>
NFT

دانلود بازی BMX Streets برای کامپیوتر

BMX Streets PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.0.0.109.0-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-BMX-Streets

ازی BMX Streets به‌عنوان یک بازی ورزشی جذاب عرضه شده است و در آن شما در نقش یک دوچرخه‌سوار BMX حرفه‌ای، به انجام حرکات نمایشی و چالش‌برانگیز می‌پردازید. ویژگی‌های کلیدی بازی سبب شده است تا با یکی از عناوین عالی در سبک موتورسواری رو به رو باشیم. اولین مورد، گیم‌پلی واقع‌گرایانه آن است. فیزیک بازی بسیار واقع‌گرایانه است و شما می‌توانید حرکات نمایشی واقعی BMX را در این بازی انجام دهید. تنوع بالای حرکات را هم در آن می‌بینیم. در این بازی شما می‌توانید از بین صدها حرکت نمایشی مختلف، حرکات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن‌ها را به صورت ترکیبی اجرا کنید.

مراحل متنوع بازی را نیز نباید فراموش کنیم. این اثر دارای مراحل مختلفی است که در هر کدام از آن‌ها باید چالش‌های جدیدی را پشت سر بگذارید. گرافیک بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز است و طراحی هنری آن نیز بسیار خلاقانه است. همین موارد سبب می‌شود که از نظر ویژوالی هم رقابت در جاده‌ها و مسیرهای مختلف هیجان انگیز باشد. در کل می‌توان گفت که بازی BMX Streets یک بازی ورزشی جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را مشغول کند. اگر به دنبال یک بازی چالش‌برانگیز با گرافیک زیبا هستید، BMX Streets می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

نمایشگر ویدیو
00:00
01:35
info

Ready to hit the streets? BMX Streets brings the essence of street riding to your fingertips. Experience the next generation of BMX gaming with realistic physics, meaningful customization and a massive open world. Practice, experiment and explore to find your own unique style and master the streets

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS *: Windows 8 +

Processor: CPU: 2.5GHz dual core i5 or higher

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GTX 950 or higher

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 30 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com