>
NFT

دانلود برنامه شنود بیسیم پلیس و آتش نشانی Scanner Radio Pro

جدیدترین نسخه پولی Pro

Scanner Radio Pro_cover

توسط این نرم افزار آندروید جالب می توانید به صدای گزارشات بیش از 2900 ایستگاه برنامه شنود صدای بیسیم پلیس و ایستگاه آتش نشانی ، رادیوهای آب و هوا و رادیوهای آماتور در سراسر دنیا گوش فرا دهید.

صدایی که می توانید بشنوید توسط داوطلبان (و در بسیاری از موارد، پلیس و آتش نشانی و خود مراکز اعزام 911) برای Broadcastify و چند سایت دیگر با استفاده از اسکنرهای پلیس واقعی، رادیو ham، رادیو آب و هوا، و رادیوهای دریایی ارائه شده است. و همان چیزی است که با استفاده از اسکنر پلیس خود می شنوید.

برخی از بخش‌های محبوب‌تر که می‌توانید با استفاده از برنامه به آنها گوش دهید عبارتند از NYPD، FDNY، LAPD، و پلیس شیکاگو. در طول فصل طوفان، گوش دادن به اسکنرهای رادیویی “تور طوفان” که حاوی وضعیت آب و هوا و گزارش‌های خسارت در هنگام نزدیک شدن طوفان‌ها و طوفان‌های گرمسیری هستند و همچنین اسکنرهای رادیویی هواشناسی NOAA می‌تواند مفید باشد.

آیا علاقه مند به ارائه صدای رادیویی اسکنر برای منطقه خود هستید؟ اگر چنین است، به یک رادیو اسکنر واقعی، یک کامپیوتر و یک کابل برای انتقال صدا از اسکنر به کامپیوتر نیاز دارید. پس از آن، اسکنر را برنامه ریزی کنید تا آنچه را که می خواهید از منطقه خود در دسترس قرار دهید (کانال های اعزام پلیس، ادارات آتش نشانی، مراکز 911، تکرار کننده های رادیویی ham، ایستگاه رادیویی هواشناسی NOAA و غیره) نظارت کند. اگر شخصی در منطقه شما خوراکی را ارائه می دهد که حاوی پلیس و آتش نشانی است، می توانید خوراکی را ارائه دهید که فقط حاوی پلیس، فقط آتش نشانی است، یا خوراکی که فقط مناطق/مناطق خاص را پوشش می دهد. بعد، به وب سایت Broadcastify.com بروید و روی دکمه Broadcast کلیک کنید تا ثبت نام کنید (کاملاً رایگان است) تا صدای اسکنر را برای منطقه خود ارائه دهید. به‌عنوان یک ارائه‌دهنده، به آرشیوهای صوتی برای همه فیدهای اسکنر که میزبانی می‌کنند دسترسی کامل خواهید داشت

امکانات برنامه شنود صدای بی سیم پلیس Scanner Radio Pro :

–    اضافه کردن پویشگرها در لیست مخصوص برای دسترسی سریع
–    مشاهده پویشگرهایی که در نزدیگی شما قرار دارند و با قابلیت رده بندی بر اساس مسافت از شما
–    مشاهده 50 پویشگر برتر که بیشتری شنونده ها را دارند که در هر 5 دقیقه این لیست آپدیت می شود
–    مشاهده لیست اسکنرهای جدید
–    مرور دایرکتوری خوراک پویشگرها بر اساس مکان یا سبک
–    تنظیم هشدارها برای مواقعی که تعداد زیادی از افراد به یک پویشگر گوش فرار می دهند که معمولا در این صورت اتفاق خاصی افتاده است
–    اضافه کردن ویجت پویشگر رادیو یا ایجاد میانبر به صفحه اول گوشی شما برای دسترسی راحت تر
–    اضافه کردن میانبر پویگشر محبوب به صفحه اصلی گوشی
همچنین در این نسخه امکانات زیر را مشاهده خواهید کرد :
–    حذف تمامی تبلیغات از نرم افزار
–    امکان تخصیص زمان برای مکالمه ضبط شده بیسیم پلیس مواقعی که می خواهید هشدار شنونده ها را دریافت کنید
–    امکان نصب هشدار شنونده ها برای پویشگرهایی که از نظر مکانی نزدیک شما هستند
–    دکمه احرای برترین دایرکتوری ها
–    امکان گوش دادن به آرشیو صوتی تا 30 روز گذشته در صورت داشتن اشتراک در RadioReference.com
–    و …


 Scanner Radio Pro

# حجم سرور پی سی دی
PRO v6.18 30MB DOWNLOAD

– اندروید مورد نیاز : 8.0 و بالاتر