>

ورزشی

25 Airy Pro 2.14.329 Win/Mac نرم افزار دانلود ویدیو از یوتوب

نرم افزاری برای دانلود ویدیو از یوتوب در سیستم عامل ویندوز و مکینتاش میباشد. با استفاده از برنامه Airy می‌توانید فرمت‌های صوتی و تصویری مختلفی را مانند FLV، MP4، 3GP و MP3 دانلود کنید. این نرم‌افزار ابزار ساده برای دانلود و تبدیل سریع فایل‌های ویدئویی به فرمت‌های صوتی و تصویری استفاده می‌شود. کافیست لینک ویدیو از یوتوب را به نرم‌افزار Airy بدهید، کیفیت ویدئو را انتخاب و دانلود را آغاز کنید. ویدیوهای MP4 را می‌توان با کیفیت‌های 144p، 240p، 360p، 480p، 720p، 1080p و در صورت وجود حتی 4K دانلود کرد. ذخیرۀ ویدیو با کیفیت پایین FLV به‌صورت 240p یا MP3 برای اضافه کردن به پلی‌لیست iTunes نیز امکان‌پذیر است. نرم افزار Airy می‌تواند با مرورگر هماهنگ و تلفیق شود تا قابلیت ارسال مستقیم لینک ویدئو به نرم‌افزار با یک کلیک فراهم شود. مرورگرهایی مانند سافاری، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم و اپرا از جمله مرورگرهایی هستند که این نرم افزار از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

19

دانلود east-tec ColorVeil 4.0.0.175 - نرم افزار محافظت از چشم حین کار با کامپیوتر

 

دانلود east-tec ColorVeil

| نرم افزار محافظت از چشم حین کار با کامپیوتر |

 

east-tec ColorVeil 4.0.0.175 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور محافظت از چشم‌ها در حین کار با کامپیوتر است. مشکلی که اغلب افرادی که بیشتر از چند ساعت در روز با کامپیوتر کار می‌کنند با آن مواجه هستند، فشار چشم و خستگی چشم است. خیره شدن به صفحه کامپیوتر بدون استراحت مناسب می‌تواند منجر به این مشکلات شود. فشار چشم به عنوان یک وضعیت ناراحت کننده و معمولاً موقتی، شامل علایمی مانند خشکی، سوزش، خارش، تاری دید و سردرد است. یکی از عوامل اصلی فشار چشم کاربران کامپیوتر، عدم پلک زدن کافی است. پلک زدن کردن، عملی است که به وسیله آن چشم‌ها رطوبت کافی را به دست می‌آورند. پلک نزدن، منجر به تبخیر سریع‌تر اشک‌ها و خشک شدن چشم می‌شود. همچنین، نور زیاد صفحه کامپیوتر و نور محیط، تمرکز بر صفحه با دید بلند مدت، فاصله نزدیک چشم‌ها تا صفحه کامپیوتر و ناکافی بودن استراحت چشم‌ها نیز می‌تواند تحت عنوان عوامل موثر در فشار چشم محسوب شوند.

برای محافظت از چشم‌ها در حین کار با کامپیوتر، می‌توان از برنامه‌ها و راهکارهای مختلف استفاده کرد. این برنامه‌ها اغلب شامل یادآوری‌های منظم برای استراحت کردن چشم‌ها هستند. در این مطلب، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که امکانی فراهم می‌کند تا بتوانید از خستگی چشم و آسیب رسیدن به چشم‌ها در حین کار با سیستم جلوگیری کنید

23 دانلود CyberLink PowerDirector 2024 Ultimate v22.1.3.2620.0 x64 - نرم افزار ویرایش فیلم

دانلود CyberLink PowerDirector 2024 Ultimate v22.1.3.2620.0 x64 - نرم افزار ویرایش فیلم

سایبرلینک پاوردایرکتور ۲۰۲۴ / Cyberlink PowerDirector 2024

CyberLink PowerDirector نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد. این نرم افزار نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از موارد به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد.

این ابزار مانند یک واسط عمل می کند به این معنی كه کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. اما نکته مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزشی، کاربران قادر خواهند بود فیلم ها را به صورت کاملاً حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند.
اکثر شرکت های نرم افزاری در پایان هر سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه می کنند. شرکت معروف CyberLink که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت خاصی را پیدا کرده است.
نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 10 اسفند 1402 دانلود نرم افزار فیلم ورزشی ایرانی خارجی کلیپ آموزش ترفند كامپيوتر
ادامه
45

بروز شده به جدیدترین نسخه

دانلود Subtitle Workshop Classic 6.2.7 - ساخت و ویرایش زیرنویس ها

Subtitle Workshop Classic ابزاری بسیار ویژه، کارآمد و بسیار مفید جهت ویرایش و ساخت زیرنویس ها میباشد، موقعی که مشغول دیدن یک فیلم بر روی کامپیوتر خود هستید، زیرنویس ها میتوانند یک تجربه مثبت، یا حتی منفی به شما بدهند، تجربه منفی معمولا به علت ترجمه نادرست و یا اینکه ناهماهنگی زیرنویس با ویدئو بوده که در اکثریت موارد قابل رفع است.

 

125

دانلود برنامه Design DaVinci Resolve

پیشرفته ترین و به روز ترین نرم افزار تصحیح رنگ بندی تصاویر می باشد. اکنون شما با استفاده از نرم افزار Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio می توانید به ویرایش و تصحیح رنگ در یک سیستم بپردازید . نرم افزار داوینچی ریزالو استودیو ابزار های بسیار حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد که با این ابزار ها می توانید فیلم های خود را فریم به فریم ویرایش تخصصی کنید.

در نرم افزار تدوین فیلم Davinci Resolve شما بیش از 400 گزینه برای اصلاح رنگ و نویز در اختیار دارید که سرعت کار شما را افزایش خواهند داد . برای مثال یکی از گزینه ها برای اصلاح رنگ چشم بوده که به سرعت و بدون نیاز به انتخاب چشم، میتوانید رنگ چشم را به راحتی تغییر دهید . از دیگر خصوصیات مهم Davinci Resolve این است که این برنامه Node-based می باشد . یعنی میتوانید پروژه های خود را به راحتی بسط داده و از یک ترکیب در هزاران پروژه دیگر استفاده نمایید.

Davinci Resolve از فرمت های بسیار زیادی پشتیبانی میکند از دوربین های RED گرفته تا فایل های Raw از دوربین های SLR ، فرمت فایل های دوربین های Canon , Nikon , Phantom , GoPro در  اندازه های HD , Full HD , 2K , 4K و 5K را میتوانید در این نرم افزار استفاده نمایید . نرم افزار DaVinci Resolve Studio نرم افزاری مورد استفاده در هالیوود می باشد که اکنون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

95  دانلود نرم افزار CapCut

برنامه حرفه ای و کامل برای ویرایش ویدیو برای اندروید میباشد. برنامه CapCut شامل تایم لاین میباشد که به راحتی میتوانید ,ویدیو بیشتر، موزیک و افکت ها را به ابتدا و انتهای فایل ویدیویی خود اضافه کنید و یک فریم از ویدیو را بعنوان کاور انتخاب کنید. برنامه CapCut ابزارهای ویرایش متنوعی در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن میتوانید ویدیو را برش دهید، صدا را تنظیم کنید، سرعت پخش را تغییر دهید، بکگراند را حذف کنید، از حالت Chroma Key ( پرده سبز ) استفاده کنید، لرزش تصویر را کم کنید و ... بسیاری ابزارهای کاربردی دیگر که در نرم افزار CapCut گنجانده شده است. افکت ها و فیلترهای متنوعی داخل برنامه قرار داده شده است که به همراه فونت ها و استیکر های موجود میتواند ویدیو شما را جذاب تر کند. برنامه CapCut امکان تغییر رزولوشن با کیفیت های 720p ،480p و 1080p و امکان تغییر فریم ریت ویدیو از 24 تا 60 فریم در ثانیه را هنگام خروجی گرفتن از ویدیو در اختیار شما قرار میدهد.

78

بروز شده به جدیدترین نسخه

Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio 16

اگر میخواهید همانند طراح ها و دیزاینر های هالیوودی به تدوین فیلم و طراحی عکس و کاراکتر بپردازید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio استفاده کنید.Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio قبلاً فقط توسط تدوینگر های سینمایی در هالیوود استفاده میشد و یکی از بهترین برنامه های تدوین,افکت گذاری,ویرایش و صدا گذاری ویدیو است.

یکی از مشکلات فیلم هایی که کاربران تولید می کنند مشکل رنگ هاست که در فیلم ها بسیار بد دیده می شوند. تصحیح رنگ ها طوری نیست که به راحتی و بدون ابزار قابل انجام باشد و این کار به راحتی از طریق نرم افزار کامپیوتری Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio قابل اجراست.

بسیاری از افراد از کم بودن کیفیت فیلم ها به دلیل مشکلات رنگ و کنتراست رنگ ها گلایه می کنند و بسیاری دیگر برای تولید فیلم های حرفه ای نیازمند رفع مشکلات مربوط به رنگ ها هستند که به راحتی از طریق استفاده از برنامه کامپیوتری Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio قابل اجراست.

بلک مجیک دارای سرعت بی نظیری در اجرای تغییرات می باشد. هیچ محدودیتی در سخت افزار نداشته و با هر سخت افزاری قابل اجراست. به صورت ریل تایم تغییرات را اعمال می کند و تصاویر سه بعدی را نیز پشتیبانی می کند.

213
دانلود Adobe Collection 2024 v17.10.2023 x64 - مجموعه‌ کامل نرم افزارهای ادوبی ۲۰۲۴

ادوبی مستر کالکشن ۲۰۲۴ / Adobe Collection 2024

Adobe Collection 2024 مجموعه‌ای است متشکل از نرم افزارهای Adobe که همواره از آن ها بعنوان جدیدترین، حرفه‌ای‌ترین و خلاقانه‌ترین نرم افزارها در حوزه‌های طراحی، نقاشی، گرافیک، معماری، ویرایش فیلم، آهنگ سازی، توسعه وب، عکاسی، سرویس‌های ابری و غیره یاد می شوند. محصولات ادوبی همواره جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
هرچند دیگر مجموعه Adobe Collection بصورت رسمی ارائه نمی شود اما هربار نسخه های غیر رسمی از محصولات ادوبی با نام های Adobe Creative Cloud Collection و همچنین Adobe Master Collection ارائه میشود.
اگر شما نیز از کاربرانی هستید که از اکثر نرم افزارهای ادوبی برای طراحی و ویراش های گرافیکی خود استفاده می کنید، می توانید از این مجموعه ها استفاده کنید.

165

دانلود-بازی-Atlas-Fallen

بازی Atlas Fallen یک ویدیوگیم نقش‌آفرینی فانتزی حماسی است که بازیکن‌ها را به سفری غیرمنتظره در دنیایی عظیم و پوشیده از شن می‌برد. در این بازی کنترل قهرمانی را در دست می‌گیرید که دربرابر God Thelos ظالم می‌ایستد و با موجودات وحشتناکی با نام Wraith مبارزه می‌کند. گیمرها پس از پوشیدن دستکش آهنی توانایی‌های خارق‌العاده‌ای را به‌دست می‌آورند که می‌توان از آن‌ها و سلاح‌‌های تغییرشکل‌دهنده‌ برای مقابله با ریث‌ها استفاده کرد.

Atlas Fallen عنوانی نیست که ژانر اکشن نقش‌آفرینی را به جلو سوق دهد، اما بازی آنقدر سرگرم کننده است که این موضوع آن چنان مهم به نظر نرسد. حلقه گیم‌پلی راضی کننده است و مکانیک‌های جهش هوایی و ساندگلایدر به اندازه کافی روان هستند که حتی اگر در داستان اصلی را دنبال نکنید از کاوش در دنیای آن خوشحال خواهید شد. طراحی درهم و برهم دنیای بازی جذابیت خاصی دارد و مبارزات و پیمایش لذت‌بخش برای افرادی که به دنبال تجربه یک ماجراجویی سرگرم‌کننده هستند، به ارمغان می‌آورد.

166

دانلود همه کلیپ‌های رابرت لواندوفسکی – Robert Lewandowski

| کلیپ مهارت‌های ماورایی لواندوفسکی در سال ۲۰۲۳ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-رابرت-لواندوفسکی

در کلیپ لواندوفسکی می‌توانید بهترین لحظات و خاص‌ترین گل‌های وی را در تیم‌های مختلف نظاره کنید. لواندوفسکی که با بایرن مونیخ، موفق به کسب افتخارات زیادی شده است، به احتمال زیاد هم‌اکنون بهترین بازیکن جهان لقب کرده است و می‌تواند که این موفقیت‌های خود را همچنان ادامه دهد. این بازیکن ۳۲ ساله، برای تیم ملی لهستان بازی می‌کند و با پوشیدن شماره ۹ تیم بایرن مونیخ، می‌تواند هچمنان به این درخشش ادامه دهد. این بازیکن مثل بازیکنان دیگر، از تیم دورتموند به شهرت رسیده و در نهایت مورد توجه باشگاه بزرگ بایرن مونیخ قرار گرفت. او در لیگ قهرمانان اروپا، گل‌های بسیار زیبایی به ثمر رسانده است و در جام‌های دیگر نیز توانسته است که افتخار آفرینی کند.

119

دانلود همه کلیپ‌های سرخیو آگوئرو – Sergio Aguero

| کلیپ ۱۰ گل برتر آگوئرو در پریمیر لیگ اضافه شد |

کلیپ آگوئرو

با کلیپ آگوئرو می‌توانید گلچینی از بهترین گل‌ها و مهارت‌های این بازیکن آرژانتینی را نظاره کرده و از آن‌ها لذت ببرید. سرخیو آگوئرو بازیکن ۲ ساله اهل بوینس آیرس آرژانتین است که روزگار خوشی را در تیم منچستر سیتی گذرانده است و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی نیز محسوب می‌شود. او بازی‌های بزرگی را در جام جهانی فوتبال تجربه کرده است و همواره یک زوح عالی برای لیونل مسی در رده‌ی ملی بوده است. همکاری وی با پپ گورادیولا بسیار عالی بوده است و چند قهرمانی ارزشمند نیز همراه با منچسترسیتی در پریمیر لیگ کسب کرده است.

113

دانلود همه کلیپ‌های لیونل مسی – Lionel Messi

| کلیپ ۱۰۰ دریبل جادویی لیونل مسی اضافه شد |

دانلود-کلیپ-مسی

لیونل مسی یکی از دو اسطوره بزرگ دنیای فوتبال در عصر کنونی است که همه‌ی ما وی را به‌عنوان پادشاه فوتبال می‌شناسیم. لیونل مسی در طول دوران حرفه‌ای خود، رکوردهای مهمی را جابه‌جا کرده است و با کسب ۶ توپ طلا، پرافتخارترین بازیکن از این حیث است. لیونل مسی رقیب دیرینه کریستیانو رونالدو است و در طول این سال‌ها توانسته است که همیشه کیفیت بالای فوتبال خودش را حفظ کند. او به‌عنوان مهره اصلی باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود و افتخارات بسیار بزرگی همچون چندین دوره قهرمانی لالیگا، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده است. مسی که شماره ۱۰ تیم بارسلونا است، با بازیکنان بزرگی همچون ژاوی، اینیستا و رونالدینیو هم‌بازی بوده است و همه‌ی ما لحظات شیرین و جذابی از وی را در بارسلونای گواردیولا به‌یاد می‌آوریم. حال در این مطلب قصد داریم که بهترین کلیپ‌ها و فیلم‌های بازی، گل‌ها و مهارت‌های وی را مشاهده کنیم.

246

دانلود همه کلیپ‌های کیلیان امباپه – Kylian Mbappe

| کلیپ فصل باورنکردنی امباپه اضافه شد |

دانلود-کلیپ-امباپه

در کلیپ امباپه می‌توانید گلچینی از بهترین مهارت‌ها و گل‌های دیدنی این بازیکن را مشاهده کرده و لذت ببرید. این بازیکن فرانسوی با ۲۲ سال سن، هم اکنون یکی از استعدادهای بزرگ جهان فوتبال است که افتخارات بزرگی را در تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن کسب کرده است. او متولد آخرین ماه از سال ۱۹۹۸ است و یقینا آینده‌ی درخشانی در فوتبالش برای متصور شده‌اند. او ۱۷.۵ میلیون یورو تا آخرین برآورد سال ۲۰۱۸، درآمد سالیانه دارد و در آینده نیز تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان او خواهند بود.

در این کلیپ سعی خواهیم کرد که به مهارت‌های جذاب و دیوانه‌وار وی پرداخته و ببینیم که چرا این طور مورد توجه قرار گرفته است. او مهارت گلزنی بسیار بالایی دارد و همواره به دلیل سرعت بالا، قدرت دریبل زنی و مهارت فینیشینگ خود شناخته می‌شود. این بازی در همه‌ی زمین بازی دیده می‌شود و همواره یک فاکتور مهم در موفقیت هر باشگاهی بوده است.

121

دانلود همه کلیپ‌های نیمار – Neymar Jr

| کلیپ نیمار پادشاه دریبل در فصل ۲۰۲۲-۲۳ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-نیمار

نیمار داسیلوا سانتوس جونیور بازیکن اهل کشور برزیل است که از همان کودکی موردتوجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته است. این بازیکن ۲۸ ساله با بازی برای تیم سانتوس موردتوجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و طی ۴ فصل حضور در این تیم، توانست که ۶۸ گل مهم برای این تیم به ثمر رسانده و مثلث هجومی خطرناکی را با همراهی لیونل مسی و لوئیس سوارز رقم بزند. این بازیکن هم‌اکنون در تیم پاری سن ژرمن فرانسه توپ می‌زند و عملکرد درخشان و بهتری نیز داشته است. بازی‌های وی برای تیم ملی برزیل نیز خالی از لطف نیست و همواره یکی از ارکان موفقیت تکنیکی‌های برزیلی بده است. نیمار یک بازیکن تکنیکی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، می‌توانست در کنار رونالدو و مسی از بهترین بازیکنان لقب بگیرد.

67

دانلود همه کلیپ‌های کریم بنزما – Karim Benzema

| کلیپ بهترین گل‌های بنزما برای رئال مادرید اضافه شد |

کلیپ-بنزما

کریم بنزما فوتبالیست شناخته شده‌ای است که سال‌ها برای رئال مادرید اسپانیا توپ زده و افتخارات بسیار زیادی را با این باشگاه کسب کرده است. این افتخارات به قدری بزرگ بوده است که دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه، بعد از مدت‌ها و به دلیل مشکلاتی که کشور فرانسه با بنزما داشت، بالاخره این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده و از وی در یورو ۲۰۲۰ هم استفاده کرد که البته علیرغم عملکرد درخشان بنزما، فرانسه موفق به بالا رفتن به مراحل نهایی نشد. در این کلیپ‌ها قرار است که هنرنمایی‌های بنزما را در رده‌های مختلف مشاهده کرده و ببینیم که تا چه حدی برای تیم خود موثر بوده است. بنزما مدت‌ها در زیر سایه رونالدو هم عملکرد بالای خود را نشان داده بود و هم اکنون که به عنوان مهاجم اصلی رئال مادرید شناخته می‌شود، عملکردش بیش از پیش به چشم می‌خورد.

55

دانلود همه کلیپ‌های محمد صلاح – Mohamed Salah

| کلیپ عملکرد محمد صلاح در سال ۲۰۲۳ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-محمد-صلاح

محمد صلاح بازیکن اهل مصر و فعال در فوتبال اروپا است که در طول دوران حرفه‌ای بازی خود، همواره خوش درخشیده است و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان، در تیم لیورپول بازی می‌کند. محمد صلاح سابقه بازی برای تیم‌های رم و چلسی را هم دارد و هم‌اکنون با ۲۸ سال سن، قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را نیز در سابقه دارد. این بازیکن با یک و ۷۵ سانتی‌متر ق، فوروارد شماره یک تیم لیورپول است و گل‌های بسیار زیبا و حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده است. محمد صلاح بازیکن شماره ۱۰ تیم ملی مصر هم است و در راه‌یابی این تیم به جام جهانی سال ۲۰۱۸ نقش مهمی داشته است.

در این پست قصد داریم که دوران بازی حرفه‌ای محمد صلاح را مرور کرده و فیلم گل‌ها و مهارت‌های وی را در به نظاره بنشینیم. بهترین کلیپ‌ها و پربازدیدترین آن‌ها از یوتیوب انتخاب شده و در این پست با بهترین کیفیت ممکن قرار داده خواهد شد. شما نیز می‌توانید با ما همراه بوده و این صحنه‌های زیبا را مشاهده کنید. علاقه‌مندان دنیای فوتبال یقینا از مشاهد‌ه‌ی این کلیپ‌ها لذت خواهند برد.

70

دانلود همه کلیپ‌های سرخیو راموس – Sergio Ramos

| کلیپ تکل‌ها و دفاع برتر سرجیو راموس اضافه شد |

کلیپ راموس

با کلیپ راموس می‌توانید مهارت‌های جذاب و حیرت انگیز این بازیکن اسپانیایی و کاپیتان سرنوشت ساز تیم رئال مادرید و اسپانیا را نظاره کرده و از آن لذت ببرید. سرخیو راموس همواره به‌عنوان مدافع کلیدی برای تیم باشگاهی و ملی خود محسوب می‌شود و به‌همین دلیل نبود وی همواره در خیلی از بازی‌ها تاثیرگذار بوده است. این بازیکن در لالیگا رکوردهای ارزشمندی را برای خود ثبت کرده است و معمولا یک مدافع پیش تاخته و گلزن محسوب می‌شود که معروف‌ترین گل‌های وی نیز بعد از دقیقه ۹۰ به بعد زده شده است و نتیجه‌ی بازی را تعیین کرده است. این بازیکن ۳۵ ساله متولد ماه مارس است و در سال ۲۰۲۱ میزان حقوق سالیانه ۱۵ میلیون پوند برای وی ثبت شده است.

43

دانلود همه کلیپ‌های ارلینگ – Erling Haaland

| کلیپ تمام گل‌های هالند در لیگ انگلیس فصل ۲۰۲۲-۲۳ اضافه شد |

کلیپ-هالند

ارلینگ براوت هالند فوتبالیست اهل نروژ است که در باشگاه بورسیا دورتموند بازی کرده و به عنوان پدیده این روزهای دنیای فوتبال شناخته شده است. این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در طی فصل‌های گذشته داشته است و حتی گل‌های زیبا و تاثیرگذاری هم در لیگ قهرمانان برای دورتمند داشته است. او در کنار جیدو سانچو به عنوان زوج حمله وحشتناک بوندسلیگا شناخته شده و امیدوار است که در آینده به تیم‌های مطرح‌تر اروپایی هم ترنسفر شود. او یکی از گلزنان پر کار دنیای فوتبال است و سرعت وی در جهان شناخته شده است. طرفداران به او لقب نابودگر داده‌اند و می‌توانیم در آینده خبرهای بسیار بیشتری از او بشنویم. ارلینگ هالند سرسعت بسیار بالایی به عنوان یک ورزشکار دارد و قدرت وی هم در زمین فوتبال اثبات شده است.

66

دانلود همه کلیپ‌های زلاتان ابراهیموویچ – Zlatan Ibrahimovic

| کلیپ لحظات خشونت آمیز ابراهیموویچ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-های-ابراهیموویچ

در این مطلب قصد داریم که کلیپ ابراهیموویچ همراه با تمامی گل‌ها، پاس گل‌ها و مهارت‌های وی را برای شما آماده کنیم. زلاتان ابراهیموویچ بازیکن اهل سوئدی تیم‌های باشگاهی مختلف است که هم‌اکنون در تیم میلان ایتالیا بازی می‌کند. این بازیکن ۳۹ ساله، هنوز هم در سطح اول فوتبال جهان بازی می‌کند و به دلیل داشتن شخصیت جنگنده و خاص خود، در جهان فوتبال شناخته شده است. او یکی از بهترین مهاجمین سری آ است و توانسته است که در طول بازی خود، ۳۱ جام متنوع را کسب کند.

87

گل‌های لحظه آخری احساسی (سال ۲۰۲۳)

کلیپ-Emotional-Last-Minute-Goals-2023

 

در این کلیپ می‌توانید با گل‌های احساسی لحظه آخری در بازی فوتبال سال ۲۰۲۳ همراه شوید. این گل‌ها حساسیت مسابقه را بالا برده و سبب خیره شدن چشمان بینندگان به مسابقه شده است. این مسابقات کم نبوده و بارها شاهد عوض شدن نتایج بازی بوده‌ایم.

Emotional Last Minute Goals 2023

105

Dramatic Penalty Shootouts in Football

برترین و دراماتیک‌ترین ضربات پنالتی 

کلیپ-Dramatic-Penalty-Shootouts-in-Football

 در این شماره می‌توانید با پنالتی‌های برتر بازی فوتبال همراه شوید. برخی از بازیکنان تبحر خاصی در زدن ضربات پنالتی دارند و می‌توانند با استرس پایینی آن‌ها را تبدیل به گل کنند. در این کلیپ هم بهترین شوت‌های ضربات پنالتی را تماشا کرده و صحنه آهسته آن‌ها را تماشا خواهید کرد.

113
دانلود YT Downloader (Youtube Downloader) v9.0.0 - نرم افزار دانلود سریع فیلم از یوتیوب و سایر وبسای

نرم افزار YT Downloader (Youtube Downloader)

YTD Youtube Downloader نرم افزاری برای دانلود آسان و سریع فیلم از YouTube و سایر وبسایت های اشتراک گذاری ویدئو مانند فیس بوک، ویمئو و ... می باشد. همچنین پس از دانلود می توانید ویدئو های ذخیره شده روی سیستم را به فرمت مورد نظر خود تبدیل کنید تا امکان پخش بر روی گوشی های آیفون، آی پد، دستگاه های اندرویدی و ... را داشته باشند. امکان استخراج و ذخیره سازی جداگانه صدای فیلم نیز با فرمت های صوتی mp3 ، wav ، wma ، ac3 و ... وجود دارد. به همراه این برنامه، MP Media Player نیز به عنوان یک پلیر ساده و کاربردی برای پخش فایل های ویدئویی/صوتی نصب می شود. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است. تنها کافیست لینک فیلم مورد نظر خود را در برنامه کپی کنید تا با سرعتی باورنکردنی دانلود شود.

223

دانلود فیلم مستند Lionel Messi Destiny

این مستند موفقیت لیونل مسی در رسیدن به جام جهانی، تنها جامی که در دوران حرفه‌ای شگفت‌انگیزش در رسیدن به آن ناکام مانده بود را روایت می کند.

فیلم سرنوشت لیونل مسی مستندی ورزشی محصول کشور انگلستان است که در سال ۲۰۲۳ میلادی تولید شد، در این مستند افرادی همچون لیونل مسی، لیونل اسکالونی، امیلیانو مارتینز، الکسیس مک الیستر، جولیان آلوارز، گری لینکر، مارسلا مورا آرائوخو، کلودیو فابیان تاپیا، گیلام بالاگوئه، پابلو زابالتا، جاناتان ویلسون، سوفی مارتینز، کریستین مارتین و غیره حضور دارند.

مستند لیونل مسی اولین بار در تاریخ 25 می سال 2023 میلادی از شبکه BBC One در کشور انگلستان پخش شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، برزیل، چین، اسپانیا، مکزیک، کره جنوبی، تایلند، تایوان، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

مستند لیونل مسی Lionel Messi Destiny تاکنون با نقدهای مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین و منتقدان روبرو شده است به طوری که برای حضور شخصیت‌های شاخص، ارزش‌های تولید، مضامین مطرح شده و همچنین نحوه فیلمبرداری تحسین شده است؛ لیونل آندرس مسی متولد 24 ژوئن 1987 که با نام لئو مسی نیز مشهور است، بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در پست مهاجم و به عنوان کاپیتان برای تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینتر میامی بازی می‌کند. او به‌ طور گسترده به‌ عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ دانسته می‌شود، وی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که هفت بار برنده توپ طلا و شش بار برنده کفش طلای اروپا شده‌ است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از 800 گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده و رکورد بیشترین تعداد گل (672) را به عنوان بازیکن برای یک باشگاه (بارسلونا) دارد. مسی قبل از ترک بارسلونا در سال 2021 که تمام دوران حرفه‌ای خود را در این باشگاه گذرانده بود، 10 قهرمانی لالیگا، 7 قهرمانی کوپا دل ری، 7 قهرمانی سوپرجام اسپانیا، 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی سوپرجام اروپا و 3 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را در این تیم کسب کرده‌ است.

67

به روز شده به جدیدترین نسخه

Game-Collector

Game Collector Pro نرم افزاری بسیار کاربردی و جالب به منظور دانلود کاور بازی انواع کنسول ها و به خصوص بازی های PC می باشد ، این نرم افزار توانایی دانلود کاور بازی های Wii, Xbox 360, PS3, PSP, DS و دیگر کنسول های قدیمی را داراست ، سرور دانلود این نرم افزار Collectorz.com می باشد که شما تنها با نوشتن نام بازی مورد نظر می توانید کاورهای اوریجینال آن را با کیفیت بسیار عالی دریافت کنید ، همچنین این نرم افزار تصاویر بند انگشتی را نیز با کاور برای شما نمایش می دهد تا هنگام جستجو در نرم افزار با سردرگمی مواجه نشوید ، این نرم افزار دارای ابزارهای جستجو بسیار عالی بوده و از پایگاه داده عالی برای دانلود کاور برخوردار می باشد

 

151

LIIFT MORE تمرینات سنگین وزنه را برای همه قابل دسترس می کند، زیرا سوپر مربی جوئل فریمن دقیقاً می داند که برای ایجاد قدرت و اعتماد به نفس، دقیقاً چه چیزی لازم است. جوئل فریمن با فرمول آزمایش شده و واقعی خود در وزنه برداری کلاسیک و HIIT به شما نشان می دهد که سوزاندن چربی بیشتر و عضله سازی بیشتر نباید ترسناک یا پیچیده باشد. بنابراین چه از قبل طرفدار LIIFT4 باشید یا فقط به دنبال ارتقای نتایج خود به سطح بعدی باشید، به چالش کشیده می شوید و تحول قدرتمندی در کل بدن خواهید دید.

با ترکیبی ساده اما موثر از تمرینات وزنه برداری کلاسیک و تمرینات HIIT سوزاننده چربی، چربی بیشتری بسوزانید و عضله بیشتری بسازید. LIIFT MORE یک برنامه تمرینی برای کل بدن است.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 18 فروردین 1402 فیلم ورزشی ایرانی خارجی کلیپ
ادامه
423
دانلود Abelssoft YouTube Song Downloader 2023 v23.3 - نرم افزار دانلود آسان و سریع موزیک و فیلم از ی

نرم افزار YouTube Song Downloader

Abelssoft YouTube Song Downloader نرم افزاری برای دانلود آسان و سریع موزیک ها و فیلم های مورد علاقه از یوتیوب می باشد. برای جستجوی موزیک ها تنها کافیست عنوان آهنگ، لینک یوتیوب یا نام خواننده را در کادر جستجو وارد کنید تا نرم افزار بلافاصله فهرست پیش نمایشی از موارد پیدا شده را به شما نمایش دهد. سپس با کلیک بر روی آهنگ یا ویدئو مورد نظر، آن را دانلود کنید. Abelssoft YouTube Song Downloader به صورت خودکار بهترین کیفیت هر آهنگ را دانلود نموده و این امکان را به شما می دهد تا آن را به حجم های دیگر تبدیل نمایید. آهنگ ها در فرمت MP3 یا OGG و فیلم ها در فرمت FLV، AVI یا MP4 دانلود و در مسیر مشخص شده ای در سیستم ذخیره سازی می شوند.

107

بروز شده به آخرین نسخه

Apeaksoft Blu-ray Player پلیری قدرتمند در زمینه پخش فیلم های بلوری بوده که میتواند در پخش دیسک های Blu-ray و یا دیسک های DVD و فایل های ISO مورد استفاده قرارگیرد. Blu-ray Player از اکثریت فرمت ها نظیر 4K UHD/1080p HD/SD پشتیبانی کرده و امکان پخش فرمت های تصویری MP4, MOV, AVI, MKV  و فرمت های صوتی MP3, FLAC نظیر فراهم گردیده است.

114

دانلود Rise Media Player Alpha Preview 2 - مدیا پلیر قدرتمند برای ویندوز

 

دانلود Rise Media Player

| مدیا پلیر قدرتمند برای ویندوز |

 

Rise Media Player Alpha Preview 2 نام یک موزیک پلیر جدید، زیبا و مجهز به محیط گرافیکی جذاب و کاربرپسند است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند مجموعه‌ی موزیک‌های خود را مدیریت و پخش کند. یک مدیا پلیر، در واقع ابزاری است که با آن می‌تواند هم موزیک و هم فیلم‌ها را اجرا کرد. ترکیب دو ابزار در یک برنامه، این ویژگی کلیدی را دارد که کاربر مجبور نباشد برای پخش موسیقی و فیلم، از دو پلیر مجزا استفاده کند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، همانند دیگر مدیا پلیرها قادر است هرگونه فرمت صوتی و تصویری را پخش کند تا شما یک تجربه‌ی جذاب را در تماشای ویدیو کلیپ‌ها و یا گوش دادن به موزیک‌ها داشته باشید.

این نرم افزار، مجهز به یک رابط گرافیکی بسیار زیبا و جذاب است که سازگاری بسیار خوبی با ویندوز 11 دارد و از نظر ظاهری، گویی که یک اپ نیتیو در این سیستم‌عامل است. با این ابزار شما به سادگی می‌توانید به کالکشن موزیک‌ها و فیلم‌های خود در سیستم دسترسی داشته و لیست‌های پخش دلخواه خود را بسازید و یا اینکه، از لیست‌های پخش آنلاین برای تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. اگر که شما هم به دنبال یک مدیا پلیر همه‌کاره برای سیستم‌عامل ویندوز هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار قدرتمند را از دست ندهید....

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 29 بهمن 1401 دانلود نرم افزار فیلم ورزشی ایرانی خارجی کلیپ
ادامه
509
دانلود EMDB v5.16 - نرم افزار جمع آوری اطلاعات و پوستر فیلم ها از سایت IMDb

نرم افزار EMDB

‌سایت بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلم (Internet Movie Data Base) با نام اختصاری IMDb در سال 1990 توسط کول نیدهام پایه‌گذاری شد. در این بانک اطلاعاتی آنلاین، اطلاعات فراوانی در مورد فیلم‌ها، بازیگران، مجموعه‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدئویی، محصولات Direct - To - Video و برنامه‌های ویدیویی قابل دسترسی است. IMDb همچنین یک سایت رایگان است. این سایت در سال 1998، به شرکت آمازون واگذار شد. در سایت IMDb تا نوامبر سال 2011 اطلاعات بیش از یک میلیون و 854 هزار عنوان فیلم ثبت شده است. همچنین تا تاریخ فوق حدود 4 میلیون و یک صد هزار زندگینامه از شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی جهان گردآوری شده است. اطلاعات این سایت به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی قابل مشاهده هستند. در سال 2002، IMDb سایتی به نام IMDbPro را در کنار خود به کاربران معرفی کرد که شامل اطلاعات حرفه‌ای‌تر در ارتباط با روش‌های تماس با دست‌اندرکاران تهیه فیلم‌ها، عناوینی که در دست تهیه هستند، تاریخ‌ شروع و اتمام فیلم‌های در مرحله تولید و حجم وسیع‌تری از اطلاعات بازرگانی فیلم‌هاست.
EMDB نرم افزاری است که قادر است از سایت معتبر و معروف IMDb، تمامی اطلاعات یک فیلم را جمع آوری کرده و برای شما ذخیره سازی کند.

EMDB نرم افزاری کم حجم و بسیار کاربردی برای ساخت کالکشن های فیلم و سازماندهی آن هاست، در حقیقت این نرم افزار دیتابیسی از فیلم های شما، ایجاد می کند. این نرم افزار قادر است از سایت IMDb تمامی اطلاعات یک فیلم را جمع آوری کند و برای شما ذخیره سازی کند. به این صورت شما یک کالکشن حرفه ای از فیلم های مورد نظر خود خواهید داشت. این نرم افزار می تواند پوستر (کاور) فیلم ها را از سایت IMDb جمع آوری کرده و برای شما به صورت های مختلف مانند سایز بزرگ، سایز متوسط، بند انگشتی و ... ذخیره سازی کند، شما همچنین قادر خواهید بود تا محتویات کالکشن خود را به صورت فایل های CSV و یا Text و حتی به صورت سایت خروجی بگیرید و به راحتی از آن ها در هر جا استفاده کنید. همچنین این نرم افزار به کمک زبان C++ در نرم افزار Microsoft Visual Studio 2008 نوشته شده و شما برای اجرای آن نیازی به .NET framework نخواهید داشت.

179

دانلود InShot ویرایشگر فوق حرفه‌ای فیلم برای اندروید

 

 

دانلود InShot برای اندروید

| اینشات ویرایشگر فوق حرفه‌ای فیلم برای اندروید + نسخه Mod |

 

InShot Pro – Video Editor & Video Maker 1.869.1383 اینشات نام یک اپلیکیشن فوق‌ حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه ویرایش و کار بر روی کلیپ‌های ویدیویی در سیستم‌عامل اندروید است که امکانات کامل یک ابزار ویرایش و تدوین فیلم را در اختیار شما قرار می‌دهد. این‌شات، ابزاری است که شما با استفاده از آن می‌توانید ویرایش‌هایی خلاقانه و حرفه‌ای بر روی ویدیو کلیپ‌ها انجام دهید؛ آن‌هم بدون نیاز به کامپیوتر! در واقع با استفاده از این اپلیکیشن حرفه‌ای، شما می‌توانید امورات مختلفی همچون برش فیلم، تار کردن بک‌گراند، اضافه کردن موزیک به پس‌زمینه فیلم‌ها، افزودن افکت‌های بصری، متن، ایموجی و فیلترها بر روی ویدیو کلیپ دلخواه خود را در نهایت سادگی انجام دهید. طراحی این اپلیکیشن به شکلی است که حتی افراد مبتدی هم می‌توانند با امکانات متعدد آن ارتباط برقرار کرده و کلیپ‌هایی دیدنی بسازند.

این اپلیکیشن، امکانات جامع و قدرتمند یک ابزار ویرایش حرفه‌ای فیلم را در خود دارد و برای استفاده از آن، نیازی به مهارت‌های تخصصی هم ندارید. این برنامه روزانه توسط میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری از ویدیو کلیپ‌هایی که روزانه آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر یوتیوب، اینستاگرام، تیک تاک، فیسبوک، واتساپ و … می‌بینید هم تماما با این برنامه ساخته و ویرایش می‌شوند. برنامه اینشات کلیه امکانات مورد انتظار شما از یک ویرایشگر ویدیو را در خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت برش دادن ویدیو، چسباندن و یا ادغام ویدیوها با هم، جداسازی بخشی از تصویر، یکسان‌سازی نسبت و ابعاد تصویر، چرخاندن فیلم، اضافه کردن موزیک و افکت‌های صوتی به پس‌زمینه فیلم‌ها، دارا بودن ده‌ها افکت و فیلتر حرفه‌ای و زیبای ساخت و تدوین فیلم و صدها ویژگی جذاب دیگر از مهم‌ترین خصوصیات قابل توجه این اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار به شمار می‌روند

604

جدیدترین نسخه + کرک

CyberLink PowerDirector نسخه جدید نرم افزار قدرتمند تولید حرفه ای فیلم می باشد ، پشتیبانی از ویرایش چند دوربینی به شما امکان وارد کردن ویدئوهای تهیه شده از چندین دستگاه مختلف و هماهنگ سازی آنها با ترک های صوتی را می دهد. ابزار طراحی تم به شما امکان ساخت اسلایدشوهای متحرک 3D برای عکس ها و ویدئوها را می دهد که یکی از بهترین امکانات این نرم افزار است.

CyberLink PowerDirector شامل صدها افکت حرفه ای با قیمت بیش از 400 دلار و قالب های آماده برای ساخت ویدئوهای جذاب می باشد. هم اکنون زمان آن فرا رسیده تا کیفیت ویدئوهای ساخته شده خود را افزایش دهید! شما می توانید از 4 دوربین به صورت همزمان ویدئوهای خود را وارد کنید، همگام سازی کرده و ویراسش کنید. قابلیت سوییچ زنده دوربین ها با انتخاب بهترین زاویه دوربین و بهترین نما به صورت همزمان از دوربین های دیجیتال، DSLR، گوشی های هوشمند و دوربین های فیلم برداری از دیگر اماکانات بی نظیر CyberLink PowerDirector است.

همگام سازی ترک های صوتی با ویدئو نیز در این نسخه از CyberLink PowerDirector بهبود یافته است. همچنین شما می توانید ویدئوهای خود را درون تم های متحر 3 بعدی قرار دهید. ابزار جدید طراحی تم CyberLink PowerDirector می تواند ویدئوها و عکس های شما را به راحتی به ویدئوهای 3 بعدی متحرک تبدیل کند. کافیست ویدئو و عکس های خود را انتخاب کرده و وارد نرم افزار کنید حالا می توانید بیش از 30 قالب 3 بعدی مختلف را انتخاب کرده و از ویدئوهای خود خروجی تهیه کنید

دانلود 21.0.2116.0 CyberLink PowerDirector Ultimate + کرک

نسخه حجم سرور پی سی دی
64bit 749MB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود CyberLink PowerDirector Ultimate v17.6.3125.0 + کرک

نسخه حجم سرور پی سی دی
1 998MB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود سری قدیمیتر CyberLink PowerDirector Ultra v16.0.1927.0 + کرک

نسخه حجم سرور پی سی دی
1 860MB DOWNLOAD

 

دانلود سری قدیمیتر CyberLink PowerDirector Ultimate Suite 15.0.2026.0 + کرک

نسخه حجم سرور پی سی دی
1 1.26GB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود سری قدیمیتر برنامه CyberLink PowerDirector Ultimate Suite 14 + کرک

نسخه حجم سرور پی سی دی
1 1GB DOWNLOAD
2 539MB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

راهنما:

. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. ابتدا دو لاین زیر را در فایل hosts موجود در مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc وارد کنید و سپس نرم افزار را نصب کنید:
127.0.0.1 cap.cyberlink.com
127.0.0.1 activation.cyberlink.com
3. پس از نصب فایل Reg Patch.reg را اجرا کنید
4. نرم افزار را باز کرده و یک فایل mp4 را وارد کرده و وارد تب Produce شده و H265 output format را انتخاب کنید که در این بخش از شما Activation می خواهد. قسمت Offline Activation را انتخاب کنید و شماره سریال 11111111111 را وارد کنید.
5. در انتها جهت از بین بردن واترمارک برنامه طبق آموزشی که در پوشه How to setup codec activation and remove watermark موجود است پیش بروید
 
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.
183

دانلود CapCut 1.1.0 - ویرایشگر حرفه‌ای فیلم‌ها

 

دانلود CapCut

| ویرایشگر حرفه‌ای فیلم‌ها |

 

CapCut 1.1.0 نام یک ابزار ویرایشگر ویدیویی جدید با کاربری آسان است که کاربران را قادر می‌سازد که بتوانند فیلم‌های خود را به شیوه‌های مختلف ویرایش کنند. این برنامه به دلیل دارا بودن کتابخانه‌ای گسترده از انواع ابزارهای لازم برای ویرایش فیلم، یک ابزار بسیار عالی برای برطرف کردن نیاز کاربران جهت ویرایش و تدوین فیلم محسوب می‌شود. ابزارهای ویرایش فیلم، در طول سال‌های اخیر بیشتر و بیشتر در دسترس بوده‌اند و پیشرفت‌های اخیر در حوزه فناوری، این امکان را برای بسیاری از کاربران فراهم کرده که بتوانند فیلم‌های خود را حتی از طرق گوشی تلفن همراه و یا صفحات وب هم ویرایش کنند. با این تعریف، می‌توان گفت که ابزارهای ویرایشگر ویدیو امروز ساده و قابل دسترس‌تر شده‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید و کاربردی را برای ویرایش فیلم‌ها در دسترس شما مخاطبان قرار می‌دهیم که با استفاده از آن به سرعت می‌توانید ویدیو کلیپ‌های خود را ویرایش و در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به‌اشتراک بگذارید.

این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که در اولین نگاه، محیط آن برای شما شباهت بسیاری به انواع ابزارهای ویرایشگر فیلم خواهد داشت. در این برنامه، کتابخانه‌ای گسترده و پرامکانات قرار دارد که در آن انواع انیمیشن‌ها، استیکرها، افکت‌های حرکتی، فیلترها و … گنجانده شده‌اند که می‌توانید هریک از آن‌ها را بر روی فیلم‌های خود اعمال و از تجربه‌ی کار با این نرم افزار بهترین نتیجه را ببینید

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 22 مهر 1401 دانلود نرم افزار فیلم ورزشی ایرانی خارجی کلیپ
ادامه
211

دانلود Windows Video Converter 2020 8.0.6.2 - تبدیل فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود Windows Video Converter

| تبدیل فرمت‌های ویدیویی |

 

Windows Video Converter 2022 v9.9.9.8 نام یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه تبدیل فرمت‌های ویدیویی به همدیگر است که به کمک آن می‌توانید انواع مختلف فرمت‌ها را در نهایت سادگی به همدیگر تبدیل کنید. همانطور که می‌دانید، دستگاه‌های مختلف معمولا از فرمت خاصی برای ضبط و پخش فیلم‌ها پشتیبانی می‌کنند. به عنوان مثال، زمانی که شما یک فایل ویدیویی را به کمک دوربین گوشی آیفون ضبط می‌کنید، امکان پخش مستقیم آن در برخی گوشی‌های قدیمی‌تر اندروید برایتان وجود ندارد. در چنین مواقعی لازم است که فرمت فایل ویدیویی مورد نظر خود را به فرمتی قابل پخش در دستگاه مقصد تبدیل کنید.

به مظور تبدیل کردن فرمت‌های ویدیویی به همدیگر، حتما لازم نیست که از ابزارهای حرفه‌ای و یا ترکیبی از چند برنامه مختلف استفاده کنید؛ زیرا که با استفاده از این برنامه کاربردی قادر هستید فایل ویدیویی مورد نظر خود را به آسانی به بیش از 1000 فرمت مختلف متناسب با نیاز خود تبدیل کنید. استفاده از این برنامه، تا 30 برابر سرعت تبدیل ویدیوها را بالاتر می‌برد و این در حالی‌ست که کیفیت اصلی فایل ویدیویی شما حین فرآیند تبدیل به طور کامل حفظ خواهد شد. در صورتی که شما هم نیاز به یک جعبه ابزار کامل برای تبدیل فرمت‌های ویدیویی دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه را از دست ندهید. 

121
دانلود 4K Video Downloader v5.0.0.5103 Beta x86/x64 - نرم افزار دانلود ویدئو های آنلاین

نرم افزار 4K Video Downloader

4K Video Downloader نرم افزاری برای دانلود سریع ویدیو های با کیفیت از وبسایت هایی نظیر یوتیوب می باشد که رابط کاربری ساده نرم افزار به شما اجازه می دهد تا توسط کلید Paste Url لینک ویدیو را از Clipboard وارد کرده و به لیست دانلود خود اضافه کنید. یکی از مزیت های نرم افزار 4K Video Downloader پشتیبانی از فرمت های جدید با کیفیت بالا می باشد. همانطور که می دانید فرمت های جدیدی مانند 4K و 8K که به تازگی وارد دنیای مجازی شده اند با کیفیت دو برابر و چهار برابر فایل های Full HD ارایه می شوند و نرم افزار های کمی از این فرمت ها پشتیبانی می کنند و قابلیت دانلود آن ها نیز در هر نرم افزاری وجود ندارد. نرم افزار 4K Video Downloader با استفاده از آخرین تغییرات ایجاد شده در هسته می تواند این فایل ها را از سایت های مختلف دریافت نماید. بخش جالبی که در نرم افزار 4K Video Downloader قرار داده شده بخش Smart Mode می باشد . بطوریکه کاربر ابتدا فرمت مورد نظر خود را انتخاب می کند، سپس نرم افزار با استفاده از حجم و فرمت ،نوع فایل ویدئویی مورد نظر را دانلود می کند. تبدیل به فرمت های MP4, MKV, M4A, MP3, FLV, 3G پس از دانلود از دیگر مزیت های نرم افزار 4K Video Downloader به شمار می رود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  4K Video Downloader:
- قابلیت دریافت ویدیوی های با کیفیت بالا از جمله 4K و 8K
- امکان دانلود ویدیوهای سایت های مختلف
- دانلود پلی لیست کامل ویدیوها از وب سایت های پخش ویدیوی آنلاین
- ذخیره سازی ویدیوها در کیفیت های HD 1080p, HD 720p یا 4K
- دارا بودن قابلیت ذخیره سازی زیرنویس
- امکان ذخیره سازی پروفایل های تنظیمات
- امکان دانلود فیلم های 3 بعدی
- دارا بودن نسخه مختلف برای انواع پلت فرم ها
- قابلیت تبدیل ویدیوها پس از دانلود به فرمت های رایج
- دارای گزینه Smart Mode برای سهولت در دانلود
- رابط کاربری ساده و آسان
- و ...

4K Video Downloader Screenshot 1

4K Video Downloader

4K Video Downloader allows to download video, audio and subtitles from YouTube in high-quality and as fast as your computer and connection will allow. If you want that video on your iPad, iPhone or other device we've got you covered. Downloading is simple and straightforward: just copy the video link from your browser and click 'Paste Url'. Done!

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 and newer

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: OpenMedia LLC Link to
نام انگلیسی: 4K Video Downloader
شماره نسخه: v5.0.0.5103 Beta
حجم فایل: 91 + 105 مگابایت
تاریخ انتشار: 23:55 - 1401/7/16 | 2022.10.08
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 3.5 Star(s) 3.5/5

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در نوار پایین ویندوز، در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار دارد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز 10و11: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.

رمز فایل www.p30download.com 
نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 18 مهر 1401 دانلود نرم افزار فیلم ورزشی ایرانی خارجی کلیپ موزیک ویدئویی ایرانی خارجی
81

دانلود Xreveal 2.3.1 - شکستن قفل‌های CD/DVD/Blu-ray

 

دانلود Xreveal

| نرم افزار شکستن قفل‌های CD/DVD/Blu-ray |

 

Xreveal 2.3.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور از بین بردن محدودیت از دیسک‌های CD/DVD/BR و برداشتن کلیه موانع موجود برای کپی و به‌اشتراک‌گذاری محتوای آن‌هاست. این برنامه، به طور خاص با هدف از بین بردن محدودیت دیسک‌های فشرده عرضه شده و ضمن سازگاری کامل با دیسک‌های سی‌دی، دی‌وی‌دی و بلوری به شما کاربران قابلیتی می‌دهد که بتوانید هرگونه محدودیت موجود بر روی دیسک‌های محافظت شده را از بین ببرید و به سادگی محتوای آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارید. با توجه به اینکه این روزها، دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray کاربرد کمتری به نسبت انواع دیگر دیسک و حافظه‌ها دارند، کاربران ترجیح می‌دهند که از حافظه‌های جایگزین برای دسترسی به اطلاعات مختلف خود استفاده کنند. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای به‌اشتراک‌گذاری آسان‌تر دیتای موجود در انواع دیسک‌های فشرده هستید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید.

این نرم افزار، بیشتر در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید محتوای دیسک CD/DVD/Blu-ray از قبیل فیلم و یا موسیقی را استخراج و محدودیت‌های به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها را از بین ببرید. با این ابزار، شما می‌توانید هرگونه محدودیت و یا قفل‌های نرم افزاری موجود بر روی دیسک‌های مذکور را از میان بردارید و از کارکرد جادویی این نرم افزار نهایت بهره را ببرید. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و کاربران بلافاصله بعد از نصب و راه‌اندازی می‌توانند استفاده از آن را شروع کرده و با آن محدودیت‌های موجود بر روی دیسک‌ها را از بین ببرند

85

دانلود HitPaw Object Remover 1.0.0.16 - حذف اشیای اضافه از فیلم‌ها

 

دانلود HitPaw Object Remover

| حذف اشیای اضافه از فیلم‌ها |

 

HitPaw Object Remover 1.0.0.16 نام یک ابزار کاربردی و جدید به منظور حذف کردن اشیای اضافه از فیلم‌ها است که به شما اجازه می‌دهد که بتوانید به شکلی هوشمندانه، حرکات اشیای مورد نظرتان در فیلم‌ها را تشخیص داده و با تکنولوژی هوش مصنوعی آن‌ها را به شکلی کاملا طبیعی و غیرمحسوس حذف کنید. احتمالا این نیاز برای شما هم احساس شده که بخواهید در ویدیوهایی که با گوشی موبایل خود به صورت شخصی ضبط می‌کنید، اشیای اضافی را حذف کنید؛ البته به گونه‌ای که اثرات آن در پس‌زمینه فیلم محسوس نباشد! اگر که به دنبال ابزاری برای حذف کردن اشیا و یا اشخاص از فیلم‌های خود هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی را برای شما آماده کرده‌ایم که قادر است چنین کاری را با سهولت و سادگی بسیار برای شما به انجام برساند.

آیا برای حذف کردن اشیای اضافه از ویدیوها با مشکل مواجه هستید و هنوز ابزار مخصوص به این کار را پیدا نمی‌کنید؟ با استفاده از نرم افزار قدرتمند و باکیفیتی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، همه چیز برای آنکه بتوانید اشیاء را از پس‌زمینه ویدیوها پاک کنید ساده‌تر خواهد شد. این برنامه با تکنولوژی هوش مصنوعی کار می‌کند و قادر است ضمن تشخیص پس‌زمینه، آن را در تمام فرآیند قفل کند تا پس از حذف شدن شیء و یا شخص مورد نظر از فیلم، هیچ تغییر محسوسی در پس زمینه رخ ندهد و همه چیز طبیعی جلوه کند.

106

دانلود GOM Mix Pro 2.0.4.7.1 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم‌

 

دانلود GOM Mix Pro

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم‌ |

 

GOM Mix Pro 2.0.5.4.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ساخت و ویرایش فیلم است که امکاناتی گسترده در این زمینه را برای شما فراهم می‌آورد. این برنامه متناسب با هر نیازی، یک ابزار همه‌کاره برای ویرایش فیلم‌ها به شمار می‌رود. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توانید هر نوع فرمت ویدیوی را فراخوانی کرده و افکت‌های بصر مختلف را بر روی آن اعمال کنید. در صورتی که شما هم نیاز به یک ابزار قدرتمند جهت کار بر روی فرمت‌های ویدیویی نیاز داشته باشید، این نرم افزار می‌تواند کلیه نیازهای شما در این زمینه را تحت پوشش خود قرار دهد و انتظارات‌تان در این زمینه را برآورده سازد.

این برنامه به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید انواع مختلف افکت‌ها و ویرایش‌ها را بر روی ویدویهای خود اعمال کنید. در محیط این نرم افزار شما به آسانی می‌توانید فیلم‌ها را باز کنید و با ویرایشی سریع و آسان، به شکل مستقیم آن‌ها را در فضای آنلاین منتشر کنید. همانطور که می‌دانیم، ابزار فتوشاپ (Photoshop) به کاربر امکانی می‌دهد که بتواند صدها افکت و فیلتر مختلف را بر روی تصاویر اعمال کند. اگر به ابزار مشابهی برای فیلم‌های خود نیاز دارید که بتواند تمام این ویرایش‌ها را بر روی فیلم‌ها نیز اعمال کند، این نرم افزار یکی از بهترین ابزارها در این زمینه به شمار می‌رود. این نرم افزار از کلیه فرمت های رایج ویدیویی پشتیبانی دارد و شما به آسانی می‌توانید نیازهای خود در این حوزه را برطرف کنید

102

دانلود dupeGuru 4.3.1 x86/x64 - نرم افزار جستجو و حذف اطلاعات تکراری

 

دانلود dupeGuru

| نرم افزار جستجو و حذف اطلاعات تکراری |

 

dupeGuru 4.3.1 x86/x64 نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا سیستم خود را از فایل‌ها و دیتاهای تکراری و بلااستفاده پاک کنید. با این کار شما می‌توانید تا حد قابل توجهی از فضای هارد دیسک را آزاد کرده و از آن به شکل موثرتری استفاده کنید. این اپ، در واقع یک نرم افزار متن‌باز و کراس پلتفرم برای حذف کردن اطلاعات تکراری از سیستم است؛ به گونه‌ای که شما می‌توانید با اجرا و اسکن دقیق هارد دیسک سیستم، کلیه اطلاعات تکراری در جای جای سیستم را تشخیص داده و با چند کلیک اقدام به حذف آن کنید.

کارکرد روزانه و مداوم با سیستم‌های رایانه‌ای، معمولا این مشکل را به وجود می‌آورند که اطلاعات شخصی کاربر در قسمت‌های مختلف تکرار شده باشد. جستجو و پیدا کردن اطلاعات تکراری در قسمت‌های مختلف سیستم به طور دستی، کاری سخت و پرخطا است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید سیستم خود را به طور کامل از لحاظ وجود یا عدم وجود اطلاعات تکراری اسکن کنید و در صورت موجود بودن، نسخه‌های تکراری فایل‌ها را حذف کنید. با این اقدام، شما می‌توانید تا حد قابل توجهی از فضای اشغال شده در سیستم را آزاد و فضای آن را برای ذخیره اطلاعات شخصی‌تان مورد استفاده قرار دهید

270
دانلود Adobe Master Collection 2022 v24.06.2022 x64 - مجموعه‌ کامل نرم افزارهای ادوبی ۲۰۲۲

ادوبی مستر کالکشن ۲۰۲۲

Adobe Master Collection 2022 محصول شرکت ادوبی مجموعه‌ای است متشکل از جدیدترین، حرفه‌ای‌ترین و خلاقانه‌ترین نرم افزارها در حوزه‌های طراحی، نقاشی، گرافیک، معماری، ویرایش فیلم، آهنگ سازی، توسعه وب، عکاسی، سرویس‌های ابری و غیره، که جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.