>
NFT

دانلود کلیپ های سرخیو آگوئرو

دانلود همه کلیپ‌های سرخیو آگوئرو – Sergio Aguero

| کلیپ ۱۰ گل برتر آگوئرو در پریمیر لیگ اضافه شد |

کلیپ آگوئرو

با کلیپ آگوئرو می‌توانید گلچینی از بهترین گل‌ها و مهارت‌های این بازیکن آرژانتینی را نظاره کرده و از آن‌ها لذت ببرید. سرخیو آگوئرو بازیکن ۲ ساله اهل بوینس آیرس آرژانتین است که روزگار خوشی را در تیم منچستر سیتی گذرانده است و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی نیز محسوب می‌شود. او بازی‌های بزرگی را در جام جهانی فوتبال تجربه کرده است و همواره یک زوح عالی برای لیونل مسی در رده‌ی ملی بوده است. همکاری وی با پپ گورادیولا بسیار عالی بوده است و چند قهرمانی ارزشمند نیز همراه با منچسترسیتی در پریمیر لیگ کسب کرده است.

در این کلیپ‌ها می‌توانید مهارت‌های جذاب و گل‌های خاص وی را نظاره کنید که در رده‌ی باشگاهی و ملی به ثمر رسیده است. هرکدام از این کلیپ‌ها با جلوه‌های ویژه و بهترین کیفیت آماده شده و می‌توانند طرفداران آگوئرو را خوشحال کنند. این گل‌ها مربوط به تمام ادوار بازی وی بوده و شامل دریبل‌ها و مهارت‌های خاصی است که تنها از این بازیکن می‌توانیم شاهد باشیم.

کلیپ آگوئرو

کلیپ شماره ۱: تمام ۳۶ گل آگوئرو برای منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

مدت زمان: ۴ دقیقه و ۴۱ ثانیه | تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۲۱۹ هزار بار

کلیپی که برای شما آماده کرده‌ایم، مربوط به تمام ۳۶ گل ارزشمندی است که أگوئرو در طول دوران بازی خود در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. این گل‌ها اکثرا با تیم منچسترسیتی بوده است و علیرغم اینکه تیم دوم شهر منچستر، موفقیت چندانی در لیگ قهرمانان کسب نکرده است، اما آگوئرو همواره وظایفش را به خوبی انجام داده و گل‌های ارزشمندی را به ثمر رسانده است. در این کلیپ می‌توانید تمام آن گل‌ها را مشاهده کنید.

کلیپ-آگوئرو

کلیپ شماره ۲: سرخیو آگوئرو، بهترین مهاجم، بهترین گل‌ها

مدت زمان: ۱۰ دقیقه و ۱۰ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱۷۴ هزار بار

کلیپی که برای شما آماده کرده‌ایم، آگوئرو را به عنوان بهترین مهاجم لیگ انگلیس معرفی کرده و بهترین گل‌ها و مهارت‌های وی را به نمایش می‌گذارد. آگوئرو فارغ از دورانی که مصدوم بوده است، همواره مهره‌ای کلیدی برای منچستر سیتی بوده و توانسته است که از ارکان کلیدی برای موفقیت و قهرمانی‌های پی در پی این باشگاه باشد.

کلیپ-آگوئرو

کلیپ شماره ۳: سرخیو آگوئرو و کیفیت بالای تمام کنندگی

مدت زمان: ۹ دقیقه و ۳۴ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱۴۰ هزار بار

آگوئرو همواره یک تمام کننده همیشگی بوده است. این ویژگی در کمتر مهاجمی وجود دارد و این بازیکن به واسطه آن، بردهای حداقلی و بسیار خوبی را برای تیمش به ارمغان آورده است. در این کلیپ می‌توانید نمونه‌ای از مهارت‌های تمام کنندگی این بازیکن آرژانتینی را نظاره کنید.

کلیپ-آگوئرو

کلیپ شماره ۴: خداحافظی آگوئرو از منچسترسیتی

مدت زمان: ۵ دقیقه و ۸ ثانیه | تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱۵۸ هزار بار

آگوئرو بعد از چند فصل حضور موفق در دومین باشگاه شهر منچستر، آخر فصل ۲۰۲۰-۲۱ از آن خداحافظی خواهد کرد و هنوز مقصد مشخصی برای وی تعیین نشده است. در این کلیپ می‌توانید به مناسبت همین اتفاق، مهارت‌ها و گل‌های این بازیکن در طول دوران حرفه‌اش را نظاره کنید.

کلیپ-آگوئرو

کلیپ شماره ۵: گل‌ها و مهارت‌های شگفت انگیز آگوئرو در فصل ۲۰۱۸-۱۹

مدت زمان: ۵ دقیقه و ۷ ثانیه | تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱۲۰ هزار بار

کلیپ بعدی به لحظات شگفت انگیزی از آگوئرو در فصل ۲۰۱۸ و ۱۹ می‌پردازد. این بازیکن که در فصل جدید، معمولا دوران مصدومیت خود را سپری کرده است، در فصل‌های گذشته عملکرد درخشان‌تری از خود به نمایش گذاشته و عاملی برای قهرمانی این باشگاه بوده است. حال در این کلیپ می‌توانید گذری بر این فصل شگفت انگیز داشته باشید.

کلیپ-Top-10-Sergio-Aguero-Premier-League-Goals

کلیپ شماره ۶: ۱۰ گل برتر آگوئرو در پریمیر لیگ

مدت زمان: ۶ دقیقه و ۳۲ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ | میزان بازدید در یوتیوب: ۶.۵ میلیون بار

کلیپی که برای شما آماده کرده‌ایم، ۱۰ گل برتر سرخی آگوئرو را به نمایش گذاشته و می‌توانیم خاطرات‌ خوش‌مان را در منچستر سیتی مرور کنیم.

info

Sergio Leonel Agüero del Castillo, commonly known as Kun Agüero, is an Argentine professional footballer who plays as a striker for Premier League club Manchester City and the Argentina national team. He wears “Kun” on his shirt, a childhood nickname based on the title character from the cartoon Kum-Kum.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

کلیپ شماره ۶: Top 10 Sergio Aguero Premier League Goals (جدید)

دانلود با حجم ۱۳۵ مگابایت

کلیپ شماره ۵: Sergio Aguero 2018-19 Amazing Goals and Skills

دانلود با حجم ۵۷ مگابایت

کلیپ شماره ۴: Sergio Aguero Goodbye Manchester City

دانلود با حجم ۱۱۳ مگابایت

کلیپ شماره ۳: Sergio Aguero Legendary Finishing Quality

دانلود با حجم ۷۸ مگابایت

کلیپ شماره ۲: Sergio Kun Aguero THE PERFECT STRIKER Best Goals

دانلود با حجم ۲۱۸ مگابایت

کلیپ شماره ۱: All 36 SERGIO AGUERO UCL​ GOALS for MAN CITY

دانلود با حجم ۱۲۶ مگابایت