>
NFT

دانلود ManagedShell 0.0.248 – لایبرری ساخت پوسته‌های ظاهری برای ویندوز

دانلود ManagedShell 0.0.248 - لایبرری ساخت پوسته‌های ظاهری برای ویندوز

 

دانلود ManagedShell

| لایبرری ساخت پوسته‌های ظاهری برای ویندوز |

 

ManagedShell 0.0.248 نام یک لایبرری جدید، کاربردی و مفید به منظور ساخت پوسته‌های ظاهری مختلف و جذاب برای سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، ویندوز به دلیل برخورداری از واسط گرافیکی و المان‌های مختلف، یک سیستم‌عامل محبوب و پرطرفدار در بین کاربران است. در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان یک لایبرری جدید و کاربردی را آماده کرده‌ایم که می‌توان با استفاده از آن المان‌های گرافیکی جایگزین را برای ویندوز ساخت و استفاده کرد. این لایبرری جدید که به صورت رایگان و متن‌باز توسعه یافته به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند پوسته‌های گرافیکی جدید و جایگزین را با استفاده از NET. برای بخش‌های مختلف ویندوز بسازند.

به کمک این لایبرری دات نت، شما توسعه‌دهندگان این زبان هم می‌توانید به راحتی انواع مختلف المان‌های گرافیکی را ایجاد و از آن در پروژه‌های خود استفاده کنید. اگر که شما هم توسعه‌دهنده دات نت هستید، از این لایبرری سی‌شارپ می‌توانید برای ساخت انواع المان‌های شخصی‌سازی شده در ویندوز استفاده کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به تسکبار جدید، نوار منو، داک، ویجت‌های مختلف و … مشابه نمونه‌هایی از آن در مک یا لینوکس اشاره کرد.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ManagedShell :

– امکان طراحی انواع واسط‌های گرافیکی مناسب برای ویندوز

– امکان ساخت Taskbar, System tray و … با رابط گرافیکی متفاوت با حالت پیش‌فرض

– ساخته شده به زبان #C برای برنامه‌نویسان NET.

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : nupkg
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود: