>

SPORT - 5

21

دانلود HotCornersWin 0.8.4 Beta - استفاده از قابلیت Hot Corners مک در ویندوز

 

دانلود HotCornersWin

| استفاده از قابلیت Hot Corners مک در ویندوز |

 

HotCornersWin 0.8.4 Beta نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای ویندوز 10 و ویندوز 11 است که امکان هات کرنرز (Hot Corners) را برای شما فعال می‌کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، در سیستم عامل مک macOS شرکت اپل، ویژگی محبوبی تحت عنوان Hot Corners وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با حرکت ماوس به سمت گوشه‌های صفحه، عملکردی مشخص را اجرا کنید. مثلاً با حرکت ماوس به سمت گوشه بالا و سمت چپ صفحه، می‌توانید صفحه اول صفحه دسکتاپ خود را نشان دهید. به هر گوشه از صفحه نیز می‌توانید وظیفه‌های مختلفی را تخصیص دهید.

این قابلیت از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از کاربران در مک قرار گرفت و بسیاری افراد نیز امروزه از آن به طور معمول استفاده می‌کنند. از آنجا که این قابلیت می‌تواند برای کاربران ویندوز نیز مفید باشد، ابزاری کوچک و کاربردی در همین راستا در دسترس قرار گرفته که امکانی مشابه هات کرنرز در مک را در ویندوز فعال می‌کند. در این مطلب، به شما کاربران عزیز ویندوز 10 و ویندوز 11 توصیه می‌کنیم اگر که می‌خواهید مشابه قابلیت هات کرنرز (مک) را در ویندوز داشته باشید، فرصت استفاده از این ابزار ساده و کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار HotCornersWin را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

22

دانلود iController 0.4.4 - نرم افزار تبدیل گوشی به موس کامپیوتر

 

دانلود iController

| نرم افزار تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر |

 

iController 0.4.4 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای ویندوز است که به طور متن‌باز در دسترس قرار می‌گیرد. با کمک این نرم افزار، شما می‌توانید گوشی موبایل خود را با سهولت بسیار به موس و کیبورد برای کامپیوتر تبدیل کنید. همانطور که می‌دانید، یکی از روش‌های مرسوم کار با سیستم، استفاده از موس و کیبورد است. به طور معمول، همه‌ی ما از موس برای انجام بسیاری از کارهای روزمره‌مان استفاده می‌کنیم. اگر که بسته به شرایط، امکان دسترسی به موس یا کیبورد برایتان وجود ندارد، در این مطلب برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید گوشی موبایل خود را به موس و کیبورد بی‌سیم تبدیل کنید.

این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید بدون نیاز به فاصله‌‌ای که از رایانه دسکتاپ یا لپ تاپ دارید، با موس یا کیبورد کار کنید. معمولا همه ما همواره گوشی تلفن همراه خود را به همراه داریم. استفاده از همین دستگاه می‌تواند در کنترل موس یا کیبورد سیستم شما را یاری کند. پس از راه‌اندازی اولیه، این ابزار یک آی‌پی و پورت را نمایش می‌دهد که می‌توانید آن را در مرورگر گوشی موبایل خود وارد کرده و از این طریق، به طور مستقیم با موس و کیبورد خود را در سیستم (ویندوز/مک) کنترل کنید. این برنامه بدون نیاز به کلاینت اندروید یا آیفون، به طور مستقیم یک صفحه وب ساده را در دسترس شما می‌گذارد تا بتوانید از این طریق، کنترل موس و کیبورد را در دست بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iController را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

15

آموزش نصب Windows Subsystem for Linux (WSL) در ویندوز 11

 

آموزش نصب Windows Subsystem for Linux (WSL) در ویندوز 11

| ویندوز ساب‌سیستم فور لینوکس را چگونه نصب کنیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید از طریق آن، با سهولت بسیار WSL را در ویندوز نصب کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، Windows Subsystem for Linux (WSL) قابلیت جدیدی در ویندوز است که به کمک آن، امکانات متعددی از لینوکس را می‌توان در ویندوز هم فعال کرد. ویندوز ساب‌سیستم فور لینوکس (WSL) یک ویژگی است که در سیستم عامل ویندوز 10 معرفی شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا امکان اجرای برنامه‌ها و دستورات لینوکسی را مستقیماً درون ویندوز داشته باشند. WSL اجرای محیط لینوکسی با استفاده از یک لایه فراهم می‌کند که بین هسته ویندوز و هسته لینوکسی قرار می‌گیرد. با استفاده از WSL، کاربران می‌توانند پکیج‌های لینوکسی را نصب کرده، اسکریپت‌ها و دستورات را اجرا کنند و به طور عمومی از برنامه‌های متن باز و ابزارهای توسعهٔ لینوکس استفاده کنند.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 22 فروردین 1403 دانلود نرم افزار اینترنت سایر آیکون تم ویندوز
ادامه
22

دانلود نرم افزار ترمیم و افزایش کیفیت عکس های قدیمی (برای اندروید)
Remini 3.7.581 Android

 

 

نرم افزار ترمیم و افزایش کیفیت عکس های قدیمی (برای اندروید) - Remini 3.7.581 Android

 


Remini یک نرم‌افزار ویرایش تصاویر است که طراحی شده است تا به کمک هوش مصنوعی و تکنیک‌های پیشرفته، تصاویر فشرده و کم‌کیفیت را به تصاویر واضح، روشن و با کیفیت بالا تبدیل کند. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های قدیمی، فرسوده یا مبهم را بازسازی کرده و به شکلی نوین و زیبا مجدداً احیا کنید. با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته تصحیح تصاویر و تنظیمات انعطاف‌پذیر، Remini به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی و با دقت بالا تصاویر خود را بهبود بخشند و به آن‌ها زندگی جدیدی ببخشند.

این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری یادگیری عمیق، می‌تواند تصاویری را که به دلیل فشرده‌سازی یا دیگر عوامل از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، بازسازی و بهبود بخشد. از ویژگی‌های اصلی این نرم‌افزار می‌توان به بازسازی جزئیات، حذف نویز و دستکاری خودکار تصاویر اشاره کرد. با رابط کاربری ساده و کارآمد، Remini به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی تصاویر خود را ویرایش کرده و به نتایجی حرفه‌ای دست یابند.

Remini امکان ویرایش و بهبود تصاویر را با تکنولوژی‌های پیشرفته مانند یادگیری عمیق و هوش مصنوعی، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با ارائه ابزارها و ویژگی‌های متنوع، امکانات گسترده‌ای را برای بهبود تصاویر فراهم می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر خود را به سادگی و بهبود بخشند. این اپلیکیشن به عنوان یکی از بهترین ابزارهای ویرایش تصاویر برای افزایش کیفیت و شفافیت تصاویر شناخته می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی تصاویر خود را بهبود دهند و لذت ببرند.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 20 فروردین 1403 دانلود موبایل اینترنت تصویر عکس گوناگون عکس گرافيکي
ادامه
20

Folder Lock

دانلود Folder Lock جدیدترین نسخه و اخرین آپدیت نرم افزار FolderLock با لینک مستقیم و رایگان در ادامه مطلب .

Folder Lock نرم افزاریی در رابطه با بالا بردن امنیت فایل ها و داده هایمان در سیستم است و می توانید با قفل گذاری و رمزگذاری به روی فایل امنیت اطلاعاتمان را تضمین کنیم و بالا ببریم.شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به راحتی به روئی فایل ها رمز بگزارید و یا بتوانید آنها را مخفی کنید و از دید دیگران آنهارا پنهان کنید و یا تنظیماتی روی فایل ها ایجاد کنید مانند تغییر نام و پاک شدن ناخودآگاه فایل جلوگیری کنید.همچنین شما می توانید بر روی حافظه های قابل حمل خود مانند فلش مموری،کارت های حافظه،DVD و CD را نیز رمزگذاری و یا قفل گذاری کنید و بتوانید امنیت آنهارا نیز افزایش دهید و این یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار امنیتی و مفید است.علاوه بر این نرم افزار به شما کمک می کند در برابر ویروس ها،حملات هکر ها و جلوگیری از نابود شدن و خرد شدن فایل هایتان جلوگیری می کند و این نرم افزار می تواند در کار های دیگر نیز به شما کمک کند.می توانید برنامه را به اکسپلورر ویندوز اضافه کنید.

16

دانلود بازی Crashday Redline Edition برای PC

 

دانلود بازی Crashday Redline Edition برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز تصادفات رانندگی |

| نسخه TiNYiSO |

 

Crashday Redline Edition بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی و اکشن می باشد که در سال 2018 توسط 2tainment GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی کامپیوتری جدید، یک قانون ساده وجود دارد: سرعت بیشتر برابر است با آسیب‌دیدگی بیشتر! البته در این بازی، آسیب دیدن خودروها چیز چندان عجیبی نیست! بازی شبیه‌ساز تصادفات رانندگی، شما را به عنوان یک راننده اتومبیل خبره وارد میدان رقابت می‌کند؛ جایی که ده‌ها اتومبیل دیگر با یکدیگر در حال رقابت هستند. محیطی که در آن به رانندگی ماشین مشغول هستید، به طور کامل قابل اصلاح و شخصی‌‌سازی است؛ بدین ترتیب شما حتی قادر هستید مسیر بازی را نیز خودتان طراحی کنید!

برای ساخت مسیرهای مختلف رانندگی، شما به 150 آیتم مختلف ساختمانی دسترسی دارید که از هرکدام می‌توان برای ساخت گوشه‌ای از میادین رقابت‌ها استفاده کرد. به طور کلی در این بازی ده‌ها مسیر مختلف و تعداد 12 وسیله نقلیه شیک و مدرن طراحی شده‌اند که شما می‌توانید با برگزیدن آنان، از تجربه رانندگی و تصادفات واقع‌گرایانه با آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Crashday Redline Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دریافت نمایید.

 

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 20 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
24  دانلود بازی The Callisto Protocol Deluxe Edition – RUNE/ElAmigos – UPDATE v26.03.2024 برای کامپیوتر

بازی The Callisto Protocol برای کامپیوتر

دانلود بازی The Callisto Protocol برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود The Callisto Protocol برای کامپیوتر با لینک مستقیم – بازی پروتکل کالیستو

The Callisto Protocol Deluxe Edition v26.03.2024 – RUNE / ElAmigos / DODI / FitGirl

نسخه جدید ElAmigos با حجم کمتر اضافه شد

دانلود بازی The Callisto Protocol – پروتکل کالیستو عنوانی در سبک ترسناک و بقا می باشد که توسط استودیو بازی سازی Striking Distance Studios ساخته و توسط KRAFTON منتشر شده است. این عنوان دنباله‌ای معنوی برای سری Dead Space محسوب می‌شود و توسط گلن اسکافیلد، خالق بازی‌های Dead Space، ساخته شده است. داستان بازی در سال 2342 در کالیستو، دومین قمر بزرگ مشتری، اتفاق می‌افتد. شما در نقش جیکوب لی، زندانی زندان بلک آیرون، در میان شیوع بیوفاژها قرار می‌گیرید. بیوفاژها انسان‌های جهش‌یافته‌ای هستند که تبدیل به موجوداتی خشن و وحشی شده‌اند.


بازی ترسناک The Callisto Protocol که در 300 سال آینده اتفاق می‌افتد، شما را در نقش جیکوب لی قرار میدهد. قربانی سرنوشتی که به زندان آهن سیاه، یک ندامتگاه با حداکثر امنیت واقع در قمر مشتری، کالیستو پرتاب شده است. هنگامی که زندانیان شروع به تبدیل شدن به موجودات هیولا می کنند، زندان در هرج و مرج پرتاب می شود. برای زنده ماندن، جیکوب باید راه خود را به سمت امن بجنگد تا از زندان آهن سیاه فرار کند، در حالی که اسرار تاریک و آزاردهنده مدفون در زیر سطح کالیستو را کشف می کند.

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 11 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
29  دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition – FLT/ElAmigos – ALL Update برای کامپیوتر
 

دانلود بازی Horizon Forbidden West

دانلود بازی Horizon Forbidden West برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Horizon Forbidden West برای کامپیوتر با لینک مستقیم

بازی Horizon Forbidden West ادامه‌ای برای بازی محبوب Horizon Zero Dawn محسوب می‌شود که در دنیایی پس از پایان دنیای پسا‌نوپایی حرکت می‌کند. این بازی، داستان Aloy را ادامه خواهد داد که یک شکارچی جوان در جهانی پس از انسان‌ها است. او به دنبال رازهای گمشده و تاریخ‌نگاری فراموش‌شده می‌گردد. در این قسمت، ایلوی به سفری در سراسر دنیای Forbidden West می‌رود، جایی که ماجراهای جدید، مخلوطی از جنگ، تاریخ، و فناوری هوش مصنوعی را برای او به ارمغان می‌آورد. یکی از جذابیت‌های این بازی، دنیای جهان‌باز و رویایی است که با تکنولوژی پیشرفته و همچنین تغییرات زیست محیطی پر شده است.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 03 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه
31

نسخه اورجینال PSN | جدیدترین ورژن v1.002.000

Dragons Dogma 2 ps5

Dragons Dogma 2 PS5 یک بازی نقش‌آفرینی اکشن آینده‌نگاری است که توسط کپکام توسعه داده و منتشر خواهد شد. این بازی، ادامه‌ای برای دراگونز داگما (۲۰۱۲) می‌باشد و برای پلی‌استیشن ۵، ویندوز و ایکس‌باکس سریز ایکس/اس منتشر خواهد شد.

Dragons Dogma 2 یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که از دید سوم بازی می‌شود. در این بازی، بازیکن نقش یک شخصیت به نام “آرایزن” را بر عهده دارد، یک قهرمان که توسط اژدها نشان‌گذاری شده و باید او را شکست دهد. بازیکن جهانی که در آن زندگی می‌کنند را کاوش می‌کنند، مأموریت‌ها را به عهده می‌گیرند و با هیولاها مبارزه می‌کنند، در حالی که در یک تضاد سیاسی بین دو پادشاهی گرفتار می‌شوند. برای کمک به این مأموریت، آرایزن بر ازدواجی به نام “پان” اعتماد می‌کند، شخصیت‌های غیرقابل بازی کنترل که به تیم بازیکن می‌پیوندند. این شخصیت‌ها توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، اما مانند آواتارهای کنترل شده توسط بازیکن، قادر به کمک در مبارزات، ارائه اطلاعات درباره دشمنان، و راهنمایی در مأموریت‌های فعال هستند. بازیکنان می‌توانند هر یک آواتار خود و شخصیت پان خود را با جنسیت‌ها، ظاهر و نژادهای مختلف ایجاد و سفارشی‌سازی کنند. به علاوه، بازیکنان می‌توانند دو پان اضافی را که توسط بازیکنان دیگر ایجاد شده‌اند، استخدام کنند.

دراگونز داگما ۲ توسط هیدیاکی ایتسونو کارگردانی شده است. یکی از اهداف اصلی تیم برای این بازی، معرفی بهبودهایی در مکانیک‌های بازی نسل قبلی خود بود و اضافه کردن ویژگی‌هایی که به دلیل عدم دسترسی آسان به فناوری در زمان عرضه بازی اول حذف شده بودند. به عبارت دیگر، ایتسونو افزود: “ممکن است در این دنباله تعداد زیادی از اموری که به طور کاملاً جدید یا متفاوت احساس می‌شوند، وجود نداشته باشد، اما بیشتر تمیز و بهبود یافته شده است تا تجربه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی و ماجراجویی اکشن برای بازیکن را فراهم کند”. به عنوان مثال، تیم برای پاسخ به بازخوردهای بازیکنان بازی اول، بیشتر صحبت‌ها را برای پان‌ها در بازی نوشته بود. جهان بازی بسیار الهام گرفته شده از اروپای جنوبی مدیترانه‌ای در دوران قرون وسطی، به‌ویژه سیسیل بین دنیای غربی کلاسیک و مدیون برای انسان‌ها؛ دنیای گربه‌ای در شمال آفریقا و شامل تونس با فرهنگ عرب بربر. به گفته ایتسونو، تیم الهام گرفته از بازی Grand Theft Auto V بوده‌اند در حال ایجاد جهان بازی و گیم‌پلی ظاهری.

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 02 فروردین 1403 بازی PS5
ادامه
58 دانلود بازی Alone in the Dark 2024 – Deluxe Edition برای کامپیوتر با زیرنویس فارسی

دانلود بازی Alone in the Dark

دانلود بازی Alone in the Dark برای کامپیوتر pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده 

دانلود Alone in the Dark برای کامپیوتر با لینک مستقیم – تنها در تاریکی

Alone in the Dark 2024 – Deluxe Edition v1.02 (20.03.2024) – FLT / ElAmigos

آپدیت هات فیکس v1.02 H1 (20.03.2024) نسخه ElAmigos اضافه شد

داستان بازی Alone in the Dark شما را در نقش Edward Carnby و Emily Hartwood به عمارت Derceto در حومه‌ی New Orleans می‌برد، مکانی که حالا برخلاف بازی اورجینال، به عنوان یک محل اختصاصی برای افرادی تبدیل شده که از لحاظ روانی دچار مشکلاتی هستند. شاید با خودتان بگویید: «خب این همون تیمارستانه دیگه چرا اینقدر داستان میگی؟» اما به من اعتماد کنید، Derceto فاصله‌ی زیادی از یک تیمارستان روانی دارد. ادوارد، کارآگاهی است که توسط Emily استخدام شده است تا او را در سفرش به Derceto همراهی کند. امیلی پس از دریافت یک نامه‌ی مرموز از سمت عموی خود Jeremy، فکر می‌کند که احتمالا او درگیر مشکلی شده و می‌خواهد به سرعت او را از Derceto خارج کند، اما کمی بعد از ورود به این عمارت متوجه می‌شوند او به شکلی عجیب ناپدید شده است!

زمانی که این دو به عمارت می‌رسند، بازی به شما اجازه می‌دهد یکی را برای تجربۀ بازی انتخاب کنید و با انتخاب هر یک از آن‌ها شما با روایتی کاملا متمایز روبه‌رو خواهید شد. یکی از مباحث روایی که از بازی اورجینال به این اثر به ارث رسیده، همین روایت داستانی متمایز بین کاراکترهاست و نویسندگان توانسته‌اند به خوبی از پس این مسئله بر بیایند.

 

نویسنده:سید سعید مرادی پنجشنبه 02 فروردین 1403 بازی بازی کامپیوتر
ادامه