>
NFT

دانلود مجله Play Magazine UK – جولای ۲۰۲۳

مجله رسمی پلی‌استیشن – PlayStation Official Magazine UK

| شماره جولای ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-Play

مجله PlayStation Official Magazine UK به‌صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن سونی منتشر می‌شود و در هر شماره‌ی خود، به تمامی اخبار، مطالب و مقاله‌های مرتبط با این کنسول و بازی‌های آن می‌پردازد. این مجله دارای کیفیت بسیار بالایی است و علاقه‌مندان و گیمرهای حرفه‌ای، معمولا آن را دنبال می‌کنند. این مجله شامل اطلاعات و اخبار پیرامون کنسول‌های پلی‌استیش همچون پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن وی آر است و ما سعی خواهیم کرد که تمام شماره‌های نسخه‌ی بریتانیایی این مجله را برای شما آماده کنیم. مطالب جالبی همچون اخبار و حاشیه‌های بازی، پیش نمایش بازی‌ها و بررسی‌های رسمی ارائه شده از پلی‌استیشن در این مجله ارائه می‌شوند.

کلکسیون تمام شماره‌های سال ۲۰۲۰

در اولین مطلب از مجله PlayStation Official Magazine UK تمام شماره‌هایی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده‌اند و شامل ۱۳ Issues هستند را آماده کرده‌ایم. این ۱۳ شماره شامل مجله‌های ماهانه و یک شماره ویژه کریسمس هستند که به‌عنوان آخرین مجله سال ۲۰۲۰ شناخته می‌شود. این مجله‌ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و حتی اگر زبان انگلیسی‌تان هم خوب نباشد، یقینا بهترین ارتباط را با آن برقرار خواهید کرد و از ورق زدن این مجله‌های دیجیتالی لذت خواهید برد. این سری با فرمت PDF برای شما آماده شده است و کاور تمامی شماره‌های سال ۲۰۲۰ را می‌توانید در تصویر پایینی مشاهده کنید. این سری را می‌توانید به‌ عنوان شروعی برای سال ۲۰۲۱ در نظر بگیرید تا از آپدیت‌های آینده، به سراغ جدیدترین شماره از این مجله برویم. پس اگر یک گیمر علاقه‌مند به مجله پلی‌استیشن هستید، با ما همراه باشید.

دانلود-مجله-PlayStation-Official-Magazine-UK

ژانویه ۲۰۲۱

در این شماره از مجله رسمی PlayStation در مورد اتفاقات صنعت بازی در کریمس سال ۲۰۲۱ صحبت خواهد شد و سپس به بازی هیتمن ۳ روی پلی‌استیشن ۵ خواهیم پرداخت. در بخش داغ‌ترین بحث ماه، به سراغ بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Call of Duty Black Ops Cold War رفته و سعی خواهیم کرد که از دیگر بازی‌های مهمی که این ماه منتشر شده‌اند، صحبت کنیم. این شما از مجله شامل ۱۱۶ صفحه است و می‌توانید با فرمت PDF و همراه با کیفیت بالای تصاویر آن را دریافت کنید.

دانلود-مجله-PlayStation-Magazine

فوریه ۲۰۲۱

در این شماره از مجله PlayStation، قرار است که در مورد بازی Deathloop صحبت کرده و سپس به سراغ توسعه دهنده‌ی بازی Dishonored برویم که از زمان کم‌شان برای توسعه‌ی بازی صحبت کرده و مصاحبه‌ی گرمی را با تیم سازنده خواهیم داشت. در این شماره پیش نمایش ویژه‌ای از سال ۲۰۲۱ و صنعت بازی‌های ویدیویی خواهیم داشت و قرار است که داغ‌ترین بازی‌های امسال را یکجا مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

مجله-PlayStation-شماره-فوریه-2021

مارس ۲۰۲۱

مجله‌ی PlayStation در شماره ماه مارس خود، اصلی‌ترین بحث خود را پیرامون بازی Returnal قرار داده است و در ادامه نیز پیش نمایشی از چند بازی خواهیم داشت. بازی Back 4 Blood اولین اثری است که در این پیش نمایش حضور داشته و سپس به سراغ بازی‌های جدید و موردانتظاری مانند Resident Evil Village خواهیم رفت که به شدت منتظر عرضه آن‌ها هستیم.

مجله-PlayStation-شماره-مارس-2021

آوریل ۲۰۲۱

در شماره ماه آوریل مجله PlayStation، قرار است که به سراغ بازی Final Fantasy XVI رفته و از مبارزات هیجان انگیز و real-time آن برای شما صحبت کنیم. گویا در این نسخه لحن روایت بازی تیره‌تر شده است و در ادامه، از ده دلیل خود برای تجربه‌ی حتمی بازی برای شما خواهیم گفت.

مجله-PlayStation-شماره-آوریل-2021

می ۲۰۲۱

این شماره از مجله رسمی پلی‌استیشن، در مورد نسل فعلی بازی‌های ویدیویی صحبت می‌کند که پلی‌استیشن ۵ نقش مهمی در آن دارد. آینده این کنسول مورد تحلیل قرار گرفته و مهم‌ترین بازی‌های آن نیز به نمایش درمی‌آید. از بهترین لحظات بازی مس افکت صحبت خواهیم کرد و تصاویر ناب و جذابی هم از آن خواهیم داشت.

مجله-PlayStation-Official-Magazine-UK

ژوئن ۲۰۲۱

مجله پلی‌استیشن در این شماره به سراغ بازی Ratchet & Clank رفته است و با نزدیک شدن به موعد انتشار آن، می‌توانیم اطلاعات بیشتری را از آن دریافت کنید. از این بازی به عنوان اثری یاد شده است که می‌تواند قابلیت‌های بیشتری از کنسول پلی‌استیشن ۵ را به نمایش گذارد و به نوعی بازی System Seller این نسل برای سونی محسوب می‌شود. در ادامه از رزیدنت اویل ویلیج خواهیم گفت که گویا خوش درخشیده و همچنان علاقه‌مندان به این سری را خوشحال می‌کند. از ده بازی خواهیم گفت که می‌توانند شما را ثروتمند کنند.

مجله-PlayStation-Magazine

جولای ۲۰۲۱

این شماره از مجله مستقیما به بازی Dying Light 2 خواهد پرداخت. اثری که همگی منتظرش هستیم و می‌تواند تجربه سرگرم کننده و طولانی مدتی را برای طرفداران فراهم کند. بازی Ratchet & Clank هم عنوان دیگری است که در این شماره حضور دارد و ۳۶ صفحه کامل برای آن بررسی نوشته شده است. از بازی PES 2022 و انتظاراتی که داریم صحبت خواهیم کرد که مصاحبه‌های جذابی هم خواهیم داشت. بازی Deathloop هم عنوان مهمی برای پلی‌استیشن ۵ است که سونی تاکید زیادی روی آن دارد و مطالب ارزشمندی در این شماره از آن خواهیم خواند.

مجله-PlayStation-Magazine

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با بازی انحصاری پلی‌استیشن یعنی Horizon Forbidden West آشنا شده و اطلاعاتی که تاکنون از آن به‌دست آورده‌ایم را مرور کنید. ۱۸۰ صفحه در انتظار شما بوده و علاقه‌مندان کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌توانند با اطلاعات تخصصی و عمومی جالبی در ماه آگوست آشنا شوید.

مجله-Official-PlayStation-Magazine

سپتامبر ۲۰۲۱

این شماره شما را با بازی بسیار موردانتظار Elden Ring آشنا خواهد کرد و اطلاعات کسب شده تا الان را به‌صورت کامل بررسی می‌کنیم. از بازی معرفی شده Guardians of the Galaxy خواهیم گفت و می‌توانیم با انتظارات‌مان بیشتر همراه شوید. از پروژه‌های جدید گفته و بازی‌های مستقل را نیز در این شماره بررسی می‌کنیم.

مجله-Official-PlayStation-Magazine

اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره به‌طور مفصل در مورد بازی Battlefield 2042 صحبت خواهیم کرد و قرار است که دسترسی اختصاصی نسخه PS4 آن در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. پیش نمایش تازه‌ای از بازی Far Cry 6 خواهیم داشت. مقاله‌های جالبی در مورد ارزش احیا بازی Dead Space هم خواهیم داشت که علاقه‌مندان مجموعه می‌توانند آن را دنبال کنند. از جزئیات تازه‌ای در مورد Moss: Book II خواهیم گفت و در ادامه هم به سراغ چرایی اضافه شدن حالت‌های جدید Game Mode به پلی‌استیشن ۵ صحبت خواهیم کرد.

مجله PlayStation

نوامبر ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با بازی تازه منتشر شده Deathloop همراه شده و مکانیسم جدیدی که به صنعت بازی‌های ویدیویی آورده است را بررسی کنیم. از بازی Saints ROW جدید صحبت کرده و تغییرات آن نسبت به نسخه‌های گذشته را هم بررسی می‌کنیم. مطالب دیگری پیرامون پلی استیشن ۵ و بازی‌های آن در این شماره هم نقد و بررسی خواهند شد.

مجله-PlayStation

دسامبر ۲۰۲۱

بالاخره آخرین شماره از سال ۲۰۲۱ مجله پلی‌استیشن منتشر شده است و در این شماره به‌صورت ویژه به دنبال بازی گاد آو وار یعنی God of War Ragnarok خواهیم پرداخت. از بتلفیلد ۲۰۴۲ خواهیم گفت و از عملکرد نسخه بتا آن هم بیشتر صحبت می‌کنیم. بازی اسپایدرمن ۲ و ولوورین هم که ساخته‌های جدید اینسامنیاک گیمز هستند، در این شماره صفحه ویژه‌ای به خود اختصاص داده‌اند.

مجله-PlayStation

کریسمس ۲۰۲۱

شماره مخصوص سال نو میلادی مجله پلی‌استیشن منتشر شده است و می‌توانید بار دیگر از بازی‌های مختلف این کنسول خوانده و لذت ببرید. از بازی جدیدی که در دنیای بوردرلندز جریان دارد، خواهیم گفت و می‌توانید تحلیلی هم روی جی تی ای تریلوژی داشته باشید که چندی پیش منتشر شده است.

مجله-Playstation

ژانویه ۲۰۲۲

در این شماره پیش بینی بسیار جالبی در مورد سال ۲۰۲۲ خواهیم داشت. از الدن رینگ گفته و انتظارات‌مان را در مورد آن مرور می‌کنیم. از بازی‌های جدیدی خواهیم گفت که در سال ۲۰۲۲ قرار است برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر شوند و طبق معمول نقد و بررسی بازی‌های جدید را نیز خواهیم داشت.

مجله-PlayStation

فوریه ۲۰۲۲

این شماره به‌صورت ویژه به بازی Elden Ring می‌پردازد. بازی مهمی که فرام سافتور آن را توسعه داده است و بالاخره بعد از مدت‌ها شاهد انتشار آن خواهیم بود. از باس فایت‌ها و محیط این بازی برای شما خواهیم گفت و در ادامه مصاحبه‌ای هم با سازندگان ترتیب داده‌ایم.

مجله-PlayStation

مارس ۲۰۲۲

این شماره قرار است که در مورد PSVR2 صحبت کرده و ببینیم که چه تغییراتی نسبت به نسل قبلی‌اش خواهد داشت. از فاینال فانتزی اوریجین صحبت کرده و نکات آن را بررسی خواهیم کرد. بررسی‌های ناب و مصاحبه‌هایی هم در این مجله خواهید داشت.

مجله-PlayStation

آوریل ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که به‌طور ویژه به سراغ بازی Horizon Forbidden West و الدن رنگ برویم. این دو بازی مهم با فاصله کمی نسبت به همدیگر منتشر شده‌اند و هر کدام شاهکاری برای نسل نهم بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند. در ادامه به سراغ Ghostwire: Tokyo هم خواهیم رفت.

مجله-PlayStation

می ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که به‌صورت ویژه به سراغ پلی‌استیشن VR 2 برویم. دستگاه واقعیت مجازی که با قدرت گرفتن مفهوم متاورس اهمیت بیشتری پیدا کرده است. از شایعات و اخبار مهم پیرامون GTA VI برای‌تان صحبت کرده و سری هم به بازی تازه عرضه شده Ghostwire Tokyo خواهیم زد. بازی Destiny 2 هم بخش دیگری از مقالات جذاب این شماره را شامل می‌شود.

مجله-پلی-استیشن-می-2022

ژوئن ۲۰۲۲

این شماره به‌شکل ویژه به سراغ الدر اسکرولز آنلاین رفته و به‌صورت انحصاری اطلاعات پیرامون آن را بررسی خواهد کرد. از بازی Quarry هم برای شما خواهیم گفت که سر و صدای زیادی را در طول ماه اخیر بر پا کرده بود و یوتیوبرهای زیادی هم آن را تجربه کرده و با پایان‌های مختلف روبرو شدند. حتما این شماره و اطلاعات جالب آن را دنبال کنید.

مجله-پلی-استیشن

جولای ۲۰۲۲

در این شماره قصد دارید که ۱۰۰ بازی برتر تمام ادوار پلی‌استیشن را با همدیگر مرور کرده و در مورد آن‌ها صحبت کنیم. در ادامه به سراغ بازی Saints Row رفته و اطلاعات بیشتری از آن ارائه خواهیم کرد. حتما بخش ۱۰۰ بازی برتر را مطالعه کرده و با بهترین بازی‌های این لیست همراه شوید.

مجله-پلی-استیشن

آگوست ۲۰۲۲

در این شماره قصد داریم که از گاد آور جدید با عنوان God of War Ragnarok برای شما گفته و به سراغ اطلاعات جدیدی از بازی اسپایدرمن ۲ برویم. از استار وارز جدید برای شما گفته و اطلاعات پیرامون بازی گاتهام نایت را هم مرور خواهیم کرد که به‌زودی به موعد عرضه آن خواهیم رسید. پی اس وی آر ۲ هم پای صحبت این شماره است که در ماه‌های قبل هم بحث‌های زیادی پیرامون آن مطرح بوده است.

مجله-پلی-استیشن

سپتامبر ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که در مورد استریت فایتر ۶ صحبت کرده و به سراغ بازی جدید Sonic Frontiers برویم. اطلاعاتی از فاینال فانتزی ۷ ارائه شده و به‌صورت اختصاصی نگاهی به آن خواهیم داشت. اخبار و اطلاعات مهمی از نسخه ریمیک بازی The Last of Us هم خواهیم داشت.

مجله-PlayStation

اکتبر ۲۰۲۲

در این شماره‌ای نگاهی ویژه به پلی‌استیشن وی آر ۲ خواهیم داشت و دوباره بازی Skull & Bones را بررسی خواهیم کرد. با نزدیک‌ شدن به انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare II اطلاعات تازه‌ای از بازی را مرور می‌کنیم. دیگر بازی‌های ماه کنسول فوق‌العاده پلی‌استیشن هم بار دیگر این شماره چک می‌شوند.

مجله-Play

نوامبر ۲۰۲۲

این شماره به بازی Genshin Impact اختصاص پیدا کرده است که دسترسی اختصاصی برای آن فراهم شده است. نگاهی به بازی The Last of Us Part I و عملکرد آن انداخته و بررسی می‌کنیم که نسبت به گذشته دچار چه تغییراتی شده است. از بازی گاتهام نایت هم صحبت خواهیم کرد.

مجله-Play

دسامبر ۲۰۲۲

در شماره آخرین ماه سال ۲۰۲۲ به سراغ یکی از آثار مورد انتظار یعنی Assassin’s Creed Mirage خواهیم رفت که گویا در بغداد جریان داشته و شم ماجراجویی طرفداران قدیمی مجموعه را قرار است دوباره روشن کند. به سراغ بازی Callisto Protocol هم رفته و در نهایت اخبار و اطلاعات پایانی سال جاری را مرور خواهیم کرد.

مجله-Play

کریسمس ۲۰۲۲

در این شماره اطلاعاتی در مورد بازی Wo Long ارائه خواهد شد و می‌توانید تا زمان عرضه شدن بازی، اطلاعات بسیار خوبی از آن را دریافت کنید. در مورد بازی Gof of War Ragnarok هم صحبت کرده و نکات مهم و اطلاعاتی در مورد بازی ارائه خواهد شد.

مجله-Play

ژانویه ۲۰۲۳

در این شماره سال ۲۰۲۳ پیش رو بررسی شده و مهم‌ترین بازی‌هایی که احتمالا منتشر خواهند شد، بررسی می‌شود. به سراغ بازی Dead Space ریمیک رفته و اطلاعات‌مان را از این بازی هم بررسی خواهیم کرد. بیش از ۸۰ بازی کلیدی سال ۲۰۲۳ برای پلی‌استیشن هم ارزیابی می‌شوند.

مجله-Play

فوریه ۲۰۲۳

در این شماره می‌توانید با ریمیک بازی The Last of Us همراه شده و اطلاعاتی از آن دریافت کنید. به سراغ جوایز بازی‌های سال رفته و آن را برای کنسول پلی‌استیشن بررسی خواهیم کرد. می‌توانید اطلاعاتی از بازی Like a Dragon که در دنیای یاکوزا جریان دارد هم دریافت کنید.

مجله-Play

مارس ۲۰۲۳

در این شماره به سراغ بازی جدید استار وارز یعنی Survivor خواهیم رفت. می‌توانید نکات جالبی در مورد پلی‌استیشن VR2 دریافت کرده و بازی‌هایی را برای آن مرور کنید. در بازی بازی Monster Hunter Rise هم اطلاعات جالبی مرور خواهد شد و می‌توانید به سراغش بروید.

مجله-Play

آوریل ۲۰۲۳

این شماره به سراغ ریمیک بازی رزیدنت اویل ۴ رفته و عملکرد آن را از دید مختلف بررسی خواهیم کرد. بازی دد اسپیس ریمیک هم بررسی شده و عملکرد و نمره‌های آن را اعلام خواهیم کرد. بازی‌های دیگری هم در این شماره مرور خواهند شد که بخش مهمی از آن به پلی‌استیشن وی آر ۲ اختصاص دارد.

مجله-Play

می ۲۰۲۳

در این شماره به سراغ بازی فاینال فانتزی XVI خواهیم رفت که متفاوت از نسخه‌های دیگر بوده و خیلی‌ها به دلیل خارج شدن آن از گیم پلی نوبتی، به سراغ تجربه آن خواهند رفت. بازی Dead Island 2 را هم بررسی کرده و عملکرد بازی Wo Long هم ارزیابی خواهد شد.

مجله-Play

ژوئن ۲۰۲۳

در این شماره به سراغ بازی دیابلو ۴ رفته و یک بررسی و ارزیابی جذاب از آن خواهیم داشت. نگاهی اختصاصی به بازی تکن ۸ انداخته و کاراکترها و داستان آن را ارزیابی خواهیم کرد. به مناسبت ۳۰ سال همراهی با بازی فیفا هم اطلاعاتی در مورد این بازی ارائه می‌شود.

مجله-Play

جولای ۲۰۲۳

در این شماره قرار است که به سراغ بازی Baldur’s Gate 3 برویم. این بازی در دنیای دانجنز اند دراگونز جریان داشته و می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد. این شماره اختصاصا به جهان فاینال فانتزی رفته و به مناسب عرضه شماره XVI آن، نگاهی ویژه به بازی خواهیم داشت.

مجله-Play

info

The official playstation magazine for the Sony games console, with all the inside track on games. Playstation Official is the US magazine and provides the best and most in-depth PlayStation news, previews, and reviews available.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله PlayStation Official Magazine UK

دانلود شماره جولای ۲۰۲۳ – با حجم ۱۱۴ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۳ – با حجم ۱۰۵ مگابایت (جدید)

دانلود شماره می ۲۰۲۳ – با حجم ۱۰۵ مگابایت (جدید)

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۳ – با حجم ۱۰۵ مگابایت (جدید)

دانلود شماره مارس ۲۰۲۳ – با حجم ۴۰ مگابایت (جدید)

دانلود شماره فوریه ۲۰۲۳ – با حجم ۴۵ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ژانویه ۲۰۲۳ – با حجم ۱۰۵ مگابایت (جدید)

دانلود شماره کریسمس ۲۰۲۲ – با حجم ۱۰۶ مگابایت (جدید)

دانلود شماره دسامبر ۲۰۲۲ – با حجم ۴۸ مگابایت

دانلود شماره نوامبر ۲۰۲۲ – با حجم ۵۳ مگابایت

دانلود شماره اکتبر ۲۰۲۲ – با حجم ۶۷ مگابایت

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۲ – با حجم ۲۷ مگابایت

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۲ – حجم ۸۲ مگابایت

دانلود شماره جولای ۲۰۲۲ – حجم ۵۱ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۲ – حجم ۲۶ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۲ – حجم ۱۳۶ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۲ – حجم ۵۶ مگابایت

دانلود شماره مارس ۲۰۲۲ – حجم ۵۸ مگابایت

دانلود شماره فوریه ۲۰۲۲ – حجم ۲۳ مگابایت

دانلود شماره ژانویه ۲۰۲۲ – حجم ۲۷ مگابایت

دانلود شماره کریسمس ۲۰۲۱ – با حجم ۲۵ مگابایت

دانلود شماره دسامبر ۲۰۲۱ – حجم ۱۵۴ مگابایت

دانلود شماره نوامبر ۲۰۲۱ – با حجم ۲۴ مگابایت

دانلود شماره اکتبر ۲۰۲۱ – حجم ۳۱ مگابایت

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۱ – حجم ۲۷ مگابایت

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – حجم ۴۳ مگابایت

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – حجم ۲۶ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۱۰۳ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۱۰۵ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – حجم ۵۸ مگابایت

دانلود شماره مارس ۲۰۲۱ – حجم ۵۷ مگابایت

دانلود شماره فوریه ۲۰۲۱ – حجم ۵۸ مگابایت

دانلود شماره ژانویه ۲۰۲۱ – حجم ۱۹ مگابایت

دانلود کلکسیون سال ۲۰۲۰ – حجم ۱.۰۴ گیگابایت

در صورتی که موفق به نصب و اجرای نشدید به انجمن سایت مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.