در کشتی گم شده است.

اکنون در بازی کامپیوتر Dead Space Remake تنها و تنها با ابزارها و مهارت های مهندسی خود مسلح است، آیزاک برای یافتن نیکول به رقابت می پردازد تا راز کابوس وار اتفاقی که در کشتی ایشیمورا رخ داده است، در اطراف او آشکار شود. اسحاق در دام موجودات متخاصم به نام نکرومورف ها، با نبردی برای بقا روبرو می شود، نه تنها در برابر وحشت فزاینده کشتی بلکه در برابر عقل در حال فروپاشی خود. چیزی که به عنوان یک ماموریت تعمیر معمولی برای مهندس آیزاک کلارک و خدمه USG Kelion شروع می شود، به سرعت به نبردی برای بقا تبدیل می شود، زیرا حقیقت پشت وحشت های داخل کشتی شروع به آشکار شدن می کند. پس از یک تجربه روایی گسترده، اسرار تاریک پشت وقایع کشتی USG Ishimura را از طریق آخرین گزارش‌های خدمه بدبخت و رویارویی خود با چند بازمانده کشف کنید.

تصاویر