>
NFT

دانلود iController 0.4.4 – نرم افزار تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر

دانلود iController 0.4.4 - نرم افزار تبدیل گوشی به موس کامپیوتر

 

دانلود iController

| نرم افزار تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر |

 

iController 0.4.4 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای ویندوز است که به طور متن‌باز در دسترس قرار می‌گیرد. با کمک این نرم افزار، شما می‌توانید گوشی موبایل خود را با سهولت بسیار به موس و کیبورد برای کامپیوتر تبدیل کنید. همانطور که می‌دانید، یکی از روش‌های مرسوم کار با سیستم، استفاده از موس و کیبورد است. به طور معمول، همه‌ی ما از موس برای انجام بسیاری از کارهای روزمره‌مان استفاده می‌کنیم. اگر که بسته به شرایط، امکان دسترسی به موس یا کیبورد برایتان وجود ندارد، در این مطلب برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید گوشی موبایل خود را به موس و کیبورد بی‌سیم تبدیل کنید.

این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید بدون نیاز به فاصله‌‌ای که از رایانه دسکتاپ یا لپ تاپ دارید، با موس یا کیبورد کار کنید. معمولا همه ما همواره گوشی تلفن همراه خود را به همراه داریم. استفاده از همین دستگاه می‌تواند در کنترل موس یا کیبورد سیستم شما را یاری کند. پس از راه‌اندازی اولیه، این ابزار یک آی‌پی و پورت را نمایش می‌دهد که می‌توانید آن را در مرورگر گوشی موبایل خود وارد کرده و از این طریق، به طور مستقیم با موس و کیبورد خود را در سیستم (ویندوز/مک) کنترل کنید. این برنامه بدون نیاز به کلاینت اندروید یا آیفون، به طور مستقیم یک صفحه وب ساده را در دسترس شما می‌گذارد تا بتوانید از این طریق، کنترل موس و کیبورد را در دست بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iController را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار iController :

– امکان کنترل موس با صفحه نمایش لمسی

– قابلیت استفاده از کلیک Left, Right, Middle

– دارا بودن Mouse Wheel

– امکان استفاده از کیبورد و تایپ با گوشی موبایل

– امکان استفاده از ولوم اسلایدر و کنترل حجم صدا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iController1 300x174 - دانلود iController 0.4.4 - نرم افزار تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر iController2 139x300 - دانلود iController 0.4.4 - نرم افزار تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر

 



فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود: