>
NFT

دانلود بازی جی تی ای وی برای اندروید + تست شده

دانلود بازی جی تی ای وی برای اندروید

بازی GTA V اندروید در کمال ناباوری عرضه شده بود که بسیاری از گیمرها از این موضوع بی اطلاع بودند. در حال حاضر تصمیم داریم شمارا با آموزش و نحوه دانلود بازی جی تی ای وی برای اندروید آشنا کنیم که پیشنهاد میشود تا انتهای این مقاله باما همراه باشید.

دانلود بازی GTA V اندروید

از محبوب ترین سری بازی های جی تی ای میتوان به نسخه وی آن اشاره داشت که خوشبختانه این نسخه برای اندروید نیز در دسترس بوده است. امروزه این بازی با گیم پلی طولانی و جذابی که در اختیار داشته توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد. در این راستا اگر به دنبال دانلود بازی gta v با حجم 500 مگابایت برای اندروید هستید میتوانید این محصول را به صورت تست شده از پارسی دانلود دریافت کنید.

مشخصات کلی بازی
نام : جی تی ای وی اندروید
حجم : 15 + 90 مگابایت
نسخه : نهایی
دیتا : دارد
قابلیت اجرای انلاین : خیر
امتیاز : 90 از 100
رده بندی سنی : 16 سال به بالا

دانلود بازی جی تی ای وی برای اندروید

برای اجرای صحیح این گیم آموزش دانلود جی تی ای v برای اندروید را برایتان درنظر گرفته ایم که در ادامه میتوانید به این موضوع دسترسی داشته باشید :

آموزش دانلود جی تی ای v برای اندروید

با پایان دانلود بازی gta v برای اندروید با حجم 2 گیگ حال میتوانید از توضیحات زیر برای اجرای بدون مشکل بازی استفاده کنید. اگر در مسیر اجرا با مشکل یا اروری مواجه شدید در بخش نظرات باما همراه باشید و سوالات خود را باما در میان بگذارید :

  • برای شروع فایل نصبی بازی را دانلود و نصب نمایید.
  • سپس فایل دیتا را دریافت و آنرا آنزیپ یا اکسترکت کنید.
  • پوشه بدست آمده را در مسیر android/obb کپی کنید.
  • تمام وارد بازی شوید.

در صورتی که با گرافیک ضعیف مواجه شدید و یا طراحی آن چندان باب میل شما نبود میتوانید از تنظیمات بازی رزولوشن را افزایش دهید. امکان انجام چنین کاری برای شما مقدور بوده است و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت. برای انجام اینکار میتوانید از بخش تنظیمات کمک بگیرید که با وارد شدن به تنظیمات و Texture Quality میتوانید گرافیک را روی High و Ambient Occlusion (Experimental) را روی %100 قرار دهید.

با انجام موارد فوق هیچ مانعی برای دانلود بازی جی تی ای برای اندروید و اجرای آن پیش روی شما نخواهد بود. پیشنهاد میشود نظرات خود را باما به اشتراک بگذارید.

رمز فایل: www.par30dl.com

لینک‌های دانلود :

  • دانلود فایل نصبی:

·  دانلود مستقیم

 

·        دانلود فایل دیتا:

 

دانلود مستقیم