>
NFT

دانلود کلیپ های نیمار

دانلود همه کلیپ‌های نیمار – Neymar Jr

| کلیپ نیمار پادشاه دریبل در فصل ۲۰۲۲-۲۳ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-نیمار

نیمار داسیلوا سانتوس جونیور بازیکن اهل کشور برزیل است که از همان کودکی موردتوجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته است. این بازیکن ۲۸ ساله با بازی برای تیم سانتوس موردتوجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و طی ۴ فصل حضور در این تیم، توانست که ۶۸ گل مهم برای این تیم به ثمر رسانده و مثلث هجومی خطرناکی را با همراهی لیونل مسی و لوئیس سوارز رقم بزند. این بازیکن هم‌اکنون در تیم پاری سن ژرمن فرانسه توپ می‌زند و عملکرد درخشان و بهتری نیز داشته است. بازی‌های وی برای تیم ملی برزیل نیز خالی از لطف نیست و همواره یکی از ارکان موفقیت تکنیکی‌های برزیلی بده است. نیمار یک بازیکن تکنیکی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، می‌توانست در کنار رونالدو و مسی از بهترین بازیکنان لقب بگیرد.

نیمار ۱.۷۵ متر قد دارد و افتخارات زیادی را با تیم‌های بارسونا و پاری سن ژرمن ثبت کرده است. در این کلیپ ما به مهارت‌های ناب این بازیکن پرداخته و بهترین گل‌های وی را نمایش می‌دهیم. او در لیگ ۱ فرانسه و لالیگا اسپانیا افتخارات زیادی را رقم زده است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز توانسته است که با بارسلونا قهرمان شود.

دانلود-کلیپ-نیمار

کلیپ شماره ۱: نیمار نابودگر همه در سال ۲۰۲۰

مدت زمان: ۱۰ دقیقه و ۳۵ ثانیه | تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۴.۵ میلیون‌بار

این کلیپ به‌صورت کامل به مهارت‌ها و گل‌های نیمار در سال ۲۰۲۰ می‌پردازد. نیمار بازیکن تیم پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۰ روزگار خوشی را گذرانده است و گل‌های وی برای نایب قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا نیز بسیار مهم بوده است. قصد داریم در این کلیپ خاص که ۴.۵ میلیون در یوتیوب بازدید داشته است، به عملکرد نیمار در سال گذشته بپردازیم و ببینیم که در شرف ۳۰ سالگی، دوران فوتبال خودش را چگونه به جلو خواهد برد.

دانلود-کلیپ-نیمار

کلیپ شماره ۲: لحظات شگفت‌انگیزی که نیمار بازیکنان مشهور را نابود می‌کند

مدت زمان: ۱۲ دقیقه و ۶ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۵ میلیون‌بار

در این کلیپ مهیج به سراغ لحظاتی خواهیم رفت که نیمار بازیکنان سرشناس را با دریبل‌های تحقیرآمیز از میان برداشته است. بازیکنان سرشناس مختلفی در این کلیپ حضور دارند که البته در برخی از صحنه‌ها نیز باعث درگیری شده است. با توجه به شخصیتی که از نیمار می‌شناسیم و مهارت‌های خارق‌العاده وی در دریبل‌زنی، یقینا با صحنه‌های جالبی روبرو خواهیم بود. شما نیز می‌توانید این دوران از زندگی نیمار را مرور کرده و لحظات خوب خود را مرور کوتاهی داشته باشید.

دانلود-کلیپ-نیمار

کلیپ شماره ۳: دریبل‌های ابداعی نیمار در فوتبال

مدت زمان: ۱۱ دقیقه و ۳۷ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۲ میلیون‌بار

در این کلیپ فوق‌العاده زیبا، خواهیم دید که تنها مسی پادشاه دریبل در دنیای فوتبال نیست و نیمار، هم بازی سابق او در بارسلونا، دریبل‌هایی را به ثبت رسانده است که برای اولین‌بار در مستطیل سبز می‌بینیم. هرکدام از این دریبل‌ها ابداعی خود نیمار هستند و دیدن آن‌ها حتی برای چندمین بار پیاپی خالی از لطف نیست. این بازیکن برزیل یقینا لحظات خوشی را در دوران بازی خود برای طرفداران رقم زده است.

کلیپ-نیمار

کلیپ شماره ۴: نمایش سرعت نیمار

مدت زمان: ۳ دقیقه و ۵۶ ثانیه | تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۲.۲ میلیون‌بار

یکی از بزرگ‌ترین خصلت‌های نیمار که در کنار مهارت وی در دریبل‌زنی به آن اشاره می‌شود، سرعت بالایی است که در زمین مسابقه از خود نشان می‌دهد. در این کلیپ قصد داریم که نمونه‌هایی از این مهارت را در وی بررسی کرده و ببینیم که نیمار با چه سرعت خارق‌العاده توانسته است که مدافعین حریف را جا بندازد.

دانلود-کلیپ-نیمار

کلیپ شماره ۵: بازی‌های هوشمندانه و خلاقانه نیمار

مدت زمان: ۱۰ دقیقه و ۶ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۳۵ میلیون‌بار

کلیپی که برای شما آماده کرده‌آیم به برخی از بازی‌های هوشمندانه و خلاقانه نیمار می‌پردازد. نیمار از همان زمانی که شکوفا شد، به‌عنوان مسی و رونالدوی آینده شناخته می‌شد و موردتوجه بسیاری از کارشناسان قرار گرفته بود. حال این بازیکن هوش و خلاقیت بالای خود را در بسیاری از بازی‌ها نشان داده و از ارکان موفقیت پاری سن ژرمن نیز بوده است. این کلیپ جذاب و بسیار پربیننده را می‌توانید نظاره کرده و ببینید که چه وجهه‌هایی از نیمار را ندیده‌اید.

کلیپ-نیمار

کلیپ شماره ۶: لحظات خشم و عصبانیت نیمار

مدت زمان: ۱۰ دقیقه و ۵ ثانیه | تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۸.۶ میلیون‌بار

نیمار همواره در کنار مهارت‌های بالایی که از خود نشان داده است، به عنوان یک بازیکن عصبانی و خشن شناخته می‌شود. نیمار به دلیل این خصوصیت خود، هیچگاه نتونست آن سطح از مهارت‌هایی که همه انتظار داشتند را به نمایش گذارد. در همین راستا می‌توانید کلیپی با همین موضوعیت را مشاهده کرده و مشهورترین عصبانیت‌های وی را نظاره کنید.

کلیپ-نیمار

کلیپ شماره ۷: نیمار مهاجم کامل سال ۲۰۲۱

مدت زمان: ۱۱ دقیقه و ۲۹ ثانیه | تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱۶۰ هزاربار

کلیپ زیبایی که برای شما آماده کرده‌ایم، به نیمار به عنوان یک مهاجم کامل در سال ۲۰۲۱ نگاه می‌کند. او همراه با سرمربی جدید خود یعنی پوچتینو، توانسته است که برای دومین سال پیاپی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند. او طی این دو سال، مهارت‌های بالای خود را در اختیار باشگاه قرار داده و در کنار امباپه، زوح قدرتمندی از حمله را تشکیل داده است.

کلیپ-Neymar-Jr-King-Of-Dribbling-Skills-2022-23

کلیپ شماره ۸: نیمار پادشاه دریبل در فصل ۲۰۲۲-۲۳

مدت زمان: ۱۰ دقیقه و ۶ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ | میزان بازدید در یوتیوب: ۴۴ هزار بار

در این کلیپ به سراغ دریبل‌های جذاب و مهارت‌های نیمار در فصل گذشته رقابت‌ها خواهیم رفت و می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

info

Neymar da Silva Santos Júnior, known as Neymar, is a Brazilian professional footballer who plays as a forward for Ligue 1 club Paris Saint-Germain and the Brazil national team. He is widely regarded as one of the best players in the world.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

کلیپ شماره ۸: Neymar Jr King Of Dribbling Skills 2022-23 (جدید)

دانلود با حجم ۲۹۲ مگابایت

کلیپ شماره ۷: Neymar Jr The Complete Attacker 2021

دانلود با حجم ۲۹۴ مگابایت

کلیپ شماره ۶: Neymar Jr Fights And Angry Moments

دانلود با حجم ۲۵۴ مگابایت

کلیپ شماره ۵: Neymar Jr The Most Creative & Smart Plays

دانلود با حجم ۱۰۶ مگابایت

کلیپ شماره ۴: نمایش سرعت نیمار

دانلود با حجم ۹۰ مگابایت

کلیپ شماره ۳: دریبل‌های ابداعی نیمار در فوتبال

دانلود با حجم ۴۷۲ مگابایت

کلیپ شماره ۲: لحظات شگفت‌انگیزی که نیمار بازیکنان مشهور را نابود می‌کند

دانلود با حجم ۴۷۷ مگابایت

کلیپ شماره ۱: نیمار نابودگر همه در سال ۲۰۲۰

دانلود با حجم ۲۶۴.۲۵ مگابایت