>
NFT

دانلود بازی Rise of the Ronin برای ps5

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.001.001

rise of the ronin ps5

بازی Rise of the Ronin PS5 یک گیم ویدیویی اکشن-نقش‌آفرینی آینده‌نگرانه است که توسط تیم نینجای کوئی تکمو توسعه یافته و توسط سونی اینتراکتیو انترتینمنت منتشر می‌شود. صعود رونین به بازیکنان امکان ایجاد یک شخصیت سفارشی را می‌دهد. درگیری‌ها شامل یک آرایه گسترده از اسلحه‌های متداول در جنگ بوشین مانند کاتاناها و انواع مختلف اسلحه‌های آتش‌بازی جنگ بوشین است.

این بازی دارای انتخاب‌های داستانی در لحظات کلیدی است که به بازیکنان امکان انتخاب طرف با یا مبارزه با شخصیت‌های غیر بازیکن را می‌دهد که بر داستان تأثیر می‌گذارد. شهرهای تاریخی یوکوهاما، کیوتو و ادو و همچنین مناطق روستایی قابل اکتشاف است. بازیکن می‌تواند با ابزارهای مختلفی مانند اسب، قلاب گره‌بر، یا چرخشی حرکت کند. این بازی همچنین امکان تعویض بین سه سطح دشواری و همچنین حالت چندنفره همکاری چند نفره را دارد.

صعود رونین در دوران بکوماتسو در قرن نوزدهم در ادو رخ داده است، آخرین سال‌های دوره ادو را نشان می‌دهد. بازی نبرد بوشین بین شوگونات توکوگاوا و انواع گروه‌های ضد شوگونات که پس از بازگشایی اجباری ژاپن پس از دوره ساکوکو از تأثیرات غربی ناراضی بودند را به تصویر می‌کشد.

توسعه بازی صعود رونین از سال ۲۰۱۵ آغاز شد و با همکاری استودیوهای پلی‌استیشن XDev انجام شد. طبق گفته رئیس تیم نینجا، فومیهیکو یاسودا، آن‌ها قصد داشتند یک بازی ایجاد کنند که ژاپن را در زمان‌های تاریکش نشان دهد و دوره بکوماتسو را به عنوان یک دوره‌ای که بازی‌های ویدیویی از آن “خجالت می‌کشند” نقل قول کنند. محیط بازی همچنین به تجربه آن‌ها مناسب است، به دلیل تجربه آن‌ها در ساخت بازی‌های متمرکز بر نینجا و سامورایی مانند نینجا گایدن و نیوه. طبق یاسودا، صعود رونین پروژه جسورانه‌ترینی است که تیم نینجا تا کنون توسعه داده است. ایجاد یک عنوان جهان باز چالش خاصی برای تیم نینجا بوده است، زیرا تا کنون تنها بازی‌های خطی مبتنی بر سطح بوده‌اند. یاسودا ایجاد کردن شخصیت‌های غیر فعال غیر بازیکن را “اثرگذار” و “چالش برانگیز” خواند، زیرا در عناوین قبلی آن‌ها همه چیز روی صفحه برای بازیکن برای شکست دادن بود.