>
NFT

دانلود کلیپ های لیونل مسی

دانلود همه کلیپ‌های لیونل مسی – Lionel Messi

| کلیپ ۱۰۰ دریبل جادویی لیونل مسی اضافه شد |

دانلود-کلیپ-مسی

لیونل مسی یکی از دو اسطوره بزرگ دنیای فوتبال در عصر کنونی است که همه‌ی ما وی را به‌عنوان پادشاه فوتبال می‌شناسیم. لیونل مسی در طول دوران حرفه‌ای خود، رکوردهای مهمی را جابه‌جا کرده است و با کسب ۶ توپ طلا، پرافتخارترین بازیکن از این حیث است. لیونل مسی رقیب دیرینه کریستیانو رونالدو است و در طول این سال‌ها توانسته است که همیشه کیفیت بالای فوتبال خودش را حفظ کند. او به‌عنوان مهره اصلی باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود و افتخارات بسیار بزرگی همچون چندین دوره قهرمانی لالیگا، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده است. مسی که شماره ۱۰ تیم بارسلونا است، با بازیکنان بزرگی همچون ژاوی، اینیستا و رونالدینیو هم‌بازی بوده است و همه‌ی ما لحظات شیرین و جذابی از وی را در بارسلونای گواردیولا به‌یاد می‌آوریم. حال در این مطلب قصد داریم که بهترین کلیپ‌ها و فیلم‌های بازی، گل‌ها و مهارت‌های وی را مشاهده کنیم.

در این مطلب سعی خواهیم کرد که هر هفته کلیپ جذاب و پربازدیدی از لیونل مسی را با شما به اشتراک بگذاریم. تمامی این کلیپ‌ها با کیفیت عالی ۱۰۸۰p در اختیار شما قرار می‌گیرند و حجم مناسبی هم دارند. شما هم می‌توانید در بخش نظرات با ما همراهی کنید تا هرچه بیشتر بتوانیم کلیپ‌هایی را برای‌تان آماده کنیم که آن‌ها را درخواست داده‌اید. در ادامه اطلاعات کاملی از کلیپ‌ها را نیز اختیار شما قرار می‌دهیم و می‌توانید همراهی ویژه‌ای با ما داشته باشید.

دانلود-کلیپ-مسی

کلیپ شماره ۱: ۳۰ لحظه فراموش نشدنی که مسی جهان را شگفت‌زده کرد

مدت زمان: ۱۴ دقیقه و ۴۲ ثانیه | تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱۱ میلیون‌بار

در این کلیپ مسی می‌توانید لحظات تاریخی و فراموش نشدنی از لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی باشگاه بارسلونا را مشاهده کنید. این کلیپ بازدید بسیار بالایی در یوتیوب داشته است و لحظاتی را به نمایش می‌گذارد که احتمالا هیچ علاقه‌مند به مسی را پیدا نخواهید کرد که چنین لحظاتی را در یاد نداشته باشد. لحظاتی که بهترین سرمربیان جهان و حتی رقیبان خودش را انگشت به دهان گذاشته است. تعداد این لحظات آن‌قدر بالا است که یقینا گذر زمان را حس نخواهید کرد و می‌توانید یک مرور جذاب و زیبا روی همه‌ی آن‌ها داشته باشید.

کلیپ-مسی

کلیپ شماره ۲: مهارت‌های دیوانه‌کننده مسی بدون لمس توپ

مدت زمان: ۶ دقیقه و ۴۸ ثانیه | تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۲ میلیون‌بار

در این کلیپ بسیار زیبا که بازدید خوبی هم در یوتیوب داشته است، مهارت‌هایی را از مسی خواهیم دید که بدون لمس توپ صورت گرفته است. این حرکات به‌منظور قریب بازیکنان انجام شده و از شگردهای خاص مسی است که بارها و بارها آن را مشاهده کرده‌ایم. حال در این کلیپ قصد داریم صرفا به این موضوع پرداخته و یکی از فاکتورهای مهم مهارت‌های دریبل مسی را به نمایش گذاریم.

دانلود-کلیپ-مسی

کلیپ شماره ۳: ۳۴ لحظه جادویی و باورنکردنی مسی

مدت زمان: ۱۲ دقیقه و ۶ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۲.۳ میلیون‌بار

این کلیپ از لیونل مسی، به لحظات می‌پردازد که مسی را از یک بازیکن فوتبال به چیزی فراتر می‌برد و گویا با یک فرازمینی روبرو می‌شویم. مهارت‌ها و گل‌هایی از مسی در تاریخ فوتبال ثبت شده است که هیچ‌گاه از ذهن‌ها پاک نخواهد شد و درک آ‌ها نیز بسیار سخت است. در این کلیپ قرار است که به ۳۴ لحظه‌ی باورنکردنی که توسط لیونل مسی خلق شده است، بپردازیم.

کلیپ-مسی

کلیپ شماره ۴: مسی بهترین بازیکن جهان

مدت زمان: ۸ دقیقه | تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۲.۷ میلیون‌بار

در این کلیپ، قصد داریم لحظاتی از لیونل مسی را برای شما نشان دهیم که هر بازیکن، مربی فوتبال و طرفداری را مجاب می‌کند که او بهترین بازیکن جهان است. مسی در طی دوران حرفه‌ای بازی خود، همواره کارهای خارق‌العاده بسیاری را انجام داده است که هر بازیکنی از انجام آن‌ها عاجز بوده است. این کلیپ نگاه ویژه‌ای به برخی از آن‌ها خواهد انداخت.

دانلود-کلیپ-مسی

کلیپ شماره ۵: لیونل مسی توقف ناپذیر

مدت زمان: ۱۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۵.۶ میلیون‌بار

کلیپی که برای شما آماده کرده‌ایم، لیونل مسی را در برهه‌ای از فوتبال خودش نشان می‌دهد که شرایط چالش برانگیزی را در بارسلونا سپری کرده، اما هیچگاه خوی موفقیت و گلزنی وی متوقف نمی‌شود. او در این برهه هم همچنان به گلزنی خود ادامه داده و تاثیرگذارترین بازیکن جهان محسوب می‌شود. در این کلیپ می‌توانید این لحظات را مشاهده کرده و لذت ببرید.

کلیپ-مسی

کلیپ شماره ۶: لیونل مسی بهترین بازیکن ۳۳ ساله جهان

مدت زمان: ۸ دقیقه و ۱۸ ثانیه | تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۷۵ هزاربار

لیونل به عنوان بازیکنی که ۳۰ سال را رده کرده است، هنوز هم عملکرد فوق‌العاده بالایی دارد و یکی از ارکان موفقیت تیم بارسلونا است. شما در این کلیپ می‌توانید لحظات جذاب بازی و مهارت‌های مسی را در دوران بعد از ۳۰ سالگی مشاهده کنید. او همچنان یکی از بهترین بازیکنان جهان است و هیچکس نمی‌تواند چنین موضوعی را انکار کند.

کلیپ-مسی

کلیپ شماره ۷: لیونل مسی، خدایی در میان انسان‌ها

مدت زمان: ۱۹ دقیقه و ۴۱ ثانیه | تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱۱.۸ میلیون‌بار

در این کلیپ زیبا، می‌توانید مهارت‌ها و گل‌هایی از مسی را نظاره کنید که وی را به عنوان یک بازیکن کهکشانی به نمایش می‌گذارد. مربیان زیادی بارها او را یک بازیکن فضایی نامیده و اعتقاد داشته‌اند که یک سر و گردن از بازیکنان دیگر کیفیت بالایی دارد. حال در این کلیپ می‌خواهیم دلایل روشنی برای چنین ادعاهایی مطرح کنیم.

کلیپ-Lionel-Messi-100-Magical-Dribbles

کلیپ شماره ۸: ۱۰۰ دریبل جادویی لیونل مسی

مدت زمان: ۱۸ دقیقه و ۴ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ | میزان بازدید در یوتیوب: ۴۶ هزار بار

در این کلیپ می‌توانید دریبل‌های باور نکردنی و جادویی لیونل مسی را در طول کریر وی مشاهده کنید. کلیپ با بهترین کیفیت ممکن برای شما آماده شده است.

info

Lionel Andrés Messi is an Argentine professional footballer who plays as a forward and captains both the Spanish club Barcelona and the Argentina national team.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

کلیپ شماره ۸: Lionel Messi 100 Magical Dribbles (جدید)

دانلود با حجم ۵۸۹ مگابایت

کلیپ شماره ۷: Lionel Messi A God Amongst Men

دانلود با حجم ۵۳۰ مگابایت

کلیپ شماره ۶: 33 Year-old Lionel Messi is still The Best Player in the World

دانلود با حجم ۲۰۵ مگابایت

کلیپ شماره ۵: Lionel Messi Can’t Be Stoppe

دانلود با حجم ۳۲۱ مگابایت

کلیپ شماره ۴: مسی بهترین بازیکن جهان

دانلود با حجم ۱۸۳ مگابایت

کلیپ شماره ۳: ۳۴ لحظه جادویی و باورنکردنی مسی

دانلود با حجم ۱۰۰ مگابایت

کلیپ شماره ۲: مهارت‌های دیوانه‌کننده مسی بدون لمس توپ

دانلود با حجم ۳۰.۴۹ مگابایت

کلیپ شماره ۱: ۳۰ لحظه فراموش نشدنی که مسی جهان را شگفت‌زده کرد

دانلود با حجم ۴۷۰.۲۱ مگابایت