- حذف مشکلات لرزش دست در عکس ها : عکس هایی که در حالت لرزش دست تهیه شده اند معمولا مات و نا واضح می باشند. همچنین عکس هایی که در سرعت کم شاتر دوربین گرفته شده اند یا طول فاصله کانونی زیادی دارند با استفاده از این عمکلرد جدید می توانید انالیز و بهینه سازی شوند.

- پشتیبانی کامل تر از Smart Object ها. انتخاب افکت ها و مات کردن عکس ها یا قابلیت باز گرداندن به حالت قبل و پشتیبانی از Smart Object ها از امکانات توسعه یافته این نسخه از فتوشاپ است. شما می توانید به عکس ها و یا ویدئوها خود افکت های مختلفی اضافه کنید و هر زمان که خواستید به حالت اولیه باز گردید. تغییر یا حذف افکت هایی که ساخته اید بدین ترتیب ساده خواهند بود.

- نقاشی توسعه یافته آبجکت های ۳D و تکسچرها. با استفاده از مکانیزم قدرتمند نقاشی در فتوشاپ می توانید مدل های سه بعدی زیبایی خلق کنید.

- با استفاده از استایل های فوت می توانید افکت های ساخته شده را ذخیره کرده و هر زمان که نیاز بود مجددا با یک کلیک آنها را اعمال کنید.

- Adobe Photoshop می تواند به سادگی کدهای CSS برای طراحی عناصر وب را به شما بدهد. بدین ترتیب تنها کافیست که کد را در ویرایشگر وب سایت خود کپی و Paste کنید.
- پنل صحنه سه بعدی جدید و توسعه یافته برای ویرایش ۲ بعدی و ۳ بعدی که شامل پارامترهای محبوب شما مانند Duplicate ،Create An Instance ،Group و Delete می باشد.

- کاهش صرف زمان برای کارهای روزمره با استفاده از امکانات کاربرپسند نرم افزار

- افکت های ۳ بعدی زیباتر و بهتر شامل سایه ها و انعکاس های حرفه ای برای آبجکت های ۳ بعدی
- وارد کردن رنگ از فایل های وب مانند فایل های HTML، CSS و SVG به صورت مستقیم