>
NFT

دانلود بازی God of War Ragnarok برای PS5

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.003

God-of-War-Ragnarok-PS5

بازی God of War Ragnarok PS5 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو سانتا مونیکا توسعه یافته و توسط سونی اینتراکتیو اینترتینمنت منتشر شده است. قرار است در 9 نوامبر 2022 در سراسر جهان برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود.

این نهمین قسمت از سری God of War، نهمین قسمت از نظر زمانی و دنباله God of War 2018 خواهد بود. این بازی که بر اساس اساطیر اسکاندیناوی ساخته شده است، در اسکاندیناوی باستان و کریتوس، کریتوس، کریتوس و پسر نوجوانش آترئوس، جریان دارد. این بازی به عنوان پایانی برای دوره اسکاندیناوی این سری، Ragnarok را پوشش می‌دهد، مجموعه‌ای از رویدادها که پایان روز را رقم می‌زند و مرگ برخی از خدایان نورس را که در بازی قبلی پیش‌بینی شده بود، به تصویر می‌کشد. پس از کشتن کریتوس خدای اسیر بالدور.

God of War Ragnarök یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی سوم شخص است. این دارای یک دوربین بدون روی شانه است، در حالی که از نظر سینمایی، بازی در یک شات مداوم، بدون بریدگی دوربین یا صفحه نمایش بارگذاری ارائه می شود. گیم پلی بازی مشابه قسمت قبلی یعنی God of War (2018) است و مانند آن بازی، فقط تک نفره است. در طول بازی، بازیکنان با دشمنان اسطوره‌ای اسکاندیناوی با دشمنان بیشتری نسبت به بازی قبلی مبارزه می‌کنند، و توسعه‌دهندگان همچنین مینی باس‌های بیشتری را برای تنوع بیشتر به بازی اضافه کرده‌اند. بازیکنان همچنین می توانند تمام نه قلمرو اساطیر نورس را کشف کنند. بازی قبلی فقط به بازیکنان اجازه دسترسی به شش قلمرو را می‌داد که Asgard، Vanaheim و Svartalfheim غیرقابل دسترسی بودند. در پیمایش قلمروهای مختلف، بازیکنان در یک قایق بر روی آب سفر می‌کنند و از سورتمه سگی که توسط گرگ‌ها کشیده می‌شود برای عبور از زمین‌های برفی استفاده می‌کنند.

بازیکن شخصیت کریتوس را در عناصر مبارزاتی مبتنی بر ترکیب و عناصر بازی پازل کنترل می کند. سلاح‌های اصلی کریتوس یک تبر جنگی جادویی به نام تبر لویاتان و تیغه‌های دو زنجیر شده او به نام Blades of Chaos هستند. او همچنین دارای یک سپر است که قبلاً در بازی قبلی به آن سپر نگهبان می گفتند. کریتوس از مبارزات تن به تن نیز استفاده می کند. تبر لویاتان با جادوی عنصری یخ آمیخته شده است. می توان آن را به سمت دشمنان پرتاب کرد و به طور جادویی به دست او احضار کرد، شبیه به چکش ثور Mjölnir. این سلاح همچنین می تواند به سمت اجسام محیطی پرتاب شود تا یک انفجار مخرب ایجاد کند و می تواند اشیاء و برخی از دشمنان را در محل برای حل معما منجمد کند تا زمانی که تبر به دست کریتوس احضار شود. Blades of Chaos که با جادوی عنصری آتش آمیخته شده است، یک جفت تیغه متصل به زنجیر است که می تواند در مانورهای مختلف به اطراف چرخانده شود. مکانیک جدید راگناروک این است که از تیغه ها می توان مانند یک قلاب برای عبور از شکاف ها و همچنین برای برداشتن و پرتاب اشیا به سمت دشمنان استفاده کرد.

هر دو اسلحه دارای حملات سبک و سنگین استاندارد هستند و به مرور زمان، می توان آنها را با ران ها ارتقا داد تا امکان حملات رانیک جادویی را فراهم کند، به طوری که یک اسلات برای حمله جادویی سبک و دیگری برای یک حمله سنگین است که گزینه های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. برای پاسخگویی به سبک بازی خود. دکمه مثلث روی کنترلر نیز برای راگناروک تغییر کرد. در بازی قبلی، از دکمه برای احضار تبر کریتوس به دستش استفاده می شد، اما اگر تبر را از قبل داشت، هیچ اتفاقی نمی افتاد. دکمه تغییر کرد تا بازیکن بتواند از “حرکات امضای سلاح” استفاده کند، که بسته به نوع سلاحی که مجهز است، یک حمله جادویی قدرتمند یخ یا آتش ایجاد می کند. اگر در یک تاقچه بالاتر باشد، بازیکن همچنین ممکن است از طاقچه به پایین بپرد و یک حمله قدرتمند به دشمنان زیر آنها انجام دهد.
در بازی قبلی، سپر فقط برای بلاک کردن استفاده می‌شد و می‌توانست یک حمله کوچک را انجام دهد. برای راگناروک، سپر برای تطبیق پذیری بیشتر اصلاح شد. انواع مختلفی از سپرها وجود دارد که می توان آنها را به دست آورد و در صورت احضار، بسته به اینکه کدام سپر تجهیز شده باشد، می توان از سپر به صورت تهاجمی یا دفاعی استفاده کرد.