>
NFT

دانلود بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE – RUNE – ALL UPDATE برای کامپیوتر

دانلود بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE

دانلود بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود THE MULLER POWELL PRINCIPLE برای کامپیوتر با لینک مستقیم

THE MULLER POWELL PRINCIPLE – RUNE

دانلود بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE عنوانی در سبک اکشن و شوتر  می باشد که توسط استودیو بازی سازی Three Dots Games ساخته و منتشر شده است. 

بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE دارای یک داستان علمی تخیلی است که در آینده نزدیک اتفاق می افتد. شما هری هرمن هستید، کارمند آزمایشگاه های دلتا که در مورد مسافرت های بین بعدی تحقیق می کند. شما در پروژه ای شرکت کرده بودید که قرار بود به نفع همه بشریت باشد، اما چیزی اشتباه پیش رفت. از طریق گیم پلی، شما پازل های مختلف مبتنی بر فیزیک را با استفاده از یک سلاح دستکاری انرژی حل خواهید کرد، در فضا و زمان سفر خواهید کرد تا جهان های سورئالیستی را کشف کنید و حقیقت تاریک این پروژه و ارتباط خود را با آن پیدا کنید.

در دانلود بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE بسیاری از اشیاء در بازی را می توان برداشت، به جایی آورد یا به روش‌های دیگر دستکاری کرد. چه یک ترمینال کامپیوتری باشد، چه یک جعبه که می توانید با خود حمل کنید یا یک فنجان ساده روی میز. بررسی محیط های مختلف تعاملی برای پیدا کردن سرنخ ها و بازگشت به معما با یک راه حل، که در برخی موارد ممکن است چندین راه حل باشد. هیچ چیز برای شما ساخته نشده که حل کنید، هیچ دستگاه مکعب یا یک درب خروج واضح در پایان وجود ندارد.

در بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE همه چيز براي توئه که بفهمي دستگاهی که در طول بازی حمل می کنید می تواند انواع مختلف انرژی را از محیط جذب کند و از آنها برای انجام وظایف مختلف استفاده کند. جذب انرژی از یک منبع خاص به اسلحه خواص خود را می‌دهد. انرژی گرما از آتش و رادیاتورها شیشه را ذوب می‌کند ، دوربین های امنیتی می‌توانند توسط یک پرتو نور کور شوند ، و برای تغذیه ژنراتورها، شما می توانید تابش خطرناک از تالاب های سمی پراکنده در سراسر امکانات آزمایشگاه دلتا را دریافت کنید. و البته ، شما با انرژی پیچیدگی کوانتومی برخورد خواهید کرد-قدرت مرموز قادر به باز کردن شکاف بین جهان ها است.

در دانلود بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE جدا از حل معماهای محیطی ، دستگاه شما همچنین می تواند در برابر موجودات مختلفی که در ابعاد موازی ملاقات می کنید استفاده شود. بیشتر اوقات نمی توانید دشمنان خود را شکست دهید؛ در عوض ، می‌توانید از دستکاری کننده برای باهوش تر شدن یا تعلیق آنها استفاده کنید. برخی از دشمنان را می توان با استفاده از انرژی میدان نیرو در جای خود منجمد کرد، در حالی که برخی دیگر به نور حساس هستند و می توانند با شلیک یک پرتو به آن در فاصله منحرف شوند. برای گذراندن آنها به استراتژی های پیشرفته تر و ترکیب انواع مختلف انرژی نیاز خواهید داشت.

با بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE شما خود را در یکی از مراکز تحقیقاتی خارج از جهان آزمایشگاه دلتا در یک بعد ناشناخته می بینید که بیشتر شبیه یک آزمایشگاه سقوط است. دوستان قدیمی شما یوجین و الکس سعی می کنند به زودی با شما ارتباط برقرار کنند و با کمک آنها سفر خود را از طریق ابعاد مختلف شروع می کنید. شما تعاملات مختلف فیزیک را یاد خواهید گرفت و در راه بازگشت به خانه با موجودات غیرمعمول ملاقات خواهید کرد. در طول این ، شما باید اسرار این پروژه و گذشته خود را فاش کنید. در بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE  میتوانید یک داستان غیر خطی را تجربه کنید که انتخاب شما همیشه مهم است. می‌تونی به این موضوع برسی یا فقط سعی کنی فرار کنی ؟  چه کسی گوش دهد؟ به چه کسی اعتماد کنیم؟ کدوم طرف رو انتخاب ميکني؟  و بالاخره “اصول رو بشکني” ؟  این کاملا به شما بستگی دارد.

در دانلود بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE حل پازل های مختلف مبتنی بر فیزیک و مکانیک گیم پلی منحصر به فرد که شامل یک سلاح دستکاری انرژی است که ترکیبی از علمی تخیلی با تم های سورئال و باطنی ، تنظیم بازی را به یک طراحی منحصر به فرد تبدیل می کند. در بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE هر شخصیت در بازی داستان خاص خود را دارد که از طریق یادداشت های مختلف ، روایت های زیست محیطی و مکالمات شخصیت ها آشکار می شود. بازی THE MULLER POWELL PRINCIPLE  دارای چندین پایان است که می تواند از طریق انتخاب های مختلف به دست آید.


  • سیستم مورد نیاز

Minimum

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
    • Processor: Quad-core Intel or AMD, 3 GHz or faster
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: GeForce GTX 970 or AMD equivalent
    • Storage: 15 GB available space

Recommended

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
    • Processor: Quad-core Intel or AMD, 3 GHz or faster
    • Memory: 16 GB RAM
    • Graphics: GeForce GTX 1060 or AMD equivalent
    • Storage: 15 GB available space
  • راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE:

1: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3: به نصب بازی بپردازید.

4: فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5: از اجرای بازی لذت ببرید.

  • لینک های دانلود: