دانلود بازی Apex Legends Mobile برای اندروید

تاکنون بازی های بتل رویال جذابی معرفی و منتشر شده است که هر کدام با داشتن نقشه ها و قهرمانان مخصوص به خود، این توانایی را داشته تا بازیکنانی از سراسر جهان را جذب و به چالش بکشند. پابجی موبایل، فورتنایت و کالاف موبایل از شاخص ترین بازی های ژانر اکشن بوده که می توانند بازیکنان را با سبک بتل رویال خود به جهانی ناشناخته برای بقا منتقل کنند. اما در این میان بنظر جای عنوانی منحصر به فرد یا بهتر بگوییم، جادویی خالی بود. پس از مدت ها انتظار، بالاخره کمپانی بزرگ و خوش نام الکترونیک آرتز بازی اندرویدی Apex Legends Mobile را معرفی و برای علاقه مندان به رقابت های بتل رویال و صحنه های هیجان انگیز اکشن، منتشر کرد.

مثل یک قهرمان زندگی کن ، مثل یک افسانه بازی کن!

نبردهای چند نفره، گیم پلی شوتر اول شخص و سوم شخص و مبارزات ابتکاری در میدان جنگ، در انتظار شما هستند! وارد نبردهای شدیدی  شوید که بقا تنها و مهم چیز در این رقابت هاست. ثابت کنید که توانایی لازم برای زنده ماندن در جهانی که کسی به دیگری رحم نمی کند را دارید. مبارزان افسانه ای از گوشه و کنار مرزها به خاطر شهرت، ثروت و شکوه در مسابقات Apex شرکت کرده اند. شما نیز باید مبارز افسانه ای خود را از میان مجموعه های متنوعی از قانون شکنان، سربازان، بدخواهان و انسان های ناهنجار انتخاب کنید. قهرمانان افسانه ای مانند Wraith ، Bloodhound ، Caustic ، Gibraltar و Lifeline در انتظار شما هستند. می توان گفت این انتخاب با استراتژی شما رابطه مستقیم دارد بنابراین قهرمانی را پیدا کنید که با سبک بازی شما مطابقت داشته باشد و در نهایت او را با پوسته های منحصر به فرد خود سفارشی کنید و در میدان نبرد جای خود بگذارید.

همراه با تیم خود، در مبارزاتی خلاقانه و سریع شرکت کنید و آخرین تیم باقی مانده باشید!

مبارزاتی خلاقانه و سریع در کنار رقابت های کوتاه مدت و هیجان انگیز! با دو بازیکن دیگر همراه شوید و مجموعه مهارت های خود را برای ایجاد تیم نهایی ترکیب کنید.شما قرار است در میدان نبردی حاضر شوید که 19 گروه دیگر و در مجموع 60 بازیکن در آن برای بقا به مبارزه خواهند پرداخت. بر توانایی های افسانه ای خود تسلط داشته و در صورت بروز هرج و مرج، تماس های استراتژیک برقرار کنید.

بازی با دسترسی محدود و به نوعی در نسخه بتا به سر می برد. برای اجرای بازی بخش”راهنمای و توضیحات”مطلب را به خوبی مطالعه کنید!

ویژگی های کلیدی بازی Apex Legends Mobile

  1. شخصیت های لجندری; فهرست رو به رشد قهرمانان افسانه ای را کاوش کنید
  2. ترکیب مهارت های قهرمان خود با دو بازیکن دیگر – از دوستان یا بازیکنانی از سراسر جهان
  3. شاهد مبارزاتی نوآورانه در گیم پلی سریع و هیجان انگیز بازی باشید
  4. کنترلرهای بهینه شده برای گوشی های لمسی
  5. زرادخانه ای منحصر به فرد از سلاح ها ، تجهیزات و توانایی های عجیب و غریب
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Apex Legends Mobile هم اکنون در پلی استور منتشر سده است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cyber Hunter و Battlegrounds Mobile India را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Apex Legends Mobile با ترافیک نیم بها برای اندروید همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :