>
NFT

دانلود بازی Alone in the Dark 2024 – Deluxe Edition برای کامپیوتر با زیرنویس فارسی

دانلود بازی Alone in the Dark

دانلود بازی Alone in the Dark برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Alone in the Dark برای کامپیوتر با لینک مستقیم – تنها در تاریکی

Alone in the Dark 2024 – Deluxe Edition v1.02 (20.03.2024) – FLT / ElAmigos

آپدیت هات فیکس v1.02 H1 (20.03.2024) نسخه ElAmigos اضافه شد

داستان بازی Alone in the Dark شما را در نقش Edward Carnby و Emily Hartwood به عمارت Derceto در حومه‌ی New Orleans می‌برد، مکانی که حالا برخلاف بازی اورجینال، به عنوان یک محل اختصاصی برای افرادی تبدیل شده که از لحاظ روانی دچار مشکلاتی هستند. شاید با خودتان بگویید: «خب این همون تیمارستانه دیگه چرا اینقدر داستان میگی؟» اما به من اعتماد کنید، Derceto فاصله‌ی زیادی از یک تیمارستان روانی دارد. ادوارد، کارآگاهی است که توسط Emily استخدام شده است تا او را در سفرش به Derceto همراهی کند. امیلی پس از دریافت یک نامه‌ی مرموز از سمت عموی خود Jeremy، فکر می‌کند که احتمالا او درگیر مشکلی شده و می‌خواهد به سرعت او را از Derceto خارج کند، اما کمی بعد از ورود به این عمارت متوجه می‌شوند او به شکلی عجیب ناپدید شده است!

زمانی که این دو به عمارت می‌رسند، بازی به شما اجازه می‌دهد یکی را برای تجربۀ بازی انتخاب کنید و با انتخاب هر یک از آن‌ها شما با روایتی کاملا متمایز روبه‌رو خواهید شد. یکی از مباحث روایی که از بازی اورجینال به این اثر به ارث رسیده، همین روایت داستانی متمایز بین کاراکترهاست و نویسندگان توانسته‌اند به خوبی از پس این مسئله بر بیایند.

 

بازی Alone in the Dark عنوانی ترسناک بقا است، به این معنی که شما باید با منابع محدود زنده بمانید، از هیولاها فرار کنید و معماها را حل کنید. بازی از دید سوم شخص دنبال می شود، که به شما دید بهتری از محیط اطراف می دهد و به شما کمک می کند تا دشمنان را از راه دور ببینید. مبارزه در بازی چالش برانگیز است و شما باید از هوش و محیط خود برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید. معماها بخش مهمی از بازی هستند و برای پیشرفت در داستان باید آنها را حل کنید. محیط بازی تاریک و خوفناک است و به ایجاد حس ترس و اضطراب کمک می کند.

بازی Alone in the Dark که توسط میکائیل هدبرگ، نویسنده مشهور فیلم‌های کلاسیک ترسناک مدرن «SOMA» و «Amnesia» تصور می‌شود، به موضوعاتی از آسیب، ایمان، شر و رها شدن می‌پردازد. چه بخواهید به عنوان امیلی یا ادوارد در این کابوس شجاع باشید، رازهایی را کشف خواهید کرد که همه چیزهایی را که در مورد داستان سرایی بازی های ویدیویی فکر می کردید نادیده می گیرند…

DLC:

  • Vintage Horror Filter Pack
  • Derceto 1992 Costume Pack
  • Director’s Commentary Mode
  • Soundtrack (mp3)