>
NFT

دانلود بازی Bellwright – P2P – UPDATE v2024.04.27 برای کامپیوتر

دانلود بازی Bellwright

دانلود بازی Bellwright برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Bellwright برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Bellwright v2024.04.27 (Early Access) – P2P

دانلود بازی Bellwright عنوانی در سبک بقا و جهان باز می باشد که توسط استودیو بازی سازی Donkey Crew ساخته و منتشر شده است. در این بازی شما به عنوان رهبر یک شورش بازی می‌کنید که قصد دارد سرزمین را از حکومت ظالمانه تاج و تخت آزاد کند.  Bellwright


بازی Bellwright دارای یک داستان حماسی است که می‌توانید در طول بازی آن را دنبال کنید. این داستان شما را به سفری در سراسر سرزمین و به مبارزه با تاج و تخت ظالم می‌برد. سکونتگاه های خود را ایجاد و گسترش دهید، زمین را آزاد کنید و به روستاییان آن کمک کنید، و دیگران را برای هدف خود استخدام کنید و در عین حال در مورد زندگی ای که مجبور به ترک آن هستید بیشتر بدانید.

استخدام‌های شما به شما کمک می‌کنند تا منابع و احتمالات مورد نیاز برای ایستادگی در برابر تاج را بسازید. نیروهای خود را فرماندهی کنید، شجاعت خود را از طریق نبرد ثابت کنید و خود را به عنوان قهرمان مردم خود ثابت کنید. این بازی دارای یک نقشه بزرگ با زیست‌بوم‌ های مختلف برای کاوش، یک سیستم پیشرفت سه‌لایه برای ساختمان‌ها و آیتم‌ها، هوش مصنوعی هوشمند و نبرد جهت‌دار مبتنی بر مهارت است.

دانلود بازی Bellwright

گیم‌ پلی بازی Bellwright بر روی جمع‌آوری منابع، ساخت و ساز، اکتشاف و مبارزه متمرکز است. در ابتدای بازی شما منابع کمی در اختیار خواهید داشت. شما باید برای جمع‌آوری منابع مانند چوب، سنگ، غذا و فلز تلاش کنید. این منابع برای ساخت و ساز، ارتقای ساختمان‌ها و ساخت آیتم‌های جدید ضروری هستند.

شما می‌توانید از منابع جمع‌آوری‌شده برای ساخت و ساز انواع مختلفی از ساختمان‌ها، از جمله خانه‌ها، کارگاه‌ها، مغازه‌ها و دیوارهای دفاعی استفاده کنید. ساختمان‌ها برای بقای شما و پیشرفت در بازی ضروری هستند. در حین کاوش در دنیای بازی می‌توانید منابع جدید، مکان‌های مخفی و دشمنان را پیدا کنید. هنگامی که با دشمنان مانند راهزنان، اورک‌ها یا حتی سربازان تاج و تخت روبرو می‌شوید، باید با آنها بجنگید…

 

  • لینک های دانلود: