>
NFT

دانلود WinThemeChange 3.0 x86/x64 – نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز

دانلود WinThemeChange 3.0 x86/x64 - نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز

 

دانلود WinThemeChange

| نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز |

 

WinThemeChange 3.0 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی کنترل و دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز است. این برنامه به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید از طریق یک محیط گرافیکی ساده و گویا، تنظیمات تم و فونت را در ویندوز کنترل و آن را مطابق به شرایط و نیاز خود تغییر دهید. همانطور که می‌دانیم، محیط ظاهری ویندوز شامل تنظیمات بصری شامل فونت، تصویر پس‌زمینه، رنگ‌ها و … از جمله گزینه‌هایی هستند که در ویندوز به حد قابل قبولی امکان شخصی‌سازی دارند و کاربر می‌تواند بسته به سلیقه‌ی خود آن‌ها را کنترل کند. اگر که شما نیز می‌خواهید به شکلی ساده و سریع‌تر تنظیمات فونت و تم را در سیستم کنترل کنید، پیشنهاد می‌کنیم از این ابزار کمکی استفاده کنید.

با این برنامه شما به راحتی می‌توانید تنظیمات تم و فونت را در ویندوز 10 و 11 با سهولت بیشتری کنترل کنید. این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا در یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسندتر بتوانید به این تنظیمات دسترسی داشته باشید. اگر که تنظیمات مذکور در ویندوز برایتان پیچیده و یا تغییر آن دشوار است، این برنامه می‌تواند چاره‌ی کار شما باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WinThemeChange را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WinThemeChange :

– امکان تنظیم آسان و سریع گزینه‌های مربوط به کاستومایز کردن تم و فونت در ویندوز

– قابلیت تنظیم تم تاریک یا روشن، تغییر فونت، تصویر پس‌زمینه و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinThemeChange1 300x236 - دانلود WinThemeChange 3.0 x86/x64 - نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز WinThemeChange2 300x236 - دانلود WinThemeChange 3.0 x86/x64 - نرم افزار دسترسی ساده‌تر به تنظیمات تم و فونت در ویندوز

 



فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com