>
NFT

دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden – ElAmigos – UPDATE v1.3.1.0 برای کامپیوتر

دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden

دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Banishers Ghosts of New Eden برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Banishers Ghosts of New Eden v1.3.1.0 (12.02.2024) – ElAmigos

دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden عنوانی در سبک اکشن و نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو بازی سازی Dont Nod ساخته و توسط Focus Entertainment منتشر شده است. در سال 1695، دو تبعید کننده به نام‌ های آنتیا و رد باید طلسم شومی که مستعمره نیو ادن را گرفتار کرده ریشه‌کن کنند و رازهای پشت آن را برملا ‌کنند. انتخاب‌ های شما در طول داستان، ‌سرنوشت آنتیا، رد و نیو ادن را رقم خواهد زد

داستان بازی Banishers: Ghosts of New Eden در سال 1695 در مستعمره خیالی نیو ادن اتفاق می‌افتد که تحت یک طلسم شوم قرار گرفته است. شما در نقش دو نفر از تبعید کنندگان به نام‌های آنتیا دوارت و رد مک ریث بازی می‌کنید که باید منبع این طلسم را پیدا کرده و رازهای پشت آن را برملا کنید. همان طور که به عنوان تبعید کننده پا به زندگی آنها می گذارید، منبع شیطان را بررسی می کنید، اسرار وحشتناک را کشف می کنید، مناظر متنوع را کشف می کنید و با شخصیت های فراموش نشدنی که سرنوشت آنها در دستان شماست تعامل برقرار می کنید.

در دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden یک داستان عاشقانه دلخراش بین آنتیا دوارت و رد مک ریث را تجربه کنید. هنگامی که Antea کشته می شود و به یک روح تبدیل می شود، خود را در مقابل یک انتخاب می بینید. آیا به سوگند خود وفا خواهی کرد و روح او را عروج می کنی یا زنده را به امید بازگرداندن او قربانی می کنی؟ تصمیمات شما سرنوشت ساکنان نیو ادن را شکل می دهد، چه زنده باشند چه مرده باشند و پایان سفر شما را تعیین کنند. Banishers در مبارزه با موجودات مرده مانند شبح یا ارواح متخصص هستند. زرادخانه فیزیکی Red را با قدرت های ماوراء طبیعی Antea در یک سیستم مبارزه پویا ترکیب کنید. با ترکیب حملات اسلحه و توانایی های معنوی سبک خود را بیابید. هم افزایی قدرتمند شما را به شکست خطرناک ترین دشمنان و رئیسان نیو ادن هدایت می کند.

گیم پلی دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden ترکیبی از اکشن، کاوش و حل معما است. شما از انواع سلاح‌ها و مهارت‌ها برای شکست دادن ارواح و دیگر موجودات ماوراء الطبیعه استفاده می‌کنند. آنها همچنین می‌توانند جهان بازی را کاوش کرده، با شخصیت‌ها تعامل داشته باشند و ماموریت‌ها را انجام ‌دهند. با باز کردن تجهیزات جدید و توانایی های ماوراء طبیعی، قدرت کامل Banishers را آزاد کنید. با کاوش در نیو عدن، اثرهای باستانی، ریزه کاری ها و منابع ارزشمندی را برای تقویت تجهیزات خود در آماده سازی مبارزات آینده پیدا خواهید کرد. علاوه بر زرادخانه خود، در درختان مهارت Antea پیشرفت کنید تا قدرت های طیفی ویرانگر او را ارتقا دهید و ترکیب های جدید را از بین ببرید…

DLC:

  • Wanderer

تریلر

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/11 64-bit

Processor: Intel Core i3-8300 / AMD Ryzen 3 2200G

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 4 GB VRAM, Nvidia GeForce GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 580

DirectX: Version 12

Storage: 52 GB available space

Additional Notes: 30 FPS in 1920×1080 with the “Low” preset

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/11 64-bit

Processor: Intel Core i5-10600K / AMD Ryzen 5 5600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: 6 GB VRAM, Nvidia GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 6700 XT

DirectX: Version 12

Storage: 52 GB available space

Additional Notes: 60 FPS in 1920×1080 with the “Very High” preset + SSD Recommended

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com