>
NFT

دانلود بازی NARAKA BLADEPOINT برای کامپیوتر

بازی آنلاین بتل رویال | جدیدترین ورژن 15 جولای 2023

NARAKA BLADEPOINT

بازی کامپیوتر NARAKA: BLADEPOINT در سبک اکشن و ماجراجویی محصولی از NetEase Games Montréal می باشد . وقتی نبرد melee با سبک Battle Royale ملاقات می کند ، تقریباً همه چیز تغییر می کند . طراحی نقشه عمودی ، مهارت های شخصیتی واقعاً متنوع و سیستم جدید احیا شدن از ویژگی های شاخص و مهم بازی هستند .  از هیجان برخورد تیغه ها و تیرهای در حال پرواز در میدان جنگ NARAKA: BLADEPOINT  لذت ببرید . از شانه مجسمه بودای غول پیکر تا بلندترین قله های کوه و از زنجیره های زنگ زده و تکان دهنده تابوت های شناور گرفته تا مسیرهای مخفی یک معدن متروکه را جست وجو کنید .

طراحی نقشه تعاملی BLADEPOINT به شما امکان می دهد با آزادی در جزیره Morus گردش کنید. در دانلود بازی فری فایر هر راهی که پیدا می کنید قدم بگذارید و به هر جایی که می خواهید برسید و هر حریفی که با آن روبرو می شوید را حذف کنید . هر بازیکن مجهز به یک قلاب است که می تواند هر کسی را در هر نقطه هدف قرار دهد. موانع را فوراً کنار بزنید تا به هدف خود برسید. در تاریکی پنهان شوید و منتظر لحظه خود باشید. قلاب خود را آماده کرده و دشمنان خود را با هدف های مرگبار طولانی مدت غافلگیر کنید. گاهی اوقات هدف گیری درست بخش بهتری از افتخار است. با یک مانور درست با قلاب خود می توانید همه کاری انجام دهید و پیروز میدان ها باشید .

ویژگی های بازی کامپیوتر NARAKA BLADEPOINT :

  • بتل رویال آنلاین
  • گیم پلی اکشن و ماجراجویی
  • امکان جست وجوی آزادانه
  • نابودی  دشمنان با استفاده از قلاب
تصاویر:

دانلود نسخه SteamBackup بازی کامپیوتر NARAKA BLADEPOINT | حجم: 30GB

– آنلاین و رایگان

– جدیدترین ورژن 15 جولای 2023

– کشور ایران در این بازی تحریم شده و باید از ip خارجی و یا از DNS های سایت electrotm.org , shecan.ir یا radar.game استفاده کنید

# حجم سرور پی سی دی
1 2GB DOWNLOAD
2 2GB DOWNLOAD
3 2GB DOWNLOAD
4 2GB DOWNLOAD
5 2GB DOWNLOAD
6 2GB DOWNLOAD
7 2GB DOWNLOAD
8 2GB DOWNLOAD
9 2GB DOWNLOAD
10 2GB DOWNLOAD
11 2GB DOWNLOAD
12 2GB DOWNLOAD
13 2GB DOWNLOAD
14 2GB DOWNLOAD
15 1.91GB DOWNLOAD
– رمز فایل: www.p30day.com