>

SPORT - 229

434

مجموعه ای از ۵۰ والپیپر فوق العاده با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 – 4978X3318 آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

299
 
طرح لایه باز ایفون 5

در این پست طرح لایه باز آیفون جدید اپل به نام آیفون 5 را در دو زاویه پشت و روبه رو بصورت PSD برای شما به اشتراک قرار داده ایم, برای دریافت فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید...
 
نویسنده:سید سعید مرادی یکشنبه 08 بهمن 1391 تصویر عکس گوناگون عکس گرافيکي عكس فانتزي
ادامه
340

 

دانلود Windows 8 Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محیط ویندوز 8 

سرانجام بسته رابط زبان (LIP) برای Windows 8 توسط مایكروسافت ارائه گردید. پس از نسخه موفق فارسی ساز ویندوز ایكس پی، ویستا و سون كه با استقبال بسیار زیاد توسط كاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد. شما پس از نصب این فارسی ساز بر روی ویندوز 8 خود علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای ویندوز 7 میتوانید تمامی پیغامها و حتی Help ویندوز را با زبان شیرین فارسی مشاهده كنید. شما میتوانید با دریافت بسته LIP ویندوز 8 و نصب آن بر روی ویندوز خود تمامی بخشهای مورد استفاده خود را به زبان شیرین فارسی مشاهده كنید این نرم افزار قادر به فارسی سازی منوها،‌ عناوین برنامه ها، برنامه های جادویی نصب، كادرهای گفتگو، و فارسی سازی تمام اخطارها و راهنماهای ویندوز 8 می باشد. یكی از بهترین گزینه هایی كه ما كاربران فارسی زبان میتوانیم از آن استفاده بهینه نماییم و میتوان به بهترین مزیت این فارسی ساز اشاره كرد. استفاده از راهنما یا همان Help ویندوز به زبان فارسی است كه از این طریق شما دوستان میتوانید به نكات بسیار جالب در مورد این ویندوز پی ببرید و ترفندهای استفاده از ویندوز محبوب 8 و همچنین روش پیكر بندی سیستم خود و صدها موارد استفاده از این ویندوز و نكاتی كه تا به حال در هیچ وب سایتی منتشر نشده است را بیاموزید.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 07 بهمن 1391 دانلود نرم افزار
ادامه
342

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

 

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 07 بهمن 1391 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
377

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

123 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars v1.0.0

 

 

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 07 بهمن 1391 دانلود بازی بازی کامپیوتر
ادامه