هر آنچه قبل از دانلود بازی FIFA Soccer باید بدانیم.

در این بازی شما خواهید توانست تا در بین بیش از 30 لیگ معتبر کشورهای اروپایی گشته و تیم محبوب خود را از میان 650 باشگاه متنوع پیدا کنید. بهتر است بدانید که این بازی به صورت آنلاین بوده و همیشه برای استفاده باید به اینترنت متصل باشید. چهره و شکل کلی بازیکنان به بهترین شکل طراحی شده است. اگر شما نیز نسخه های قبلی این بازی را تست کرده اید این ورژن را نیز از دست ندهید.

گرافیک بازی :

با گرافیک بازی شروع میکنیم که از نسخه های قبلی خود بسیار بهتر گردیده تا نظر افراد بسیار بیشتری را به خود جذب کند. گرافیک بازی به صورت HD طراحی شده است تا هر آنچه نمایش میابد را شما به بهترین شکل ممکن تماشا کنید.  شاید با خود بگویید حجم بازی بسیار پایین است چطور گرافیک بازی باید بالا و خیره کننده باشد ؟ خب باید گفت که کمپانی EA برای آنکه گرافیک جذابی را به نمایش بگذارد از بهترین موتور بازی سازی استفاده نموده است و همچنین در بهینه سازی نیز زمان زیادی را خرج کرده است.

کنترلر ها :

کنترلر های بازی بسیار کامل و جامع تر از نسخه قبلی خود طراحی شده اند تا شما را در مسابقات مختلف و همچنین رقابت های جذاب پیش رو همراهی کنند. صداگذاری بازی عالی بوده و شما در بازی می توانید به بهترین شکل صدای تماشاچیان را شنیده و همچنین همراه با صدای گذارشگر همراه شده و بازی را دنبال نمایید. موسیقی های جذاب استفاده شده شما را به وجد خواهند آورد و هیجان را در شما زنده نگه خواهند داشت.

ویژگی های کلیدی بازی FIFA Soccer

  1. وجود بیش از 30 لیگ اروپایی معتبر
  2. یافتن تیم محبوب در بین 650 باشگاه
  3. وجود بخش تمرین و آموزش برای تازه کاران
  4. تنظیمات بسیار جامع و عالی
  5. امکان بازی در لیگ،تورنومنت و مسابقات مختلف
  6. گرافیک بسیار بالا و HD

بازی FIFA Soccer هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dream League Soccer 2021 و eFootball PES 2021 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی FIFA Soccer با ترافیک نیم بها برای اندروید همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :