>
NFT

دانلود بازی Avatar برای PC

Avatar

دانلود بازی Avatar برای کامپیوتر

دانلود آواتار برای PC

| نسخه معتبر RELOADED |

Avatar نام یکی از پرفروشترین فیلمهای جیمز کامرون است که در سال ۲۰۰۹ بر روی پرده سینماها قرار گرفت و توانست به یکی از موفقترین فیلمهای سال ۲۰۰۹ تبدیل شود . Avatar عنوانی است که از روی این فیلم موفق ساخته شد و توسط کمپانی قدرتمند یوبی سافت برای پلتفرمهای مختلف منتشر شد .داستان بیش تر درمورد وقایع قبل از فیلم است. نکنه قابل توجه در روند و داستان این است که شما میتوانید داستان و اتفاقات آن را از دو زاویه دید کاملا متفاوت دنبال میکنید. یعنی هم میتوانی به عنوان یک سرباز تازه وارد RDA در داستان پیش بروید و هم در نقش یک NA VI.این را هم برای کسانی که از فیلم آواتار در یک سیاره ی دوردست به نام پاندورا رخ میدهد که طبیعت سرسبز و زیبایی دارد و منبع عنصری به نام اونو بتانیوم است. انسان ها برای استخراج این عنصر ارزشمند به پاندورا رفته اند و با بومیان این سیاره یعنی نزاد ناوی درگیر شده اندو آواتارها هم موجوداتی ترکیبی هستند که از نظر نزادی بین انسانها و ناوی ها قرار میگیرند .

یکی از مشکلات اصلی بازی Avatar این است که اطلاعات زیادی در مود نژادها و دیگر خصوصیات پاندورا به شما نمیدهد در طول تاریخچه و دیگر مشخصات سیاره در قالب های متنی ارایه میشوند که خواندن آن ها از حوصله ی بیشتر اهالی گیم خارج است. روند  سوم شخص است اما بسته به این که کدام جناح را انتخاب کرده باشید فرق میکند . انتخاب ناوی ها به معنای یک اکشن پلتفرمر سوم شخص است که برای انجام درگیری ها باید به دشمن نزدیک باشید و تا مدتی در فقط از سلاح های سرد استفاده کنید.

آیا قادر به دانلود نیستید؟

تعداد دیسـک : ۱

قیمت : فقط ۴۹۰۰ تومان

نصب آسان

بسته بندی اورجینال

buy-icon2

در این حالت مقداری و حرکات آکروباتیک به روند اضافه میشود و بیش تر باید با چاقو نیزه کمان بسازید . رفتن به جبه ی RDA یعنی اکشن سوم شخص از نوع تیرندازی تعداد زیادی سلاح گرم ماننده مسلسل و سلاح شعله افکن در اختیار کماندو های RDA قرار دارد که میشود همه چیز را نابود کرد. دو سبک کاملا متفاوت در آواتار پیاده شده اند وهیچ کدام نمیتوانند از یک متوسط فراتر برود .یک سیستم تجربه اندوزی بسیار ابتدایی آواتار تعبیه شده که تقریبا اثری ندارد . با کشتن دشمن ها و انجام معموریت امتیاز تجربه(XP) جمع میکنید .
در نهایت این امتیاز ها صرف گرفتن قدرت های ویزه جدید و تقویت قدرت های فعلی میشوند اما کوتاه بودن باعث میشود اصلا متوجه اثر این قدرت ها نشوید. اواتار با هر جناح در کم تر از شش ساعت تمام میشود و برای لذت بدنباید حتما با دو جناح را تمام کنید.روند و ماموریت های متنوع و مختلفی به شما محول میشود تمام قوانین با سیستم کنترل آن هم خوانی دارند و تقریبا هیچ وقت برای انجام کاری به مشکل بر نمیخورید .یک مینی گیم جاب استراتژیک به سبک ریسک هم در بغزی آواتار طراحی دشه که برنده شدن در آن جوایزی نصیب شما میکند که در تقویت نیروهای کاراکتر اصلی کاربر دارد . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن هستید فرصت دانلود عنوان Avatar را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

تصاویری از محیط Avatar :

 

Avatar-4 Avatar-5 Avatar-1 Avatar-2 Avatar-3

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Pentium D @ 2.66 GHz / AMD Athlon 64 3500+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 4 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: Shader Model 3.0
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 DUO @ 2.5 GHz / AMD Athlon 64 X2 5200+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 4 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: Shader Model 3.0
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

فرمت فایل :
ISO
حجم فایل :
3.83 گیگابایت
رمز فایل :
www.novagame.ir
لینک دانلود :

پارت 1 | لینک کمکی

لینک دانلود :

پارت 2 | لینک کمکی

لینک دانلود :

پارت 3 | لینک کمکی

لینک دانلود :

پارت 4 | لینک کمکی