>
NFT

دانلود نسخه هک شده بازی Maneater برای PS5

نسخه هک شده ورژن v1.001.000

Maneater ps5

Maneater PS5 یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که توسط Tripwire Interactive توسعه داده و منتشر شده است. در این بازی، بازیکن کنترل یک کوسه‌ ماده‌ نره‌ای را برعهده می‌گیرد که باید در یک دنیای باز رشد کند و زنده بماند تا انتقام بگیرد از یک ماهیگیر که او را در دوران کوچکی زخمی کرده و مادرش را کشته است.

گیم پلی بازی Maneater PS5

بازی Maneater، یک گیم نقش‌آفرینی اکشن است که از دید شخص سوم اجرا می‌شود. در بازی، بازیکن کنترل یک کوسه‌ نره‌ی نوزاد را برعهده می‌گیرد که باید از یک شکارچی کوسه به نام پیت “پولک‌دار” انتقام بگیرد، که مادرش را کشته و به او آسیب زده است. کوسه قابلیت‌های حمله پایه‌ای متفاوتی دارد، از جمله شارژ کردن به دشمنان، پرش از آب و استفاده از دم برای فلج کردن دشمنان. همچنین می‌تواند از محیط اطراف برای مزیت در نبرد استفاده کند، مثلاً استفاده از یک ماهی‌شمشیر به عنوان نیزه. کوسه باید به شکار و مصرف حیات‌وحش آبزی دیگر مثل ماهی‌ها و لاک‌پشت‌ها بپردازد تا مواد مغذی مورد نیازش از قبیل پروتئین‌ها، چربی‌ها، مواد معدنی و جهش‌زاهای نادر را به دست آورد. بازیکنان می‌توانند به همین منظور به حمله به انسان‌ها و ایجاد وحشت در ساحل، نابودی قایق‌ها و کشتی‌ها، و انداختن مردم از روی جت اسکی‌ها پردازند. وقتی بازیکن مواد مغذی کافی به دست آورد، کوسه باید وارد غارهای زیرآب شود تا توانایی‌های جدیدی را فرا گرفته و اندازه خود را افزایش دهد، که این امر به کوسه اجازه می‌دهد با موجودات بزرگ‌تر و کشنده‌تر روبرو شود. کوسه به تدریج به یک کوسه “مگا” بالغ تکامل پیدا می‌کند و بازیکنان می‌توانند پیشرفت‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته‌ای مانند صفحات استخوانی خارجی، زره سایه‌ای، و میخ‌های الکترومغناطیسی را به دست آورند تا قابلیت‌های نبرد کوسه را بیشتر افزایش دهند.

داستان بازی Maneater PS5

یک تیم تصویربرداری برای یک برنامه تلویزیونی واقعیتی، شکارچی کوسه کایجون ماهر، پیت “پولک‌دار” له‌بلانک (کارلو مسترونی) و پسرش کایل (رافائل گروس-هاروی) را در حین شکار یک کوسه‌ نره‌ی بالغ که تیر چنگالی در کنارش فرو رفته، متعلق به پدر پیت “پولک‌دار” بود، دنبال می‌کنند. آن‌ها به نهایت موفق به گرفتن کوسه می‌شوند پس از آن که او در یک ساحل به قتل‌عام می‌پردازد. زمانی که تیم تصویربرداری متوجه می‌شود کوسه‌ نره‌ باردار است، آن‌ها شوکه می‌شوند وقتی پیت “پولک‌دار” کوسه‌ نوزاد را بیرون می‌کشد و با چاقویش علامتی روی او ایجاد می‌کند تا بعداً همانطور که رشد می‌کند بتواند آن را شناسایی کند، اما در این فرایند دست راست خود را از دست می‌دهد.

کوسه نوزاد با گذشت زمان با خوردن ماهی‌ها، پستانداران و خزندگان آبزی، انسان‌ها، و شکارچیان اوج، بزرگ‌تر می‌شود. شکارچیان کوسه دیگری نیز سرانجام برای شکار کوسه‌ نوزاد به دنبال او می‌روند، اما آن‌ها هم کشته و خورده می‌شوند. بر روی قایق “پولک‌دار” موسوم به “کایجون کویین”، تنش‌ها بین او و پسرش بیشتر می‌شود بر سر ادعاهایی که پدر “پولک‌دار” توسط یک مگالودون کشته شده است، حتی اگرچه گفته می‌شود که بیش از دو میلیون سال است منقرض شده است. آن‌ها در نهایت موفق به مکان‌یابی کوسه می‌شوند و تلاش می‌کنند آن را بکشند. آن‌ها سعی می‌کنند کوسه را زنده زنده با آتش بسوزانند پس از آن که او پای چپ “پولک‌دار” را می‌خورد، اما کوسه فرار می‌کند و کایل در انفجاری که باعث غرق شدن “کایجون کویین” می‌شود کشته می‌شود و به “پولک‌دار” صدمه می‌زند.


تصاویر