>
NFT

دانلود بازی Dragons Dogma 2 برای PS5

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.002.000

Dragons Dogma 2 ps5

Dragons Dogma 2 PS5 یک بازی نقش‌آفرینی اکشن آینده‌نگاری است که توسط کپکام توسعه داده و منتشر خواهد شد. این بازی، ادامه‌ای برای دراگونز داگما (۲۰۱۲) می‌باشد و برای پلی‌استیشن ۵، ویندوز و ایکس‌باکس سریز ایکس/اس منتشر خواهد شد.

Dragons Dogma 2 یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که از دید سوم بازی می‌شود. در این بازی، بازیکن نقش یک شخصیت به نام “آرایزن” را بر عهده دارد، یک قهرمان که توسط اژدها نشان‌گذاری شده و باید او را شکست دهد. بازیکن جهانی که در آن زندگی می‌کنند را کاوش می‌کنند، مأموریت‌ها را به عهده می‌گیرند و با هیولاها مبارزه می‌کنند، در حالی که در یک تضاد سیاسی بین دو پادشاهی گرفتار می‌شوند. برای کمک به این مأموریت، آرایزن بر ازدواجی به نام “پان” اعتماد می‌کند، شخصیت‌های غیرقابل بازی کنترل که به تیم بازیکن می‌پیوندند. این شخصیت‌ها توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، اما مانند آواتارهای کنترل شده توسط بازیکن، قادر به کمک در مبارزات، ارائه اطلاعات درباره دشمنان، و راهنمایی در مأموریت‌های فعال هستند. بازیکنان می‌توانند هر یک آواتار خود و شخصیت پان خود را با جنسیت‌ها، ظاهر و نژادهای مختلف ایجاد و سفارشی‌سازی کنند. به علاوه، بازیکنان می‌توانند دو پان اضافی را که توسط بازیکنان دیگر ایجاد شده‌اند، استخدام کنند.

دراگونز داگما ۲ توسط هیدیاکی ایتسونو کارگردانی شده است. یکی از اهداف اصلی تیم برای این بازی، معرفی بهبودهایی در مکانیک‌های بازی نسل قبلی خود بود و اضافه کردن ویژگی‌هایی که به دلیل عدم دسترسی آسان به فناوری در زمان عرضه بازی اول حذف شده بودند. به عبارت دیگر، ایتسونو افزود: “ممکن است در این دنباله تعداد زیادی از اموری که به طور کاملاً جدید یا متفاوت احساس می‌شوند، وجود نداشته باشد، اما بیشتر تمیز و بهبود یافته شده است تا تجربه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی و ماجراجویی اکشن برای بازیکن را فراهم کند”. به عنوان مثال، تیم برای پاسخ به بازخوردهای بازیکنان بازی اول، بیشتر صحبت‌ها را برای پان‌ها در بازی نوشته بود. جهان بازی بسیار الهام گرفته شده از اروپای جنوبی مدیترانه‌ای در دوران قرون وسطی، به‌ویژه سیسیل بین دنیای غربی کلاسیک و مدیون برای انسان‌ها؛ دنیای گربه‌ای در شمال آفریقا و شامل تونس با فرهنگ عرب بربر. به گفته ایتسونو، تیم الهام گرفته از بازی Grand Theft Auto V بوده‌اند در حال ایجاد جهان بازی و گیم‌پلی ظاهری.

پنجشنبه 02 فروردین 1403 بازیPS5
نظر درباره مطلب یادتون نره