>

SPORT - 230

310

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.
 

 

DMC دانلود دمو قابل بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 07 بهمن 1391 بازی بازی Xbox 360
ادامه
478

اسم کامل: کریستیانو رونالدو دوس سانتوز آویرو

اسم مستعار: کریس/ ران/ رانی/ سلطان اس تی پاور

تاریخ تولد: دوشنبه/ ۵ فوریه سال ۱۹۸۵

محل تولد: فانشال/ پرتغال

قد: ۱۸۴ سانتیمتر (6ft. 1in)

فیلم مورد علاقه: حس ششم

بازیگر زن مورد علاقه: انجلینا جولی

رنگ مورد علاقه: سفید و قرمز

عدد مورد علاقه: ۷

نوشابه ی مورد علاقه: کوکا کولا

رنگ مو/ رنگ چشم: ای روشن/ ای

اصلیت: کریستین (christian) کاتولیک

نام مادر: ماریا دالرس دوس سانتوز آویرو

نام پدر: جوز دینیز آویرو

نام برادر: هوگو آویرو

نام خواهر ها: الما آویرو/ کاتیو آویرو

نام عمو/ دایی: الکس اویرو

تلفن همراه: نوکیا ۶۲۳۰

ماشین ها: پورش (سیلور) / فراری (قرمز)

 

کریستینو رونالدو هافبک جوان تیم ملی فوتبال پرتغال که  در رقابت های جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در مقابل ایران از گروه D به میدان رفت و در کسب برد ۲ بر صفر مقابل ایرانی ها سهم به سزایی داشت و بعد به خاطر برخوردش با وین رونی در بازی با انگلستان خبر ساز شد ۲۱ سال پیش در کشور پرتغال متولد شد.
او دقیقا در تاریخ پنجم فوریه سال
۱۹۸۵ (۱۶ بهمن سال ۱۳۶۴) و در حومه شهر فونچال از سانتو آنتونیو پرتغال چشم به جهان گشود.
پدرش کارگر ساختمانی بود و مادرش نیز به امور منزل می پرداخت با این حال او تنها فرزند خانواده اش به شما رنمی رفت. زیرا با وجود کریستینو وهوگو و الما و کاتیاف خانواده ی رونالدو شش نفره بود.
کریستینو از همان سال های کودکی  نشان داد که علاقه ی زیادی به توپ دارد. از این رو هر وقت که توپ به دست می گرفت با هم سن و سال هایش سرگرم فوتبال می شد و وقتی در شش سالگی وارد مدرسه شد با دوستان و همکلاسی ها به بازی فوتبال می پرداخت. خانم ((ماریا دوس سانتوز)) یکی از معلمان او در دوران دبستان می گوید:
((خوب به خاطر دارم از همان زمانی که کریستینو دوران دبستان را آغاز کرد خیلی به بازی فوتبال علاقه داشت. او هر گاه که فرصت می کرد در ساعات ورزشی یا اوغات فراغت از درس مشغول فوتبال می شد.
توپ فوتبال جورابی:
معلم کریستینو درست می گوید علاقه ی وی به فوتبال بی حد و حصر بود. خودش می گوید:
((از کودکی علاقه ی زیادی به فوتبال داشتم به همین خاطر وقتی صاحب توپ بودم وقت را هدر نمی دادم و فوری سرگرم بازی می شدم. هر وقت هم که توپی در کار نبود با هر چیزی که شبیه توپ فوتبال بود دست به انجام فوتبال می زدم. شاید باورتان نشود ولی حتی گاهی جورای هایم را از پا در می آوردم و دولنگه جوراب را در هم می کردم تا فرضا توپی درست شود و بتوانم با آن فوتبال بازی کنم...))
حضور در رده ی باشگاهی:
این همه علاقه و شور و شوق نسبت به فوتبال از دید خانواده کریستینو دور نماند به همین دلیل پدرش که متوجه شور و شوق پسرش نسبت به فوتبال شده بود اجازه داد تا در همان سنین کم به صورت جدی و در قالب باشگاهی به فراگیری صحیح فوتبال بپردازد.
لذا این نوجوان با استعداد خیلی سریع مدارج ترقی را در تیم های فوتبال طی کرد تا جایی که در سال
۲۰۰۳ از تیم اسپورتینگ جدا شد و سر الکس فرگوسن مربی منچستر یونایتد که او را کشف کرده بود وی را به عنوان پدیده ای جوان به تیم خود برد.
در این تیم انگلیسی کریستینو که از تکنیک نابی همچون بازیکنان یرزیلی برخوردار است... بیش از پیش توانست خود را در علم حرفه ای فوتبال مطرح سازد.
به همین خاطر بسیاری از کارشناسان وتحلیل گران اعتقاد دارند حضور در منچستر یونایتدبیش از پیش باعث معرفی این بازیکن به دنیای حرفه ای فوتبال شد.
سابقه ی ملی:
اما از لحاظ ملی مسابقات جام ملت های
۲۰۰۴ که در کشور او یعنی پرتغال انجام گرفت.. توانست برای اولین بار این بازیکن خط میانی و خصوصیات خوبش را به جهانیان معرفی کند.
کریستینو رونالدو اگر چه در آن مسابقات همراه تیمش نتوانست فاتح شود و پس از تیم شگفتی ساز یونان تیم دوم شد.. معذالک خصوصیات خوب او از طریق یک تورنمنت مهم نظیر جام ملت ها عیان گشت.
پس از آن کریستینو در رقابت های جام جهانی
۲۰۰۶ با تیم ملی کشورش خوش درخشید.
او انقدر خوب کار کرد که یکی از کاندید های کسب عنوان پدیده جوان جام بود که البته در ای زمینه به تشخیص گروه فنی فیفا لوکاس پودولوسکی مهاجم
۲۱ ساله و جوان آلمان ها گوی سبقت را از وی ربود و کریستینوی جوان دوم شد.

عملکرد کریتینو رونالدو در سال ۲۰۰۶:تعداد بازی های انجام داده: ۳۳
تعداد حضور در ترکیب اصلی از ابتدا: ۲۴
تعداد حضور به عنوان بازیکن تازه نفس و تعویضی:۸
گل زده:۹
پنالتی: -
کارت زرد:
۸
کارت قرمز: ۱
مجموع کل دقایق بازی انجام داده: ۲۲۹۱ دقیقه
فعالیت باشگاهی:فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۳: اسپورتینگ لیسبون... ۳ گل زده... ۲۵ بازی
فصل
۲۰۰۳-۲۰۰۴: منچستر یونایتد ۴ گل زده - ۲۹ بازی ( ۵ بازی در لیگ قهرمان)
فصل
۲۰۰۴-۲۰۰۵: منچستر یونایتد... ۵ گل زده و ۳۳ بازی و ۸ گل زده
فصل
۲۰۰۵-۲۰۰۶: منچستر یونایتد.. ۹ گل زده و ۳۳ بازی ( یک گل زده در لیگ قهرمانان اروپا و ۸ بازی اینجام شده)
افتخارات:سال ۲۰۰۴: نایب قهرمان اروپا
سال
۲۰۰۴: قهرمان جام حذفی انگلستان با منچستر یونایتد
سال
۲۰۰۶: برنده ی جام خذفی انگلستان با منچستر یونایتد
سال
۲۰۰۶: عضو تیم چهارم جام جهانی ۲۰۰۶- آلمان

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 07 بهمن 1391 فوتبالی رونالدو
484

فرناندو جوزه تورس سانز متولد 20 مارچ 1984در شهر فوانلابرادا (شهری در جنوب اسپانیا) و در همسایگی مادرید متولد شد فوتبالش را از باشگاه نوجوانان اتلتیکو مادرید در سال 1995 اغاز کرد و در 17 سالگی به تیم بزرگسالان این تیم در امد.

 

اولین بازی اش را برای این تیم در مقابل لژانس انجام داد و یک هفته بعد اولین گل خود را در برابر الباسته به ثمر رساند.

 

لقب او ال نینو است که از زمان بچگی به او داده شده است.

 

در فصل2001-2002 هنگامی که اتلتیکو جواز حضور دوباره به لالیگا را به دست اورد تورس 17 ساله سال خوبی را در امر گلزنی پشت سر نگذاشت و فقط توانست 6 گل در 36 بازی به ثمر برساند.

 

سال 2002 اولین فصل حضور تورس در لالیگا و بالاترین سطح فوتبال اسپانیا بود تورس در ان سال با زدن 13 گل در 29 بازی توانست اتلتیکو را در جایگاه 12 لالیگا قرار دهد.

 

 

 

در فصل 2003-2004 تورس گاه های بلند تری برداشت و با زدن 19 گل در 35 بازی توانست جایگاه هفتمی را برای اتلتیکو به دست اورد و با داشتن فقط 19 سال سن کاپیتان این تیم شود.

 

وی حضور موفق خود را در فصل 2004-2005 با زدن 16 گل در 36 بازی ادامه داد و مهاجم اول تیم اتلتیکو بود.

 

بعد از بازی های جام جهانی 2006 قرار بود که تورس به چلسی بپیوندد ولی به سبب حضور اتلتیکو مادرید در رقابت های جام یوفا نتوانست به این تیم بپیوندد.

 

2006-2007:وی تصمیم گرفت که یک سال دیگر در تیم اتلتیکو بماند.بعد از اتمام فصل 2006-2007 باشگاه های ارسنال  چلسی  لیورپول و منچستر یونایتد به وی پیشنهاد دادند که سرانجام تورس به تیم لیورپول پیوست تا یکی از شاگردان رافا بنیتز باشد. در واقع سران باشگاه تصمیم گرفتند که در مقابل به خدمت گرفتن لویس گارسیا و دریافت مبلغ 26 میلیون یورو تورس به لیورپول برود تا با این پول بتواند دیگو فورلان را نیز از باشگاه ویارعال  به خدمت گیرند.

 

وی در11 اگوست  اولین بازیش را برای لیورپول در مقابل استون ویلا انجام داد و هم چنین در 19 اگوست اولین گلش را برای لیورپول در برابر چلسی به ثمر برساند.

 

در 23 فوریه ی همان فصل وی اولین هت ریک خود را با پیراهن لیورپول در برابر میدلزبورو و فقط 11 روز بعد هت ریک دیگری در برابر وستهام انجام داد. در 15 مارچ 2008 وی با گلی که در دقیقه ی 47 در برابر ریدینگ زد توانست اولین بازیکن بعد از رابی فاولر باشد که بیش از 20 گل در رقابت های لیگ برتر انگلیس زده است.

 

افتخارات فرناندو تورس

 

 

 

·       کسب عنوان فهرمانی زیر 16 سال در تورنمت آلگارو در سال 2001 با تیم ملی زیر 16 سال اسپانیا.

 

·       کسب عنوان قهرمانی زیر 16 سال جهان در سال2001 با تیم ملی زیر 16 سال اسپانیا و کسب آقای گل و بهترین بازیکن این رقابت ها با زدن 7 گل در6 بازی.

 

        هم اکنون در تیم چلسی به سرمی برد

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 07 بهمن 1391 فوتبالی فرناندو تـوررس
303

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 18.0.1

 

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 07 بهمن 1391 دانلود نرم افزار
ادامه