>
NFT

دانلود HotCornersWin 0.8.4 Beta – استفاده از قابلیت Hot Corners مک در ویندوز

دانلود HotCornersWin 0.8.4 Beta - استفاده از قابلیت Hot Corners مک در ویندوز

 

دانلود HotCornersWin

| استفاده از قابلیت Hot Corners مک در ویندوز |

 

HotCornersWin 0.8.4 Beta نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای ویندوز 10 و ویندوز 11 است که امکان هات کرنرز (Hot Corners) را برای شما فعال می‌کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، در سیستم عامل مک macOS شرکت اپل، ویژگی محبوبی تحت عنوان Hot Corners وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با حرکت ماوس به سمت گوشه‌های صفحه، عملکردی مشخص را اجرا کنید. مثلاً با حرکت ماوس به سمت گوشه بالا و سمت چپ صفحه، می‌توانید صفحه اول صفحه دسکتاپ خود را نشان دهید. به هر گوشه از صفحه نیز می‌توانید وظیفه‌های مختلفی را تخصیص دهید.

این قابلیت از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از کاربران در مک قرار گرفت و بسیاری افراد نیز امروزه از آن به طور معمول استفاده می‌کنند. از آنجا که این قابلیت می‌تواند برای کاربران ویندوز نیز مفید باشد، ابزاری کوچک و کاربردی در همین راستا در دسترس قرار گرفته که امکانی مشابه هات کرنرز در مک را در ویندوز فعال می‌کند. در این مطلب، به شما کاربران عزیز ویندوز 10 و ویندوز 11 توصیه می‌کنیم اگر که می‌خواهید مشابه قابلیت هات کرنرز (مک) را در ویندوز داشته باشید، فرصت استفاده از این ابزار ساده و کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار HotCornersWin را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار HotCornersWin :

– امکان فعال کردن Hot Corners در ویندوز

– قابلیت اجرای عملکرد مشخص با حرکت دادن موس به گوشه‌های صفحه نمایش

– قابلیت عملکرد در سیستم‌های چند مانیتوره

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HotCornersWin1 300x181 - دانلود HotCornersWin 0.8.4 Beta - استفاده از قابلیت Hot Corners مک در ویندوز HotCornersWin2 300x181 - دانلود HotCornersWin 0.8.4 Beta - استفاده از قابلیت Hot Corners مک در ویندوز

 



فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود: