>
NFT

دانلود Street Outlaws 2: Winner Takes All PS5 - بازی قانون شکنان خیابانی 2 برای پلی استیشن 5 + نسخه هک شده PS5

دانلود Street Outlaws 2: Winner Takes All PS5 - بازی قانون شکنان خیابانی 2 برای پلی استیشن 5 + نسخه
Console support PS5 icon

بازی قانون شکنان خیابانی 2

Street Outlaws 2: Winner Takes All یک بازی ویدئویی در سبک شبیه سازی و مسابقه ای است که توسط شرکت Team6 Game Studios توسعه یافته و به وسیله GameMill Entertainment در دسامبر 2021 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. این نسخه از بازی جدیدترین شماره از سری بازی های Street Outlaws است که در آن خطرات جاده افزایش یافته است و شما باید توانایی خود را در برخی از خشن ترین و نابخشودنی ترین مسابقات درگ و خیابانی در سراسر ایالات متحده ثابت کنید. موفقیت شما بستگی به عملکرد شما، استراتژی شما در اصلاح ماشین خود و میزان شهرت شما در این مسیر دارد. در بازی شاهد جلوه های بصری با بهبود نور، بافت‌ها و ... خواهید بود و در آن شما می توانید ماشین خود را سفارشی سازی کنید و با استفاده از گاراژ تیم خود را نیز سفارشی کنید تا بتوانید مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذارید. از ویژگی های بازی می توان به 26 وسیله نقلیه درگ به اضافه 5 ماشین چالش برانگیز، 36 مکان منحصر به فرد، بیش از 250 قطعه برای سفارشی سازی از جمله رینگ، چتر نجات، لاستیک، رنگ پنجره، رنگ دود لاستیک و همچنین سفارشی سازی گاراژ شخصی اشاره کرد.

Street Outlaws 2: Winner Takes All Screenshot 1Street Outlaws 2: Winner Takes All Screenshot 2Street Outlaws 2: Winner Takes All Screenshot 3Street Outlaws 2: Winner Takes All Screenshot 4Street Outlaws 2: Winner Takes All Screenshot 5

Street Outlaws 2: Winner Takes All for PS5

The stakes have just been raised! In this high-octane sequel, you have to prove your mettle in some of the roughest and most unforgiving drag and street races across the United States. Your success depends on how you perform, your strategy on modding your car, and how much reputation you ultimately earn along the way.

The Unreal Engine brings Street Outlaws to a whole new level of visual fidelity with improved lighting, textures, and everything else! You can customize your car, but you can also customize your team garage to truly make it your own. Along with the street racing seen on TV, you will also be able to participate in unique races and stunts all while interacting with your favorite cast members from the show! Do you have what it takes to be crowned the Winner Takes All National Champion?

 

مشخصات:

شرکت سازنده: Team6 Game Studios Link to
نام انگلیسی: Street Outlaws 2: Winner Takes All
نام فارسی: قانون شکنان خیابانی 2
ویژه کنسول(های): PS5
تاریخ انتشار رسمی بازی: 3 Dec, 2021
رده بندی سنی: بازی مناسب برای افراد بالای 15 سال (دارای خشونت کم) ESRB Rating PEGI Rating
تاریخ انتشار: 01:10 - 1402/12/3 | 2024.02.22
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir

PS5 icon

Platform: PS5
Type: PKG
Region: Amercia
GameID: PPSA02275
Update: v1.003.000

راهنمای نصب

به علت این که دانلود از سرور های کمپانی سونی از ایران کمی دشوار است، فایل های دیتای بازی های پلی استیشن 5 به صورت دانلود با لینک مستقیم برای کاربران قرار داده می شوند.
این فایل ها برای کسانی مناسب خواهد بود که نسخه دیجیتالی بازی را از شبکه PSN خریداری کرده اند.

برای خرید بازی Street Outlaws 2: Winner Takes All از سایت PlayStation Store (سایت اصلی فروش بازی) اینجا کلیک کنید.

نکته: بازی های PS5 برخلاف بازی های PS4 دارای آپدیت جداگانه نمی باشند و فایل آپدیت در درون دیتای اصلی بازی قرار دارد. ممکن است در صورتی که آپدیت جدیدی بر روی سرور سونی قرار داده شده باشد و دارای حجم سنگینی باشد مجبور به دانلود آن از سرور سونی باشید.

در صورت تمایل می توانید آخرین لینک مربوط به هر بازی را که از نرم افزار PSX دریافت کرده اید از طریق صفحه  گزارش انتشار نسخه جدید ارسال نمایید تا به صورت مستقیم قرار داده شود.

رمز فایل
PS4 icon

Platform: نسخه هک شده PS5
Type: Folder
Firmware: v4.51
GameID: PPSA02275
Update: v1.003.000

راهنمای نصب

1- ابتدا تمامی فایل های فشرده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar از حالت فشرده خارج کنید.
2- نرم افزار Itemzflow Game Manager را دانلود کنید. و آن را به داخل root هارد فرمت شده exFAT انتقال دهید.
3- در این مرحله باید کنسول خود را جیلبرک کنید و از etaHEN فایل Itemzflow را نصب کنید. (در این مرحله باید کنسول به اینترنت متصل باشد)
4- فولدری با اسم بازی مورد نظر در هارد خود که به exFAT فرمت شده است ایجاد کنید و فایل های اکسترکت شده را به پوشه ساخته شده انتقال دهید.
5- بعد از اجرای برنامه Itemzflow روی برنامه PS5 App کلیک کنید و سپس روی Change App Path بزنید.
6- روی R1 دسته کنسول بزنید تا نشانگر وارد راست صفحه شود. (محتویات هارد)
7- روی فولدر بازی که ساخته اید و مشاهده می کنید مربع را بزنید.
8- در این مرحله به صورت خودکار به قسمت PS5 App باز خواهید گشت و باید گزینه Copy Game Folder را بزنید و در مرحله بعدی روی پوشه Data مربع را بزنید.
9- پس از انتقال می توانید بازی را اجرا کنید.
توجه: در اینجا تنها دیتای بازی هک شده قرار داده شده است و مسئولیت هک کردن کنسول با توجه به روش های مختلفی که وجود دارد با خود کاربر می باشد.