>
NFT

دانلود فورتنایت کامپیوتر Fortnite Chapter 5 Season 1 – آپدیت آذر 1402

آخرین نسخه v28.01 بدون نیاز به آپدیت | 7 دسامبر 2023 | Chapter 5 Season 1

fortnite chapter 5 season 1

بازی فورتنایت کامپیوتر Fortnite یک بازی آنلاین و رایگان Open World است که توسط کمپانی Epic Games ساخته شده است. این بازی در تاریخ 25 ژوئیه 2017 برای پلتفرم های ویندوز ، MacOS، PlayStation 4 ، Xbox One منتشر شد و نسخه موبایل آن نیز به تازگی منتشر شده است. فورتنایت در زمین عصر معاصر قرار دارد و اتفاق می افتد ، جایی که ظهور ناگهانی طوفان جهانی موجب ناپدید شدن 98 درصد جمعیت جهان می شود و موجودات زامبی مانند به بقیه حمله می کنند.

بازی فورتنایت کامپیوتر الگو برداری بسیاری از بازی هایی چون  Minecraft و Left 4 Dead دارد و به همانند آنها می توانید خانه سازی و گروهی بازی کنید  و مانند Left 4 Dead چهار بازیکن در ماموریت های مختلف همکاری می کنند.

نقشه های به طور تصادفی برای جمع آوری منابع، ساختن برج های اطراف اهداف دفاعی که برای کمک به مبارزه با طوفان و حفاظت از بازماندگان ساخته شده است که باید آنها را پیدا کنید . ساخت سلاح و تله برای مبارزه با امواج از این موجودات که تلاش برای از بین بردن اهداف رودر روی شان هستند بسیاری کاربردیست .

در بازی Fortnite هر نقشه 100 نفر حضور خواهند داشت که باید یکدیگر را از بین ببرند و نفر آخر که باقی بماند بازی را می برد. بطور کلی بازی فورتنایت مانند بازی های Rules of survival و PUBG سبک یکسانی دارد با این تفاوت که محیط بازی یک محیط فانتزی است و همانطور که توسط این شرکت اعلام گردیده از بازی های Minecraft و Left 4 Dead الگو برداری هایی شده است .

چرا که می توانید در طول بازی به خانه سازی بپردازید و مقابل دشمنتان دید بهتری کسب کنید و یا گروهی به مبارزه با آنها بروید . این بازی آنلاین است و طرفداران بسیاری از جمله بازیگران هالیوودی و همچنین خوانندگان مطرح جهان دارد پس آنرا هرگز از دست ندهید .

امکانات جدید فصل 5 فورتنایت کامپیوتر :

فصل 5 از فورتنایت بتل رویال یک جزیره جدید زیبا را به همراه دارد، اما همه چیز آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد. “جامعه” در حال مخفیانه کشیدن سیم ها است و آن‌ها پیلی را در دست گرفته‌اند. به “زیرزمین” بپیوندید و رؤسای جامعه را به همراه رئیس بدنام‌ترین آن، والریا، بکشید. برای کمک به شما، از قطار جزیره استفاده کنید، اسلحه‌های خود را تغییر دهید و در حالی که با یک تفنگ شلیک می‌کنید از “سپر بالیستیک” استفاده کنید.

یک فصل جدید بدون یک دنیای جدید برای کاوش چه معنی دارد؟ در فصل 1 فصل 5 فورتنایت، شما به یک سرزمین ناشناخته در بازی وارد می‌شوید. این سرزمین با تغییرات اساسی پررنگی از قبیل یک قطار متحرک که در سراسر جزیره گسترش می‌یابد، وسایل نقلیه جدید مانند Trailsmasher SUV و اماکن جدید بسیاری مانند Ritzy Riviera، Rebel’s Roost و Hazy Hillside پر است. شما باید با نقشه جدید فورتنایت فصل 5 آشنا شوید.

یک فصل جدید همچنین به معنای کاملاً اسلحه‌های جدید در فورتنایت است. این بار، این شامل مجموعه‌ای از تفنگ‌های حمله جدید، اس‌ام‌جی، تفنگ‌های شاتگان و غیره می‌شود. همچنین یک مورد جدید برای حرکت، مدیفایرهای اسلحه و حتی یک سپر بالیستیک نیز وجود دارد. درباره تمامی اسلحه‌ها و گنجینه‌های فصل 1 فصل 5 فورتنایت اطلاعات بیشتری در اینجا بیابید.

بتل پس فصل 1 فصل 5 فورتنایت در حال حاضر در دسترس است و با آن هشت شخصیت سنتی از جمله دو ترکیب جدید می‌آید. یکی از آن‌ها به ویژه برای طرفداران فورتنایت از گذشته قابل توجه است، زیرا سال‌هاست که شایعاتی درباره آن وجود دارد. بله، پیتر گریفین از انیمیشن Family Guy در نهایت به فورتنایت می‌آید. ما در حال فعال آماده‌سازی یک گالری کامل از بتل پس فورتنایت هستیم تا بتوانید تمامی 100+ جایزه را در یک مکان مناسب ببینید، بنابراین پس از بازگشت سرورها به اینجا برگردید تا ترتیب و گالری بتل پس فصل 5 را ببینید.

در فصل 5، یک نوع جدید از لوازم ظاهری به بازی اضافه می‌شود. از امروز شما می‌توانید با تنظیم پیش‌تنظیمات در قفسه انبار خود، خودروی ورزشی فورتنایت را سفارشی کنید به همان روشی که انتخاب یک پوسته، پشتیبانی پشتیبانی یا پرش‌کننده را انتخاب می‌کنید. در حال حاضر تنها امکان سفارشی‌سازی خودروی ورزشی وجود دارد، اما بتل پس شامل اولین بدنه جایگزین خودرو، اسکورپیون است – به شرطی که حساب Rocket League و فورتنایت خود را متصل کرده باشید.

اگر چنین باشد، شما همچنین فوراً خودروهای اوکتان، سیکلون، جیگر 619 و لامبورگینی هوراکان STO را برای فورتنایت و یک بازی جدید در فورتنایت که مستقل از رویال بازی یا خلاقیت است – برای آن یکی به پایین بروید – به شرطی که این خودروها را در Rocket League داشته باشید، قفل خواهید کرد.

ویژگی های کلی بازی فورتنایت برای کامپیوتر Fortnite :

  • محیط فانتزی و شخصیت های زیبا 
  • آنلاین و رایگان و قابلیت بازی با دوستانتان
  • سیستم ضد هک و ضد Cheat قدرتمند
  • رایگان و بهینه مپ
  • قابلیت ساخت خانه سازی
  • دارای سلاح های مختلف
  • دارای شخصیت های متفاوت زن و مرد
  • دارای event های متفاوت و مختلف
  • قابلیت خرید آیتم و اسکین های بازی
  • و چندین قابلیت برجسته دیگر که هنگام نصب با آن آشنا خواهید شد …

تصاویر :