>

SPORT - 228

269


در این پست ابزار فوق العاده ای برای تبدیل تصویر به کد و عدم نیاز به آپلود آنها برای قرار دادن در وب و همچنین نسخه آفلاین این ابزار که علاوه بر تصویر , دیگر فایلها را نیز کد می کند برای شما در باکس گراف قرار داده ایم, برای آموزش و نحوه استفاده از ابزار به ادامه مطلب مراجعه کنید...

361

هلو نرم افزاری است که کلیه عملیات حسابداری، انبار، خرید فروش، چک و بانک و تولید به صورت یکپارچه صورت میدهد. این نرم افزار در مجموعه های فروشگاهی ، شرکتی ، تولیدی ، جامع ، صنعتی و تحت شبکه به بازار عرضه شده است. همچنین این نرم افزار نسخه های متعددی را جهت مشاغل مختلف ارائه نموده است.

359

سخه جدید بازی محبوب و فوق العاده جذاب Sonic All Stars Racing Transformed که در استودیو بازیسازی Sumo Digital ساخته شده و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند SEGA آن را برای کنسول PC منتشر ساخته است ، این عنوان بسیار شبیه بازی قبلی این سری یعنی Sonic & Sega All-Stars Racing است ، اما با یک تفاوت مهم و بزرگ . در بازی وسایل نقلیه شخصیت ها قابل تغییر به ماشین های دیگر می شو د، برای مسابقه بر روی آب به قایق ، برای مسابقه در هوا به هواپیما و یا هلی کوپتر و … تبدیل می شوند که سبک جدیدی از سری بازی های سونیک را ارائه می دهد ، ابعاد جدیدی که از سونیک مشاهده می کنیم نمایانگر خلاقیت بسیار بالای سازندگان بازی است که دنیای گیمرها را بسیار زیباتر از گذشته خواهند کرد .

 

Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED | 4.3 GB

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 14 بهمن 1391 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
310


این کتاب مجموعه ای کم نظیر و کاربردی از قوانین حقوقی و جزائی داخلی و خارجی است که مطابق با آخرین اصلاحات مربوطه تدوین شده است. این مجموعه شامل بیش از ۵۰ قانون، بخشنامه، تصویب نامه، رأی وحدت رویه و... می باشد که از جمله آن ها می توان به قانون اعسار، قانون امور حِسبی، قانون آیین دادرسی مدنی و کیفری، قانون اجرای احکام مدنی، قانون تجارت، قانون ثبت احوال و قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۰ و ۱۳۷۰ و... اشاره کرد.

470

كليپ موبايل بسيار جالب براي شما دوستان قرار داديم كه حدود 5 دقيقه كليپ خنده دار فوتبالي است .اين كليپ بسيار زيبا در مورد صحنه هاي درگيري خنده دار وشوخي هاي خنده دار فوتبالي و... است. فرمت كليپ تصويري 3gp است.

دانلود كليپ خنده دار گزارش فوتبال به لهجه هاي مختلف

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 13 بهمن 1391 فیلم ورزشی کلیپ
ادامه
287
Cat-Clips-MihanDownload.Com.jpg
همواره کلیپ های موبایل زیبا و جالب طرفداران زیادی دارد و مورد توجه همه اقشار جامعه می باشد ، امروز هم کلیپ زیبا و جالب از فرار سه گربه برای شما با فرمت 3gp آماده کرده ایم که منطقه ای که این سه گربه برای فرار به آنجا پناه می برند بسیار جالب و خنده دار هست. امیدوارم از مشاهده این کلیپ لذت ببرید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 13 بهمن 1391 دانلود موبایل فیلم ورزشی
ادامه
343

مجموعه ۵۴ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Wallpaper Best Collection  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.